فروش عمده بادام محب پوست کاغذی _ خشکبار شادیز

فروش عمده بادام محب پوست کاغذی 

فروش عمده بادام محب پوست کاغذی _ خشکبار شادیز بادام محب لوکس و درجه یک ایرانی را به صورت عمده و خام به خریداران عرضه می نماید.

فروش عمده بادام محب پوست کاغذی

فروش بادام محب پوست کاغذی به عنوان یکی از لوکس ترین و بهترین بادام های ایرانی از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد. بادام محب یا همان بادام کاغذی به بادامی می گویند که بر خلاف سایر انواع بادام پوست چوبی بسیار نازکی دارد و به راحتی با دست قابل شکستن است.

بادام محب با نام های بادام سفید و بادام کاغذی نیز شناخته می شود. این بادام به دلیل درصد مغز به پوست بالا هم چنین قیمت مناسب و متعادل طرفداران بسیاری دارد.

مزیت ها و ویژگی های بادام محب

پوست بادام محب مانع از نفوذ هوا به داخل آن و جلوگیری از فاسد شدن مغز آن می شود به همین دلیل شرایط انبار داری این بادام آسان تر است.

بادام محب در صد مغز به پوست بالایی دارد. میزان مغز بادام محب از بادام مامایی و بادام سنگی نیز بیشتر است در نتیجه خرید آن مقرون به صرفه است.

بادام کاغذی محب قیمت مناسب و متعادلی دارد از همین رو مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام محب هم چنین طعم شیرین و لذیذ و خواص تغذیه ای و درمانی بسیار بالایی دارد.

بادام محب گزینه مناسبی جهت مصارف داخلی و صادرات می باشد.

مغز بادام محب هم چنین درصد چربی بالایی دارد.

فروش عمده بادام محب جهت مصارف داخلی و هم چنین صادرات به کشورهای خارجی از رونق بالایی برخوردار است. صادرات بادام محب به کشورهای مختلف از جمله ترکیه،روسیه،عراق،امارات و دیگر کشورها انجام می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های فعال در امر فروش و صادرات بادم محب،مرغوب ترین بادام کاغذی تولید شده در ایران را به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام محب

بادام کاغذی عمدهبادام محب پوست کاغذیبادام محب عمدهبادام محب کاغذیعمده بادام محبفروش بادام محبفروش عمده بادام محبفروش عمده بادام محب پوست کاغذیفروش عمده بادام محب کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *