فروش بادام ربیع شهرکرد و فارس _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش بادام ربیع شهرکرد و فارس

فروش بادام ربیع شهرکرد و فارس _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام ربیع را در حجم های عمده و تناژی با قیمت عالی به فروش می رساند.

فروش بادام ربیع شهرکرد و فارس

فروش بادام ربیع به عنوان یکی از ارقام با کیفیت بادام ایرانی از بازار بسیار خوبی در کشور برخوردار می باشد. شرکت شادیز انواع بادام و مغز بادام ربیع را با تضمین کیفیت و قیمت در سراسر کشور به فروش می رساند.

معرفی بادام ربیع

بادام ربیع از نمونه های با کیفیت بادام سنگی است و پوست چوبی بسیار سختی دارد.بادام ربیع در استان چهار محال بختیاری و فارس بیشترین میزان تولید و فروش را دارد. قیمت فروش بادام ربیع در این استان ها نسبت به دیگر مناطق ایران مناسب تر است.استان فارس و شهرکرد از مهم ترین قطب های تولید کننده بادام درختی در ایران به شمار می آیند. این مناطق به سبب برخورداری از خاک حاصلخیز و آب و هوای مساعد با کشت بادام، مرغوبترین انواع بادام درختی را در کشور تولید می کنند.

از بادام ربیع جهت فروش داخلی و صادرات استفاده می شود. مغز بادام ربیع طعم شیرین و لذیذی دارد و از نظر ظاهری شباهت نزدیکی با مغز بادام مامایی دارد . البته رنگ مغز بادام ربیع از مغز بادام مامایی کمی تیره تر است و قیمت پایین تری نسبت به مغز بادام مامایی دارد.

بسیاری از فروشندگان و تجار ایرانی جهت کم کردن هزینه ها و پایین آوردن قیمت فروش، از مخلوط بادام مامایی و بادام ربیع استفاده می کنند. البته این نوع فروش باید با اطلاع خریدار انجام شود.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان اصلی بادام در استان های فارس و چهار محال بختیاری،بهترین انواع بادام درختی از جمله بادام ربیع را به صورت مستقیم به خریداران محترم عرضه می نمایند.

سفارشات بادام صادراتی در حجم های بالا در این مجموعه پذیرفته می شود.

جهت سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام ربیع

فروش بادام ربیع شهرکردفروش بادام ربیع شهرکرد و فارسفروش بادام ربیع فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *