بازرگانی صادر کننده پسته اکبری به عراق

بازرگانی صادر کننده پسته اکبری به عراق

بازرگانی صادر کننده پسته اکبری به عراق _ بازرگانی خشکبار شادیز یکی از گروه های صادر کننده پسته به عراق است و آماده همکاری با کلیه تجار فعال در این حوزه می باشد.

بازرگانی صادر کننده پسته اکبری به عراق

گروه های بازرگانی صادر کننده انواع پسته ایرانی اغلب از پسته اکبری و احمد آقایی برای صادرات به کشور عراق استفاده می نمایند.

مهم ترین پارامتری که برای صادرات پسته به عراق باید به آن توجه داشت ارائه قیمت های رقابتی در کنار نوع پسته صادراتی است. شرکت های صادر کننده پسته به عراق عمدتا از نوع پسته بو داده و زعفرانی برای ارسال به این کشور استفاده می کنند.

بازرگانی های صادر کننده معمولا جهت متعادل سازی قیمت پسته برای صادرات به عراق از پسته های با گرم مغز پایین و نوع آب خندان استفاده می کنند. ترکیبی از دو پسته طبیعی خندان و آبخندان اکبری بهترین انتخاب برای صادرات پسته به کشور قیمت محوری مانند عراق است.

برای صادرات پسته اکبری به عراق اغلب از پسته بندی های کارتن ده کیلویی و کیسه های ۵۰ کیلوگرمی استفاده می شود. البته در این واحد تولیدی دیگر انواع پسته بندی پسته نیز طبق درخواست خریداران انجام می شود.

مجموعه تولیدی بازرگانی شادیز یکی از مجموعه های صادرکننده انواع پسته بوِیژه نوع اکبری به عراق می باشد.

گروه بازرگانی شادیز آماده همکاری با تمامی تجار فعال در این زمینه می باشد.

قیمت صادرات پسته اکبری به عراق

بازار عراق به چند بخش تقسیم می شود.

بخشی از این بازار خریدار پسته های درجه یک و لوکس هستند که حجم سفارش آن ها محدود می باشد. این دسته از خریداران معمولا پسته های اکبری و احمد آقایی خندان و دستچین شده را از بازار ایران خریداری می کنند.

از طرفی دیگر بخش عمده ای از بازار عراق خریدار پسته های ارزان قیمت ایرانی هستند. این دسته از خریداران تمایل به خرید پسته های فندقی، اکبری و احمد آقایی آب خندان ایرانی دارند.

به طور کلی صادرات پسته اکبری ارزان قیمت به عراق حجم بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.

موارد بسیاری از جمله نوع پسته، سایز پسته،درصد پسته خندان، درصد پسته آبخندان،گرم مغز پسته،حجم خرید پسته و… بر قیمت صادرات پسته به عراق تاثیر گذار است .

برای دریافت قیمت روز انواع محصولات و خرید پسته با قیمت های رقابتی با مدیر فروش مجموعه بازرگانی شادیز ارتباط بگیرید.

تماس با ما

 

 

پستهپسته اکبری

بازرگانی پستهبازرگانی پسته شادیزبازرگانی صادر کننده پستهپسته آبخندان اکبریپسته اکبریپسته اکبری برای صادراتپسته اکبری خندانپسته اکبری شادیزپسته اکبری صادراتیشرکت صادر کننده پستهصادر کننده پستهصادر کننده پسته اکبریصادر کننده پسته به عراقصادرات پستهصادرات پسته اکبریصادرات پسته اکبری به عراقصادرات پسته به عراققیمت صادرات پستهقیمت صادرات پسته اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *