پسته صادراتی برای ژاپن | پسته دهان بسته ایرانی

پسته صادراتی برای ژاپن | پسته دهان بسته ایرانی

پسته صادراتی برای ژاپن | پسته دهان بسته ایرانی ,  گروه تجاری خشکبار شادیز در زمینه صادرات پسته دهان بسته و انواع پسته صادراتی ایران به ژاپن  آماده عرضه بهترین محصولات و خدمات تجاری ممکن برای مشتریان خود می باشد.

پسته صادراتی برای ژاپن | پسته دهان بسته ایرانی

برای صادرات پسته به ژاپن باید نوع خاصی از پسته استفاده شود. زیرا استانداردهای بهداشتی مورد نیاز این کشور بسیار حساس و دقیق است.

مهمترین پارامتر برای واردات پسته به ژاپن تأیید سلامت محصول از نظر آفلاتوکسین است. پوست نرم پسته پس از عمل برداشت نوعی قارچ تولید می کند که آن را آفلاتوکسین می نامند. اگر تولید کننده در فصل برداشت به موقع محصول را فرآوری نکند ، آفلاتوکسین به سرعت افزایش می یابد و در صورت وجود ورودی به پوست سخت و مغز پسته ، مغز پسته را تحت تأثیر قرار می دهد. اگر حجم بالایی از این قارچ وجود داشته باشد ، سمی به نام (آفلاتوکسین) در پسته ظاهر می شود.

بسیاری از کشورها به میزان آفلاتوکسین حساس هستند و آزمایش دقیق انجام می دهند. یکی از این کشورها ژاپن است اما راهکارهایی برای صادرات پسته به ژاپن وجود دارد. در واقع ، اگر واقعاً در حال کار بر روی این تجارت برای خرید پسته ایرانی برای ژاپن و چنین بازارهایی هستید ، بهتر است این مقاله را جمله به جمله بخوانید. یکی از راه ها استفاده از مغز پسته های دهان بسته است که در زیر جزئیات بیشتری به شما ارائه می دهیم.

ویژگی های پسته صادراتی به ژاپن

ویژگی های پسته صادراتی به ژاپن

طبق بخش قبلی ، پسته در صورت عدم فرآوری مناسب در فصل برداشت دچار مشکل خواهد شد. این مشکل باعث آفلاتوکسین می شود و کشوری مانند ژاپن به سلامت محصولات غذایی بسیار حساس است. بنابراین پسته هایی که فاقد این قارچ هستند باید برای صادرات به ژاپن مورد استفاده قرار گیرند.

راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. اولین راه برداشت و فرآوری پسته به موقع و تحت نظارت دقیق متخصصان است. کل روند لایه برداری و خشک شدن باید در یک محیط کاملاً بهداشتی و اصولی باشد. با در نظر گرفتن تمام این مراحل ، پسته نهایی سالم و  طبیعی و  فاقد هر نوع آفلاتوکسین است.

راه دیگر ارسال پسته دهان بسته به این کشور است. با توجه به اینکه پسته دهان بسته راه نفوذی برای آفلاتوکسین ندارد ، تمام پارامترهای آن کاملاً مجاز است. اما این پسته به شکل یک پسته دهان بسته است که یا باید برای تولید مغز پسته خرد و شکسته شود یا از نظر مکانیکی باز باشد. آخرین راه تولید پسته آبخندان یا مکانیک خندان ( Mechanical Open) در ایران و ارسال آن به ژاپن است. روش تولید پسته آبخندان در ایران با استفاده از آب سرد و خشک کن گرم است. این نوع پسته فاقد آفلاتوکسین است اما گاهی اوقات ظاهر مغز محصول ضعیف تر است.

پسته دهان بسته برای ژاپن

پسته دهان بسته برای ژاپن

حال این سوال مطرح می شود که آیا هر نوع پسته دهان بسته را می توان عاری از آفلاتوکسین دانست؟ آیا هر پسته نزدیک دهان برای صادرات به ژاپن مناسب است؟

در اینجا یک مسئله وجود دارد. شما باید از دستگاهی برای جدا کردن همه پسته های خندان از پسته های دهان بسته استفاده کنید. بسته به نوع پسته و همچنین سرعت چرخش دستگاه ، برخی از پسته های کمی باز نیز در بین پسته های دهان بسته هستند. این پسته ها ممکن است حاوی آفلاتوکسین باشند. بنابراین ، تمام پسته های باز شده باید خارج شوند.

در واقع ، هیچ پسته ای که حتی یک ترک کوچک داشته باشد نباید در این محموله ها باشد. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که اولین آنها کاهش سرعت جدا کننده است. سپس مرتب سازی دستی بر اساس نیروی انسانی روی نوار نقاله آزمایش وجود دارد. تا زمانی که محصول نهایی ۱۰۰٪ بدون هیچ گونه پسته باز باشد.

قیمت پسته فاقد آفلاتوکسین

قیمت پسته فاقد آفلاتوکسین

قیمت پسته برای صادرات به ژاپن به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. برخی از مهمترین این پارامترها به شرح زیر است.

۱. در ابتدا ، نوع پسته

۲. اندازه (اونس) محصول

۳. درصد مغز

۴. نوع پردازش و مرتب سازی

۵. همچنین ، یکنواختی اندازه و شکل

همه اینها ، همراه با عرضه و تقاضا و نرخ ارز دلار تعیین کننده است.

〈 شرکت تولیدی پسته و خشکبار شادیزیکی از شرکتهای فعال در زمینه تولید و تامین پسته (هم دهان بسته و هم مکانیک خندان) است.

پسته مکانیک خندان یا آبخندان بصورت حرفه ای در یک محیط کاملا بهداشتی برای صادرات به کشورهای مختلف توسط این شرکت تولید می شود.

برای دریافت قیمت پسته می توانید با واحد فروش بازرگانی شادیز تماس بگیرید. 

تماس با شادیز

پسته

پسته ایرانیپسته دهان بستهپسته دهان بسته ایرانیپسته دهان بسته شادیزپسته دهن بستپسته دهن بست ایرانیپسته شادیزپسته صادراتیپسته صادراتی برای ژاپنپسته صادراتی شادیزپسته های ایرانیشرکت صادرات پستهصادرات پسته به ژاپنصادرات پسته دهن بستمغز پسته ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *