چرا باید بادام مامایی بخوریم؟ _ شادیز

Size Mamra Almonds,

چرا باید بادام مامایی بخوریم؟ _ شرکت تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز تولید کننده و صادر کننده برجسته بادام مامایی ایرانی است.

بادام مامایی ایران به هندوستان، امارات متحده عربی ، عمان ، کویت ، قطر ، ترکیه، روسیه، انگلیس ، کانادا ، استرالیا ،، سوئیس و کشورهای اروپایی عرضه و صادر می شود.

چرا باید بادام مامایی بخوریم؟

بادام  مامایی (Mamra Almond) یکی از مواد مغذی است که برای بدن بسیار مفید می باشد.

در حال حاضر بسیاری از شهرهای ایران در حال تولید و صادرات آن به سایر کشورهای جهان هستند. چهارمحال و بختیاری ، با برداشت ۲۴۰۰۰ تن از بادام مامایی در ایران رتبه اول را در تولید این محصول کسب کرده است. بیشترین حجم تولید بادام این استان در ۱۲ سال متوالی محصول بادام مامایی بوده است.

بیشتر بادام تولیدی در چهارمحال و بختیاری معادل ۵ درصد از انواع بادام مامایی، ربیع ، سفید ، شاهرود ، سنگی و محلی تولید می شود.

عمده بادام مامایی ایران در شهر سامان و در حاشیه رودخانه زاینده رود واقع شده است. بادام ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس و هند صادر می شود.

به یک خانم باردار با یک دختر بچه توصیه می شود روزانه چهار تا پنج عدد بادام مصرف کند البته مصرف زیاد بادام ممکن است باعث افزایش موهای صورت کودک شود. این نوع بادام برای تقویت هورمون مردانه بسیار مناسب است و برای مادران بارداری که نوزاد پسر دارند برای کمک به استخوان سازی جنین بسیار مناسب است.

بادام مامایی می تواند برای همه مفید باشد و همچنین یک میان وعده سالم و لذیذ است. و همچنین خوردن عسل و بادام در درمان مشکلات عصبی و کسانی که مشکلات خواب دارند موثر است.

توصیه می شود افرادی که مشکلاتی از قبیل مشکلات زانو ، مفاصل ، ستون فقرات کمر ، دیسک کمر و غیره دارند … از مغز بادام مامایی بصورت روزانه استفاده کنند ، که جویدن آن نیز بسیار خوب است تا تأثیر خوبی نیز داشته باشد.

چرا باید بادام مامایی بخوریم؟

فواید سلامتی بادام مامایی

بیشتر ما از افراد مسن شنیده ایم که بادام دارای خواص بی نظیری است. اما فکر می کنیم خوردن آجیل باعث افزایش وزن ما می شود به همین دلیل از خوردن آن اجتناب می کنیم. این کاملا اشتباه است ، بادام مامایی بسیار مغذی است و بیشترین فواید را دارد.

گاهی اوقات به مکانی می رویم که چیزی برای خوردن یا غذای خوب در دسترس نیست ، بنابراین بادام مامایی ایرانی بسیار مفید است. بادام حاوی منیزیم ، پروتئین و آهن است. طبق یک مطالعه ، افرادی که روزانه بادام می خورند ۲۰ درصد جوانتر از کسانی هستند که این نوع بادام را مصرف نمی کنند.

خطر حمله قلبی را کاهش دهید: طبق یک مطالعه ، ۵ روز بادام خوردن در هفته ۵۰ درصد خطر حمله قلبی را کاهش می دهد.

کاهش کلسترول: با خوردن بادام می توان سطح کلسترول را در خون کنترل کرد.

  بیماری های قلبی را کاهش دهید: خوردن بادام خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

استخوان ها و دندان ها را تقویت می کند: فسفر موجود در بادام باعث تقویت استخوان ها و دندان ها می شود.

کاهش وزن: طبق تحقیقات انجام شده ، وزن افرادی که بادام می خورند کمتر از افرادی است که مصرف نمی کنند. باید بادام را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا چربی بدن افزایش پیدا نکند.

خواص و فواید بادام مامایی

خواص و فواید بادام مامایی

 کنترل دیابت: خوردن روزانه بادام مامایی ایرانی به کنترل دیابت کمک می کند ، بنابراین نیازی به انسولین ندارید.

ذهن خود را تقویت کنید: خوردن روزانه بادام در صبحانه ذهن و حافظه شما را تقویت می کند. کسانی که احساس می کنند تمرکز خود را از دست داده اند باید روزانه بادام بخورند. این برای کودکان خاص بسیار مهم است.

کنترل فشار خون: منیزیم موجود در بادام در کاهش فشار خون مفید است. اگر مشکل فشار خون دارید ، باید از امروز بادام خوردن را شروع کنید.

افزایش ایمنی: برای جلوگیری از بیماری های جزئی مانند سرماخوردگی ، سرفه ، تب ویروسی ، باید خوردن بادام را شروع کنید. خوردن بادام ایمنی بدن را افزایش می دهد ، بنابراین این بیماری های کوچک نمی توانند بر بدن شما تأثیر بگذارند. اگر خلط دارید ، چند قطره روغن بادام به شیر داغ اضافه کنید و بنوشید ، مشکل خلط از بین می رود.

سیستم هضم خود را درست نگه دارید: اگر معده شما همیشه درد دارد ، روزی ۲-۳ عدد بادام بخورید ، این باعث بهبود هضم غذا می شود.

برای زنان باردار مفید است: زنان باردار باید روزانه از آن استفاده کنند زیرا هم برای مادر و هم برای کودک مفید است.

کاهش اشتها: فیبر بادام به کنترل اشتها کمک می کند.

برای پوست مفید است: بادام برای پوست ما نیز مفید است ، به عنوان مثال برای کاهش تیرگی دور چشم ، روغن بادام را هر شب قبل از خواب بمالید و طی چند هفته آینده از بین می رود. اگر می خواهید صورت خود را تازه کنید ، خوردن بادام را شروع کنید. برنزه شدن در معرض آفتاب باعث می شود دست و پایتان سیاه شود. خوردن بادام را شروع کنید ، تفاوت رنگ را درک خواهید کرد.

در سرما ، پوست خشک می شود برای اینکه مشکل برطرف شود اگر روزانه قبل از خواب روغن بادام بخورید ، پوست شما براق ، نرم و زیبا می شود.

برای نرم و محکم نگه داشتن موهای خود از روغن بادام استفاده کنید. ماساژ ۱ ساعت قبل از استحمام باعث تقویت ریشه مو و تسکین سردرد می شود. مشکل از دست دادن قدرت و ضعف جسمی نیز از بین می رود.

چرا باید بادام مامایی بخوریم؟

فواید بادام خیس خورده

 فواید بادام خیس خورده

با توجه به خواص بادام ، جای تعجب نیست که بادام مامایی مرطوب ایرانی نیز می تواند خواص قابل توجهی از بدن را فراهم کند.

قدرت هضم را افزایش دهید: بادام خیسانده با تسهیل روند هضم ، هضم شما را افزایش می دهد.

بارداری: اگر باردار هستید ، باید بادام خیس خورده را به رژیم خود اضافه کنید ، که هم برای شما و هم برای کودک مفید است.

تقویت ذهن: دانشمندان تحقیق کرده اند که افزودن روزانه ۶ عدد بادام خیس خورده به رژیم غذایی مقوی مغز شماست و همچنین سیستم عصبی مرکزی را تا حد زیادی تقویت می کند.

کلسترول را کاهش دهید: بادام خیس خورده می تواند سطح کلسترول شما را تا حد زیادی کاهش دهد. آنها اساساً فاقد اسیدهای چرب اشباع هستند ، که باعث کاهش کلسترول در جریان خون می شود.

فواید بادام برای سلامت قلب: اگر سطح کلسترول شما کنترل شود ، قلب شما نیز سالم خواهد بود. پروتئین ، پتاسیم و منیزیم بادام بسیار مفید است که سیستم قلبی عروقی شما را سالم نگه می دارد.

سطح فشار خون را کنترل می کند: برای افرادی که فشار خون دارند مفید است. فشار خون حاد با بادام خیس خورده نیز قابل درمان است. آنها دارای سدیم و پتاسیم بالا هستند که برای فشار خون مفید است.

فواید بادام خیس خورده برای بیماران دیابتی: بادام خیس خورده برای بیماران دیابتی عالی است. سطح قند خون را کنترل می کند و همچنین از بیماری های دیگر جلوگیری می کند.

کاهش وزن: خوردن روزانه بادام با معده خالی در صبح به کاهش وزن کمک می کند. همچنین حاوی مقادیر بسیار کمی از ترکیبات شیمیایی و آلی است که عامل مهمی در کاهش وزن است.

درمان یبوست: برای یبوست نیز مفید است.

مجموعه خشکبار شادیز از جمله تولیدکننده ، صادر کننده و تأمین کننده بادام  مامایی ایرانی است.

این بادام ایرانی به دلیل طعم لذیذ ، ارزش غذایی بالا ، ارگانیک بودن و تازگی بیشتر از سایر انواع بادام در سراسر جهان درخواست می شود.

مشتریان ما با توجه به نیازشان و با کمترین هزینه می توانند در حجم بالا از این بادام ایرانی بهره مند شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک زیر با مدیران فروش شرکت بازرگانی شادیز ارتباط بگیرید.

مشاوره و فروش

بادام مامایی

بادام ایرانیبادام ماماییبادام مامایی ایرانیبادام مامایی شادیزبادام مامراتامین کننده بادام ماماییتوزیع کننده بادام ماماییتولید کننده بادام ماماییچرا باید بادام مامایی بخوریم؟خواص بادامخواص بادام ماماییصادر کننده بادام ماماییفواید بادام خیس خوردهفواید بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *