پسته خام ارگانیک ایران + بهترین قیمت خرید

پسته خام ارگانیک ایران + بهترین قیمت خرید - شرکت تولیدی و بازرگانی پسته شادیز

پسته خام ارگانیک ایران + بهترین قیمت خرید : در چند سال گذشته شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز شبکه ای متشکل از هزاران کشاورز و تولید کننده بزرگ ایجاد کرده است که به کشت پسته خام به صورت ارگانیک مشغول هستند. در صورت تمایل به خرید پسته خام با قیمت مناسب و تضمین سلامت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پسته خام ارگانیک ایران + بهترین قیمت خرید

در همین راستا شرکت بازرگانی پویا (برند شادیز) بهترین اقلام عمده ایرانی را به بازار عرضه می کند. پسته خام ارگانیک ایران برای صادرات استفاده می شود و مقصد آن آلمان، آمریکا، کانادا و بلژیک است. تولید پسته در ایران را می توان به دو دسته ارگانیک و غیر ارگانیک تقسیم کرد. ایران کشوری است که بیشترین پسته را در جهان تولید می کند. با این حال، پسته ارگانیک برای خرید توسط هیچ شرکتی در دسترس نیست، زیرا آنها فقط به تعداد معینی از کشورهای جهان ارسال می شوند. از آنجایی که قیمت پسته ارگانیک حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد بیشتر از قیمت پسته غیر ارگانیک در بازار است، مشتریان خاصی دارد که در درجه اول به ارگانیک بودن محصول اهمیت می دهند و حاضرند برای تهیه محصول طبیعی هزینه بیشتری بپردازند. .

پسته خام ارگانیک

پسته خام ارگانیک مغز پسته وحشی یکی از دو نوع پسته ارگانیک مرغوب است که برای صادرات از ایران استفاده می شود. نوع دیگر پسته تولیدی در شهرستان های استان کرمان است که ظاهری مشابه پسته معمولی دارد. از آنجایی که در تولید آن از سم و کود استفاده نمی شود، این پسته می تواند گزینه ای عالی برای عرضه به بازارهای بین المللی باشد. در سال های اخیر، ایران گام های قابل توجهی در جهت تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در تولید پسته ارگانیک برداشته است.

قیمت پسته خام ارگانیک

قیمت پسته خام ارگانیک - شرکت پسته شادیز
تقاضا برای خرید و صادرات پسته ارگانیک از ایران بیشتر از تقاضای کشور برای تولید این آجیل است. بنابراین پسته خام ارگانیک اغلب در ایران پیش فروش می شود.
هنگامی که محصولات ارگانیک پسته خام را از باغات پیش خرید می کنید، اغلب می توانید روی همکاری  فروشندگان حساب کنید. این نشان می دهد که نیاز به منابع مالی حاصل از پیش فروش محصول، چیزی است که کشاورز را به سمت تغییر قیمت سوق می دهد. وقتی نوبت به بازار پیش‌سفارش محصولات ارگانیک می‌رسد، قیمتی که معیارهای ۲۰ درصد بالاتر از بازار را برآورده می‌کند بهترین تعادل را ایجاد می‌کند.

یعنی معمولا قیمت پسته ارگانیک در زمان پیش خرید بیست درصد بیشتر از قیمت پسته معمولی (غیر ارگانیک) است. قیمت پسته معمولی (غیر ارگانیک) در بازار بر اساس توافق خریدار و عرضه کننده آجیل تعیین می شود. علاوه بر این، وابستگی زیادی به چندین ویژگی دیگر دارد، از جمله موارد زیر: کل پیش پرداخت انجام شده قبل از تحویل کالا، با شروع قرارداد پیش خرید؛ نوع خاصی از پسته یا مغز پسته که خریداری شده است. استاندارد محصول درخواستی ( پارامترهایی مانند اندازه پسته، میزان دهان بسته، ظاهر محصول) در صورتی که از طرف دیگر می خواهید برای خرید پسته ارگانیک بدون پیش خرید، بهترین زمان برای انجام این کار در فصل برداشت است.

قیمت پسته های ارگانیک که دارای گواهی ارگانیک و نتایج آزمایش های مجاز هستند، اغلب ۱۵ تا ۵۰ درصد بیشتر از قیمت اقلام غیر ارگانیک است. این تفاوت قیمت به شرایط بازار و همچنین نوع خاص محصول مورد نظر بستگی دارد.

خرید پسته ارگانیک با بهترین قیمت از شادیز

خرید پسته ارگانیک با بهترین قیمت از شادیز - شرکت صادرات پسته شادیز

در چند سال گذشته شرکت تولیدی و بازرگانی ما شبکه ای متشکل از هزاران کشاورز و تولیدکننده بزرگ ایجاد کرده است که به کشت پسته خام به صورت ارگانیک مشغول هستند. در صورت تمایل به خرید پسته خام با قیمت مناسب و تضمین سلامت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. اینکه پسته خام دارای مقادیر قابل توجهی پتاسیم، کلسیم، آهن، مس، روی، نمک، کربوهیدرات و پروتئین است، علاوه بر ویتامین های A، K و C، ارزش غذایی بسیار بالای پسته خام را نشان می دهد. در نتیجه این عوامل بازار خرید و فروش پسته خام هر روز با اقبال بیشتری مواجه می شود و تعداد قابل توجهی از مردم به طور مستمر در تلاش برای به دست آوردن قیمت پسته خام هستند.

اگر شما نیز تمایل زیادی به مصرف محصولات ارگانیک دارید، پسته خام ارگانیک یکی از بهترین محصولاتی است که توسط شرکت شادیز با تاییدیه ارگانیک و انجمن ارگانیک ایران ارائه می شود.

⇐ با ما تماس بگیرید

پسته

بازار عمده پسته رفسنجان،بازرگانی پسته شادیزبهترین زمان خوردن پسته خامبهترین قیمت خرید پستهپسته ارگانیکپسته تولیدی رفسنجانپسته خامپسته خام ارگانیکپسته شادیزپسته صادراتی رفسنجانپسته صادراتی شادیزپسته عمدهتامین کننده پستهتولید پسته ارگانیکتولید پسته ارگانیک در رفسنجانخرید آجیل ارگانیکخرید اینترنتی پسته ارگانیکخرید پستهخرید پسته احمد آقایی ارگانیکخرید پسته ارگانیکخرید پسته اکبری ارگانیکخرید پسته ایرانیخرید پسته با گواهی ارگانیکخرید پسته خامخرید پسته خام ارزانخرید پسته دهن بستخرید پسته سیرجانخرید پسته فندقی ارگانیکخرید پسته کله قوچی ارگانیکخرید پسته کوهی ارگانیکخرید خشکبار ارگانیکخرید مغز پسته ارگانیکخرید مغز پسته خامخرید مغز پسته رفسنجانخرید و فروش پستهخرید و قیمت پسته ارگانیکخواص پسته خامخواص پسته خام برای قلبخواص پسته خام تازهخواص پسته خام خشکشرکت پسته در رفسنجانشرکت پسته شادیزشرکت صادرکننده پستهصادرات پسته ایرانصادرکننده پسته ارگانیکعرضه عمده پسته خامعرضه کننده آجیل صادراتیعرضه کننده آجیل عمدهعرضه کننده پستهفروش پسته خامفروش عمده پستهقیمت پسته اکبری عمدهقیمت پسته امروز خراسان رضویقیمت پسته امروز رفسنجانقیمت پسته امروز سیرجانقیمت پسته امروز کرمانقیمت پسته ایرانقیمت پسته تازه ۱۴۰۲قیمت پسته خامقیمت پسته خام ۱۴۰۲قیمت پسته خام درجه یکقیمت پسته رفسنجانقیمت پسته فندقی عمدهقیمت خرید پستهقیمت فروش پستهقیمت فروش پسته ارگانیک ایرانکارخانه پسته در رفسنجانکارخانه تولید پستهلیست قیمت پستهمغز پسته وحشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *