پسته اکبری آب خندان _ MO Pistachios

پسته اکبری آب خندان _ Super Long MO Pistachios

پسته اکبری آب خندان _ Super Long MO Pistachios / پسته اکبری یکی از محبوب ترین انواع پسته صادراتی ایرانی است که هم به صورت خندان طبیعی و هم آب خندان و مکانیک خندان در کشورهای مختلف به فروش می رسد.

پسته اکبری آب خندان _ Super Long MO Pistachios

پسته  اکبری آب خندان یا Super Long MO در میان انواع پسته با قیمت پایین بهترین کیفیت ممکن را دارد. آیا می خواهید پسته اکبری آب خندان بخرید؟

پسته اکبری آب خندان به همراه پسته احمد آقایی پرفروش ترین پسته کشیده (Long) در بازار کشورهای مختلف است. ازبکستان ، قزاقستان و روسیه خریداران اصلی پسته فوق العاده بلند آب خندان ایران هستند.

پسته های آب خندان یا مکانیک خندان (MO) در واقع پسته هایی هستند که دهان بسته بودند اما تولید کنندگان با استفاده از روش های آب و مکانیکی آنها را باز می کنند.

از آنجا که بسیاری از کشورها تمایل به خرید و فروش پسته به صورت عمده و با قیمت های کاملاً رقابتی دارند ، پیشنهاد ما به شما استفاده از پسته اکبری آبخندان است. همچنین ، انواع دیگری از پسته آب خندان مانند پسته احمدقایی (Long) ، فندقی (Round) ، و کله قوچی (Jumbo) وجود دارد.

انواع پسته آب خندان

انواع پسته آب خندان

برای صادرات پسته ارزان قیمت ، یکی از گزینه های خوب ارسال پسته آب خندان برای مشتریان خود است. اما باید توجه داشته باشید که کیفیت پسته های آبخندان از کیفیت پسته های طبیعی خندان کمتر است. به همین دلیل برخی از خریداران ترجیح می دهند از مخلوط پسته طبیعی خندان و آبخندان استفاده کنند.

پسته آبخندان می تواند در انواع مختلف آماده فروش باشد اما روند تولید آنها با یکدیگر متفاوت است. بیشترین فروش پسته آبخندان مربوط به ۲ نوع “پس اکبری آب خندان” و “پس احمد آقایی است که در گروه پسته های کشیده قرار دارند.

دو نوع پسته فندقی و کله قوچی نیز با کیفیت مکانیکی در بازار موجود است ، اما یک مرحله اضافی در روند تولید این محصولات وجود دارد. به همین دلیل هزینه باز شدن مکانیکی پسته های شکل بلند کمتر از پسته های گرد است.

در شرکت تولیدی شادیز ، انواع پسته آب خندان برای فروش عمده به هر کشور موجود است. پسته اکبری و احمد آقایی پرفروش ترین پسته آبخندان بلند و فوق العاده بلند در این شرکت هستند که در بازارهای مختلف موجود هستند. مهمترین نکته در تولید پسته مکانیک خندان ، استفاده از پسته با درصد مناسب مغز و همچنین اندازه (اونس) مناسب است.

فروش عمده پسته اکبری آبخندان

فروش عمده پسته اکبری آبخندان

برای فروش پسته های آبخندان مخصوصاً اکبری در حجم بالا ، باید به این نکته توجه داشت که از پسته های با درصد مغز زیاد برای باز کردن استفاده شود تا ظاهر پسته آبخندان تفاوت زیادی با کیفیت طبیعی خندان نداشته باشد.

اکثر خریداران مایل به مخلوط کردن پسته اکبری آبخندان با درصد مشخصی از پسته اکبری طبیعی خندان هستند. بدیهی است که می تواند ظاهر کالا و محصول را بهبود بخشد و فروش آن را آسان کند.

برخی از کشورهای خاص وجود دارند که واقعاً مایل به خرید پسته آبخندان هستند ، که شرکت پسته و خشکبار شادیز برای چندین سال با آنها در ارتباط بوده است ، از جمله عراق ، پاکستان ، روسیه ، قزاقستان ، ازبکستان و هند. به هر حال هند در اینجا استثنا است.

زیرا پسته آب خندان در این کشور چندان رایج نیست. اما هنوز خریدار پسته آبخندان در هند وجود دارد. بیشتر پسته های آبخندان به صورت بو داده و نمکی از ایران به کشورهای دیگر صادر می کنند. البته به دلیل وجود امکانات بو دادن در کشور مقصد ، برخی از مشتریان تمایل به خرید پسته خام در بسته های فله دارند.

اگر پسته برای تفت دادن آماده است ، نباید در طی باز شدن مکانیکی آن خیلی باز باشد. دلیل این امر جلوگیری از لایه برداری و بیرون ریختن مغز پسته از پوسته هنگام بو دادن و برشته شدن است.

در شرکت تولیدی شادیز ، پسته معمولاً پس از سفارش توسط مشتریان بو داده می شود. زیرا بعضی از کشورها نوع خاصی از برشته را دوست دارند و برخی دیگر درصد نمک بیشتر یا پایین تری می خواهند. به همین دلیل ، تمام مراحل تفت دادن و بسته بندی محصول پس از سفارش نهایی مشتریان است.

صادرات پسته آب خندان ایرانی

صادرات پسته آب خندان ایرانی

وقتی صحبت از بهترین پسته آب خندان می شود ، مشکلات کیفی وجود دارد.

پس از تعیین نوع خاصی از انواع پسته ، پارامترهای زیر باید مورد بررسی قرار گیرند:

  • درصد مغز
  • اونس پسته (اندازه)
  • یکنواختی اندازه و شکل ظاهری
  • روند باز کردن مکانیکی  و کیفیت
  • فرآیند خام یا بو داده
  • بسته بندی

همه اینها با هم کیفیت و قیمت پسته را تعیین می کنند.

در صورت تمایل به صادرات / واردات پسته ایرانی ارزان قیمت می توانید با واحد فروش شرکت پسته و خشکبار شادیز تماس بگیرید.

تماس با ما

پسته اکبری

long pistachioMechanical Open PistachioMO PistachiosSuper Long MO PistachiosSuper Long Pistachiosانواع پسته آب خندانپسته آب خندانپسته آب خندان ایرانیپسته آب خندان شادیزپسته اکبریپسته اکبری آب خندانپسته اکبری آبخندانپسته اکبری شادیزپسته شادیزپسته مکانیک خندانپسته مکانیکیپسته های آب خندانصادرات پسته آب خندانفروش پسته آب خندانفروش عمده پسته آب خندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *