خرید پسته کله قوچی عمده خام _بازرگانی شادیز

خرید پسته کله قوچی عمده

خرید پسته کله قوچی عمده خام _بازرگانی شادیز عرضه کننده پسته کله قوچی بصورت عمده در ایران است پسته کله قوچی یکی از انواع لوکس پسته های ایرانی میباشد.

 خرید پسته کله قوچی عمده

پسته کله قوچی از درشت ترین و لوکس ترین ارقام تجاری پسته در ایران می باشد این پسته ظاهری گرد و درشت دارد و از دسته پسته های فندقی می باشد بیشترین شهرت پسته کله قوچی به دلیل درشتی آن است از دیگر مزیت های این پسته طعم بسیار لذیذ و مغز خوشرنگ آن است از این پسته بصورت خام و شور در انواع آجیل استفاده می شود بیشترین حجم تولید پسته بعد از پسته فندقی به پسته کله قوچی اختصاص دارد بیشترین سطح زیر کشت آن در منطقه رفسنجان و کرمان تولید می شود مغز پسته کله قوچی قرمز رنگ است و مزن آن از سایر انواع پسته سنگین تر می باشد موارد استفاده از این پسته با توجه به کیفیت آن متفاوت است پسته کله قوچی به دو نوع پسته کله قوچی ریز و پسته کله قوچی درشت تقسیم می شود .

صادرات پسته کله قوچی

صادرات این پسته به دو صورت مختلف انجام می شود در کشورهایی که کیفیت پسته محور خرید آن ها است پسته های کله قوچی خندان،با کیفیت و فاقد سم آفلاتوکسین را خریداری می نمایند مانند کشور آلمان،انگلیس،استرالیا و .. و در کشورهای که حجم بیشتر محصول ملاک انتخاب آن ها است پسته های آبخندان و یا مخلوط آب خندان و مرغوب را خریداری می نمایند بصورت کلی پسته کله قوچی میزان تقاضا و صادرات بالایی دارد .

شرکت شادیز توزیع کننده عمده پسته درجه یک خام و صادراتی بصورت مستقیم در ایران می باشد محصولات این مجموعه با درصد کیفی بالا و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

جهت خرید پسته کله قوچی و اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

خرید پسته کله قدچی خرید عمده پسته کله قوچیخرید پسته کله قوچی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *