فروش اینترنتی عمده بادام شیرین شکسته _ بازرگانی شادیز

فروش اینترنتی عمده بادام شیرین شکسته

فروش اینترنتی عمده بادام شیرین شکسته _ بازرگانی شادیز عمده بادام شیرین شکسته را در انواع مختلف به متقاضیان داخلی و خارجی عرضه می نماید.

فروش اینترنتی عمده بادام شیرین شکسته

بهترین و به روز ترین شیوه فروش محصولات،شیوه اینترنتی است.فروش اینترنتی بادام به خریداران این امکان را می دهد تا بدون مراجعه حضوری بتوانند کالای مورد نظرشان را در هر نقطه از دنیا خریداری کنند. بادام شیرین شکسته از جمله محصولاتی است که از مرغوبیت بالایی برخوردار است و متقاضیان فراوانی در داخل و خارج کشور دارد.

بیشترین مصرف بادام شکسته شده در قنادی ها و شیرینی پزی ها است.علاوه بر بادام شیرین شکسته شده دیگر انواع بادام نیز قابلیت صادرات اینترنتی را دارد.

مزیت های بادام شیرین ایرانی

بادام شیرین شکسته ایرانی طعم منحصر به فرد و بسیار لذیذی دارد. بر خلاف بادام های خارجی که تراریخته هستند بادام های ایرانی کاملا طبعی و ارگانیک می باشند. مغز بادام  شیرین ایرانی چربی بسیار بالایی دارد از این رو ارزش غذایی و کیفیت بالاتری  نسبت به بادام های خارجی دارد. در بین انواع بادام ایرانی بادام مامایی،بادام کاغذی و بادام سنگی شهرت بسیار بالایی در جهان دارد و از صادرات پر رونقی برخوردار می باشد.

هر یک از انواع بادام های شیرین ایرانی به شکل سالم،شکسته شده و خلال شده یا پودر بادام به بازار عرضه می گردد. این محصولات از محبوبیت بالایی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد.

فرآیند تولید مغز بادام شکسته بدین صورت است که در زمان شکستن پوست بادام درختی و تولید مغز بادام ،برخی از مغزها دچار زدگی شده و یا چند تکه می شود. مغز های تکه تکه شده یا همان شکسته در طعم و مزه هیچ تفاوتی با مغز بادام سالم ندارد. مغز بادام شکسته شده با قیمت پایین تری نسبت به مغز بادام سالم به بازار عرضه می گردد.

قیمت مغز بادام شکسته با توجه به نوع بادام،تازگی و طعم بادام و دیگر عوامل محاسبه می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه تولید،خرید،فروش و صادرات انواع بادام و فراورده های آن در ایران است. شما می توانید بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به صورت غیر حضوری از این مجموعه خریداری نمایید.

جهت خرید مجصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

بادام شیرین شکستهفروش اینترنتیفروش اینترنتی بادامفروش اینترنتی بادام شکستهفروش اینترنتی بادام شیرینفروش اینترنتی بادام شیرین شکستهفروش اینترنتی عمده بادام شیرین شکستهفروش عمده بادام شکستهفروش عمده بادام شیرین شکسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *