فروشنده و صادر کننده آجیل و بادام ایران _ شرکت شادیز

فروشنده و صادر کننده آجیل و بادام ایران

فروشنده و صادر کننده آجیل و بادام ایران _ شرکت شادیز بهترین بادام تازه و ارگانیک ایرانی را تولید ، عمده فروشی و صادر می نماید.

ما بهترین تولید کننده ، تأمین کننده ، عمده فروش و صادر کننده بادام هستیم.

فروشنده و صادر کننده آجیل و بادام ایران

ما در مجموعه شادیز بهترین بادام تازه و ارگانیک ایرانی را تولید ، عمده فروشی و صادر می کنیم. ما بهترین تولید کننده ، عرضه کننده ، عمده فروش و صادر کننده بادام هستیم. بهترین قیمت بادام فله را از ما پیدا کنید.

بازرگانی شادیز بادام را به بسیاری از کشورهای جنوب آسیا ، اروپا و خاور میانه به عنوان مثال هند ، عراق ، روسیه ، ترکیه ، آلمان ، فرانسه ، ژاپن ، کره جنوبی ، امارات متحده عربی و غیره عمده فروشی و صادر می نماید.

بادام چیست؟

بادام درختی با برگهای باریک و بلند است که گلهای آن قبل از رشد برگها شکوفا می شود. میوه درخت بادام ابتدا پوستی سبز ، نازک و مودار دارد که پس از مدتی سفت می شود. مغز بادام دو نوع است: شیرین و تلخ. بادام ممکن است یک یا دو مغز نیز داشته باشد.

برای بدست آوردن امتیاز صادرات و مصرف ، بادام تلخ باید پاستوریزه شود. بادام سرشار از پروتئین ، ویتامین E ، کلسیم ، منیزیم ، پتاسیم و آهن است که برای بدن مفید است.

تولید بادام در ایران

تولید بادام در ایرانایران در میان تولیدکنندگان و صادرکنندگان آجیل از جایگاه ویژه ای برخوردار است. با وجود خشکسالی و کاهش تولید در نتیجه ، ایران در رتبه پنجم تولید بادام جهان قرار دارد. بادام را می توان در بسیاری از مناطق ایران کشت کرد. استانهای فارس ، چهارمحال بختیاری ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، همدان ، مرکزی ، آذربایجان شرقی ، یزد ، کرمانشاه ، آذربایجان غربی ، قزوین و لرستان بیشترین محصولات بادام کشور را دارند.

استان چهارمحال و بختیاری در کشور رتبه نخست را دارد و ۲۰٪ بادام کشور در این استان تولید می شود.

فروش و صادرات بادام مامایی ( مامرا بادام )

فروش و صادرات بادام مامایی ( مامرا بادام )قیمت بادام مامایی (Mamra badam) در بازارهای ایران و هند از سایر بادام ها بیشتر است. بادام مامای به خصوص در هند به دلیل ارزش غذایی بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل ، بازرگانان هندی و غیر هندی با خرید آن از ایران و فروش آن در هند و کشورهای حاشیه خلیج فارس سود کلانی کسب می کنند. بیشترین حجم از بادام مامایی ایران در شهرکرد تولید و به هند صادر می شود.

بازارهای بادام ایران

بادام شیرین ایرانی در جهان شناخته شده است و سالانه هزاران تن آن به کشورهای مختلف صادر می شود. عمده وارد کنندگان بادام ایرانی هند ، ترکیه ، روسیه ، امارات ، عراق ، آلمان و فرانسه هستند. در برخی از این کشورها ، بادام ایرانی بسته بندی شده و به سایر نقاط جهان صادر می شود.

به دنبال بهترین عمده فروش و صادر کننده بادام ایرانی هستید؟

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین فروشندگان محصولات کشاورزی در ایران است. ما بهترین میوه خشک و آجیل را از ایران به سراسر دنیا به ویژه به کشورهای حوزه خلیج فارس ، اروپا ، آسیای جنوبی ، اوراسیا و خاورمیانه صادر می کنیم.

گروه تولیدی و بازرگانی شادیز بهترین محصولات بادام شیرین ایرانی را در اندازه های استاندارد و با کیفیت بالا برای مشتریان خود در هند ، امارات ، عراق ، قطر ، عمان ، چین ، روسیه ، ترکیه ، آلمان و فرانسه تهیه و صادر می نماید.

 برای کسب اطلاعات در مورد موجودی بادام ، مشخصات محصول و قیمت عمده فروشی بادام با ما تماس بگیرید.

بادام

آجیل و بادام شادیزصادر کننده آجیلصادر کننده آجیل و بادام ایرانصادر کننده بادامصادر کننده بادام ایرانفروشنده آجیل ایرانیفروشنده آجیل و بادامفروشنده بادام ایرانفروشنده و صادر کننده آجیلفروشنده و صادر کننده بادامفروشنده و صادر کننده بادام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *