فروش عمده زردآلو خشک – تولیدکننده میوه خشک

فروش عمده زردآلو خشک - تولیدکننده میوه خشک_ شرکت شادیز

فروش عمده زردآلو خشک – تولیدکننده میوه خشک _ شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ یکی از معتبرترین تولید کنندگان و ارائه دهندگان زردآلو خشک ارگانیک و زردآلو بدون هسته است. شرکت ما از نظر کیفیت و استانداردهای میوه خشک زردآلو در رتبه اول قرار دارد. میوه خشک زردآلو با داشتن طیف گسترده ای از فواید، برای سلامتی بسیار مفید است.

فروش عمده زردآلو خشک – تولیدکننده میوه خشک

زردآلو خشک(قیسی) مرغوب که به صورت طبیعی با نور خورشید و بدون دخالت مواد افزودنی تهیه می شود را می توان برای برخی بیماری ها از نظر ارزش غذایی غنی دانست. فروش عمده این محصول ارزشمند در این مرکز انجام می شود.

شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ یکی از معتبرترین تولید کنندگان و ارائه دهندگان زردآلو خشک ارگانیک و زردآلو بدون هسته است. شرکت ما از نظر کیفیت و استانداردهای میوه خشک زردآلو در رتبه اول قرار دارد. میوه خشک زردآلو با داشتن طیف گسترده ای از فواید، برای سلامتی بسیار مفید است.

ما انواع زردآلو خشک و زردآلو بدون هسته ایرانی را به صورت عمده و با قیمت های بی نظیر ارائه می دهیم.

میوه زردآلو از تازه تا خشک دارای مواد مغذی فوق العاده ارزشمندی است که می تواند از نظر پزشکی برای بیماری های خاص مورد توجه قرار گیرد. امروزه بیشترین توجه به نوع خشک زردآلو(قیسی) برای مصرف در تمام فصول سال است. کشور ایران به عنوان سومین تولید کننده بزرگ زرد آلو در دنیا، بهترین نوع زرد آلوی خشک را به خریداران در بازارهای جهانی عرضه می نماید.

مرکز تولید قیسی زردآلو در ایران

مرکز تولید قیسی زردآلو در ایران_ فروش عمده زردآلو خشک - تولیدکننده میوه خشک_ شرکت شادیز

 

از مهم ترین مراکز تولید عمده زردآلوی خشک در ایران تبریز را می توان نام برد؛ تبریز از جمله مهم ترین و بزرگترین شهرهای ایران است که تولید خشکبار همواره در آن رونق داشته است. قیسی های تبریز، علاوه بر خوش طعم بودن، بسیار سالم و بهداشتی می باشند.

فروش و صادرات انواع زردآلو خشک با کیفیت

 

فروش و صادرات انواع زردآلو خشک با کیفیت_ فروش عمده زردآلو خشک - تولیدکننده میوه خشک_ شرکت شادیز

محصول زردآلو در برخی از روستاها و شهرهای ایران با یکدیگر متفاوت است،تفاوت آنها از نظر رنگ زرد یا نارنجی محصول، سایز گوشت درشت و کوچک، طعم زردآلو، همه اینها است. این ویژگی ها بستگی به جنس رقم زردآلو دارد که برای تبدیل آن به میوه خشک استفاده می شود.

با توجه به ویژگی های فوق انواع مختلفی از زردآلوی خشک در ایران تولید می گردد. انواع زرد آلو خشک با کیفیت ایران برای صادرات به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی مورد استفاده قرا می گیرد.

گروه تولیدی و بازرگانی شادیز؛ انواع زردآلو خشک را با تجزیه و تحلیل پارامترهای کیفی آن برابر با معیارهای استاندارد پس از تولید بر اساس سایز مشخص شده در قرارداد به فروش می رساند. 

برای دریافت قیمت ها و سفارش محصول می توانید با واحد فروش شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

 

زردآلو(قیسی)

انواع زردآلو خشکتامین کننده زردآلو خشکتولید زردآلو بدون هستهتولیدکننده زردآلو خشکتولیدکننده قیسیتولیدکننده میوه خشکتولیدکننده میوه خشک در ایرانخرید قیسی زردآلوزردآلو خشک ارگانیکزردآلو خشک با کیفیتشرکت تولیدکننده میوه خشکشرکت خشکبار و میوه خشک شادیزشرکت صادرکننده میوه خشکصادرات زردآلو خشک ارگانیکصادرات قیسی زردآلوصادرکننده زردآلو خشک ارگانیکصادرکننده میوه خشکطرز تهیه زردآلو خشکعرضه کننده زردآلو خشکفروش انواع زردآلو خشکفروش زردآلو بدون هستهفروش زردآلو خشکفروش زردآلو خشک ارگانیکفروش عمده زردآلو خشکفروش عمده میوه خشکفروش قیسی زردآلوفروش قیسی صادراتیفواید زردآلو خشکقیمت زردآلو خشکقیمت قیسی زرآلوکارخانه تولیدکننده میوه خشکمرکز تولید قیسی زردآلو در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *