کارخانه تولید مغز پسته در ایران

کارخانه تولید مغز پسته در ایران_ شرکت تجارت پوبا( شادیز)

 کارخانه تولید مغز پسته در ایران _ کارگاه ها و کارخانجات شرکت بازرگانی تجارت پویا( شادیز) بهترین کیفیت مغز پسته و فرآورده های آن را به صورت بسته بندی و فله در سراسر جهان عرضه می کنند.

کارخانه تولید مغز پسته در ایران

کارخانه مغز پسته شادیز تولید کننده عمده مغز پسته ایران برای صادرات و واردات به کشورهای مختلف می باشد.

مغز پسته یکی از لذیذترین غذاهایی است که برای تهیه بهتر با مکانیزم های خاص در کارخانه تولید می شود و شرکت شادیز یکی از تولید کنندگان با کیفیت می باشد.

تولیدات مغز پسته شادیز با استفاده از دستگاه های پیشرفته در کارخانه تولید می شود که استاندارد و با کیفیت هستند و مغز پسته کاملا بهداشتی تولید می شود.
مغز پسته تولید شده توسط شرکت شادیز یکی از مغزهای پسته مرغوب و دارای مزایای فراوان می باشد.
شرکت شادیز پسته را برای تولید مغز پسته از مناطقی که پسته با کیفیت و مناسب کشت می شود تهیه می کند.

خطوط تولید مجموعه شادیز به دلیل سطح زیر کشت بسیار زیاد پسته در مناطق مختلف ایران از جمله کرمان، خراسان و یزد از ظرفیت تولید بسیار بالایی برخوردار است که قیمت تمام شده محصولات این کارخانه را به حداقل رسانده است. 

شرکت تولید و صادرات مغز پسته

شرکت تولید و صادرات مغز پسته_ شرکت شادیز

شرکت ها و گروه های مختلفی در زمینه فروش پسته و محصولاتی مانند مغز پسته فعالیت می کنند. این شرکت ها ها پل هایی هستند تا تجار عزیز بتوانند به راحتی با تولید کنندگان اصلی ارتباط برقرار کنند.

مجموعه شادیز یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان معتبر است که با تجربه چندین ساله خود در فروش پسته و مغز پسته توانسته است مزایای زیادی را برای تجار عزیز فراهم کند:

• خرید سریع و بدون واسطه از تولید کننده

• خرید با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت 

این دو اصل باعث شده تا بسیاری از بازرگانان بتوانند با گروه تجارت پویا (شادیز) همکاری کنند و بتوانند تجارتی سودآور و موفق داشته باشند.

عمده فعالیت های شرکت تجارت پویا (شادیز) در زمینه صادرات مغز پسته از ایران به شرح زیر است:

– صادرات مغز پسته به چین
– صادرات مغز پسته به هند
– صادرات مغز پسته به امارات
– صادرات مغز پسته به کانادا
− صادرات مغز پسته به هلند
– صادرات مغز پسته به استرالیا
– صادرات مغز پسته به روسیه
– صادرات مغز پسته به آلمان
– صادرات مغز پسته به عراق
– صادرات مغز پسته به لبنان
– صادرات مغز پسته به پاکستان

نحوه خرید مستقیم مغز پسته از تولید کننده

نحوه خرید مستقیم مغز پسته از تولید کننده_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

همانطور که می دانید مهمترین تولیدکنندگان مغز پسته در استان های کرمان و خراسان قرار دارند.

تولیدکنندگان کوچک و بزرگ زیادی در این استان ها وجود دارد. ارتباط با تولیدکنندگان در این استان ها یکی از مشکلات اصلی تجار عزیز است. اگر تاجری بتواند با تولیدکننده مورد نظر ارتباط برقرار کند، نه تنها می تواند مغز پسته را با قیمت کمتری عرضه کند، بلکه می تواند محصول را با کیفیت بالاتری به دست مصرف کننده برساند.

کارگاه ها و کارخانجات شرکت بازرگانی خشکبار شادیز بهترین کیفیت مغز پسته و فرآورده های آن را به صورت بسته بندی و فله در سراسر دنیا عرضه می کنند. خطوط تولید مغز پسته در این مجموعه کارخانجات به صورت جداگانه جهت سفارش صادرات فعال می باشد.

تنوع مغز پسته ایرانی بسیار زیاد است و به همین دلیل هر کدام از این نمونه ها باید به صورت جداگانه تولید شوند و هر سری از محصولات استانداردهای خاص خود را مطابق با بازار هدف داشته باشند.

برای مشاوره، خرید و دریافت قیمت روز انواع مغز پسته ایرانی می توانید با مشاورین مجموعه تجاری شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

پستهمغز پسته

بازرگانی تجارت پویا ( شادیز)تولید کننده مغز پسته در ایرانتولید مغز پستهتولید و صادرات پستهتولید و صادرات مغز پستهتولیدی پستهتولیدی مغز پستهخرسید مستقیم مغز پستهخرید مغز پسته از تولید کنندهخرید مغز پسته ایرانیشرکت تولید کننده مغز پستهشرکت تولید و صادرات مغز پستهشرکت صادر کننده مغز پستهصادرات مغز پسته ایرانیفروش عمده مغز پستهقیمت مغز پستهکارخانجات شرکت بازرگانی خشکبار شادیزکارخانه تولید پسته در ایرانکارخانه تولید مغز پستهکارخانه مغز پسته شادیزمغز پسته ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *