صادرات جهانی پسته فندقی خام ارزان _ بازرگانی شادیز

صادرات جهانی پسته فندقی خام ارزان

صادرات جهانی پسته فندقی خام ارزان _ بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی خام را با قیمت مناسب به بازارهای جهانی صادر می نماید.

صادرات جهانی پسته فندقی خام ارزان

صادرات جهانی پسته فندقی خام ارزان

 

صادرات جهانی پسته فندقی خام با قیمت مناسب در بازارهای مختلف صادرات این خشکبار می تواند ارز آوری مطلوبی را در این آجیل داشته باشد.

ما در بازار جهانی انواع پسته فله ایرانی با رقبای قدرتمندی روبه رو هستیم. که یکی از آنها کشور آمریکا است که با تمام پتانسیل در مسیر صادرات پسته به بازار جهانی فدم بر می دارد. این کشور با ارائه پسته با قیمت مطلوب به بازارهای صادراتی سعی دارد که بهترین مشتریان را سمت خود جذب نماید.

با توجه به حجم تولید پسته خام در ایران،کیفیت برتر پسته،تنوع خوب محصول در حوزه پسته، از پسته های خندان خام،پسته های آب خندان ،پسته های ارگانیک و .. باید بتوانیم با قیمت های ارزان تر نسبت به رقبا ،بهترین بازارها را برای ارز آوری داشته باشیم.

در صادرات انواع پسته فندقی،پسته احمد آقایی،کله قوچی،اکبری و .. در مسیر بازار جهانی نیاز داریم که رضایت مشتریان را از نظر قیمت و کیفیت جلب نماییم. و می توانیم با تنوع خوبی که در محصول پسته کرمان،خراسان و .. داریم،بازار خوب صادرات این محصول را داشته باشیم و در کنار رقبا قدرتمند ظاهر شویم.

صادرات جهانی پسته فندقی

در بازار صادرات پسته با نمونه فندقی می توانیم بهترین بازارهای صادراتی را متعلق خود نماییم. در این محصول به راحتی می توانیم گواهی های لازم برای صادرات به کشورهای مختلف را بدست آوریم. پسته فندقی هم از حیث کیفیت و هم قیمت از پتانسیل های خوبی برای صادرات به بازارهای جهانی برخوردار می باشد.

قیمت صادرات پسته فندقی آبخندان خام

پسته فندقی آبخندان به عنوان یکی از ارزان ترین انواع خشکبار جهت صادرات شناخته می شود. این محصول به واسطه قیمت خوب طرفداران زیادی در بازار دارد.

همانطور که می دانید پسته ایران ارقام مختلفی دارد و این تفاوت در ارقام مختلف باعث شده تا خریداران بتوانند از بین چندین محصول،کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

پسته فندقی آبخندان از پسته دهن بست فندقی تولید می شود. در واقع تولید کنندگان پسته آبخندان با خندان کردن پسته های دهن بست به روش مکانیکی،این محصول را به بازارهای ارزان قیمت ارائه می دهند.

همان طور که گفتیم ارزان قیمت ترین پسته حال حاضر در بازار کشور ما،پسته آبخندان فندقی است. صادر کنندگانی که به دنبال محصول ارزان و البته با ریسک پایین آفلاتوکسین هستند،پسته فندقی آبخندان را انتخاب می کنند.

پسته فندقی آبخندان خام یا بو داده؟

شما می توانید پسته آبخندان را به دو صورت خام و بو داده برای صادرات استفاده کنید. این مسئله کاملا به مشتری شما بستگی داشته و اگر مشتریان در بازار هدف از طعم پسته های مکانیکی استقبال نمی کنند،می توانید پسته را بو داده و سپس به بازار مورد نظر ارسال نمایید.

صادر کننده پسته فندقی خام

اگر به دنبال تامین کننده و صادر کننده پسته فندقی خام هستید ما می توانیم شما را در این مسیر یاری نماییم. شرکت بازرگانی شادیز به واسطه تجربه چندین ساله در زمینه تامین و صادرات پسته به بازارهای جهانی،آماده ارائه محصول و خدمات ویژه به شما عزیزان می باشد.

جهت خرید پسته فندقی در حجم عمده می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی ارزانپسته فندقی خام ارزانصادرات پسته خام ارزانصادرات پسته فندقی ارزانصادرات پسته فندقی خام ارزانصادرات جهانی پستهصادرات جهانی پسته ارزانصادرات جهانی پسته خامصادرات جهانی پسته فندقیصادرات جهانی پسته فندقی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *