صادرات بادام سنگی درجه یک شهرکرد _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام سنگی درجه یک شهرکرد

صادرات بادام سنگی درجه یک شهرکرد _  بازرگانی شادیز انواع بادام سنگی و مغز بادام سنگی مرغوب شهرکرد را به بازارهای داخلی و خارجی صادر می نماید.

صادرات بادام سنگی درجه یک شهرکرد

بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام درختی ایران است که علاوه بر فروش داخلی بالا از صادرات پر رونقی نیز برخوردار می باشد. این نوع بادام در مناطق مختلفی از ایران  مانند شهرکرد،فارس و..تولید می گردد که در هر منطقه ویژگی های منحصر به فردی دارد.

بادام سنگی شهرکرد از بهترین و خوش طعم ترین بادام های سنگی ایران است. علاوه بر شهرکرد مناطق حاشیه زاینده رود نیز در استان چهار محال بختیاری به کشت انواع بادام اختصاص دارد. علاوه بر بادام سنگی انواع دیگر بادام مانند بادام مامایی،بادام محب،بادام ربیع و .. نیز در این مناطق تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.

خاک حاصلخیز و آب و هوای مناسب این منطقه فضای بسیار مناسبی را جهت کشت بادام فراهم ساخته است. به همین دلیل بیشترین صادرات بادام ایران از این منطقه انجام می گیرد.

بادام سنگی بادامی است که از نظر طعم،رنگ و درصد مغز بسیار مرغوب می باشد این در حالی است که بادام سنگی پایین ترین قیمت را در بین انواع بادام به خود اختصاص داده است. کیفیت و قیمت عالی این محصول سبب افزایش فروش آن در کشورهای دیگر شده است. بادام سنگی یکی از محصولاتی است که می توان بر روی صادرات و سود آوری آن فعالیت کرد. چرا که تقاضا برای خرید آن زیاد بوده و کمتر کشوری توانایی تولید آن را دارد.

بادام سنگی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. به همین دلیل نیز بیشتر به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف خارجی خصوصا کشورهای همسایه ایران مانند ترکیه،افغانستان و… صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام سنگی درجه یک شهرکرد را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت به کشورهای مختلف صادر می نماید.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

بادام سنگی

صادرات بادام درجه یکصادرات بادام درجه یک شهرکردصادرات بادام سنگی درجه یک شهرکردصادرات بادام سنگی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *