خرید فروش عمده بادام منقا _ شرکت خشکبار شادیز

خرید فروش عمده بادام منقا

خرید فروش عمده بادام منقا _ شرکت خشکبار شادیز عمده بادام منقا پوست کاغذی را با درجه کیفی بالا و قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

خرید فروش عمده بادام منقا

خرید و فروش بادام منقا به عنوان مرغوب ترین بادام درختی ایرانی از بازار پر رونقی برخوردار است بادام منقا به بادامی می گویند که پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود.

بادام منقا را با نام های بادام محب و بادام پوست کاغذی نیز می شناسند بادام منقا نمونه ای لوکس از بادام های ایرانی است که از آن بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود .

یکی از مهم ترین ویژگی های بادام منقا درصد مغز به پوست بالای آن است میزان مغز بادام منقا از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است مغز این بادام طعم بسیار خوب و خواص مغذی فراوانی  دارد پوست نازک بادام منقا مانع از رسیدن گردو خاک به مغز این بادام و جلوگیری از سفت شدن مغز آن می شود در نتیجه مغز این بادام ماندگاری بالایی دارد.

بادام منقا علاوه بر کیفیت بالا،قیمت متعادل و مناسبی دارد و همه ی افراد از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند بادام منقا نیز مانند دیگر انواع بادام با درجه کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود.

بادام منقا خواص تغذیه ای فراوان و هم چنین خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد به همین دلیل گزینه مناسبی برای میان وعده می باشد.

شرکت خشکبار شادیز مرغوبترین بادام منقا کاغذی را بصورت عمده با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید این محصول بصورت خام و با پوست عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خرید عمده بادام منقاخرید فروش بادام منقاخرید فروش عمده بادام منقافروش بادام منقافروش عمده بادام منقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *