قیمت پسته ایرانی – خرید ارزان

قیمت پسته ایرانی - خرید ارزان - شرکت پسته شادیز

قیمت پسته ایرانی – خرید ارزان: ما (شادیز) یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان پیشرو در زمینه پسته هستیم. ما مفتخریم که بخشی از این تجارت بزرگ در سراسر جهان هستیم.

قیمت پسته ایرانی – خرید ارزان

پسته از پرطرفدارترین انواع آجیل در جهان است و ایران به عنوان یکی از برترین کشورهای صادرکننده این صنعت شناخته می شود و هر ساله مقدار قابل توجهی از برداشت خود را به خارج از کشور ارسال می کند. یکی دیگر از کشورهایی که سهم قابل توجهی در تولید و صادرات پسته دارد، ایالات متحده و پس از آن ترکیه است. یکی از گرانبهاترین و پرسودترین بخش های تجاری در ایران، صادرات پسته است که سهم قابل توجهی از کل صادرات آن کشور را تشکیل می دهد. ایران و آمریکا در سال‌های اخیر از زمان ورود آمریکا به بازار صادرات پسته، رقابت شدیدی برای این تجارت سودآور داشته‌اند.

با این حال، ایالات متحده با احداث مزارع خود توانسته است مزارع پسته خود را تولید کند. پسته در کالیفرنیا با کمک ایرانیان مقیم آمریکا آن را به استاندارد ایران، اگر نگوییم بیشتر، برساند. ایران پسته را به طور متوسط ​​سالانه ۱.۲ میلیارد دلار می‌فروشد که نوسانات آن بستگی به وضعیت محصول و تأثیر تحریم‌ها بر ایران دارد. ترکیه در سال های اخیر به سومین رقیب ایران و آمریکا تبدیل شده است، البته تولید پسته آن در مقایسه با این دو کشور بسیار ناچیز است. اگرچه تولید پسته در آمریکا در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است، اما ایران حجم بیشتری پسته صادر می‌کند. یکی از دلایل اصلی این امر، مصرف زیاد پسته سالانه در ایالات متحده است. در واقع بخش زیادی از تولیدات این کشور صرف تامین بازار داخلی آن می شود که برای صادرات پسته ایران سود قابل توجهی است.

پسته ایرانی

پسته ایرانی - تولیدکننده تامین کننده صادرکننده - شرکت پسته و خشکبار شادیز

مهمترین صادرات غیرنفتی ایران و یکی از مهمترین کالاهای صادراتی در بخش کشاورزی پسته است. پسته به دلیل ارزش افزوده بالا و حاشیه سود بالا، یکی از مهمترین اقلام صادراتی در اقتصاد کشاورزی ایران است و در نتیجه مورد توجه بسیاری از تجار و سرمایه گذاران قرار گرفته است. خانواده Ancardiaceae که ارتفاع آن اغلب به ۸ متر می رسد شامل پسته می شود دمای مطلوب برای کاشت پسته بین ۲۵ تا ۴۵ درجه سانتیگراد است. پسته نیز مانند خرما در برابر تنش آبی و کمبود آب مقاوم است و ریشه های آن به دوردست گسترش یافته است. پسته به انواع شرایط آب و هوایی مقاوم است. پسته هایی که صادر می شوند ارقام مختلفی دارند که هر کدام در مکان مشخصی رشد می کنند و ظاهر و قیمت آن تا حدودی متفاوت است.

انواع پسته ایرانی

انواع پسته ایرانی - شرکت پسته شادیز

لازم به ذکر است که تقاضا برای انواع پسته در بازار خرید و فروش و یا از نظر حجم یکسان نیست. ارقام  پسته که ایران بیشترین صادرات را دارد عبارتند از:
پسته فندقی (فندقی گرد)
این رقم پسته کمی کوچکتر از فندق و کوچکتر از انواع دیگر است. پسته فندقی به دلیل اندازه ریز و مقدار بیشتر در واحد وزن، محبوبیت زیادی پیدا کرده و بیشترین صادرات را در بین رقبای خود دارد. این پسته در سه سایز ۲۶-۲۸، ۲۸-۳۰ و ۳۰-۳۲ وجود دارد.

پسته احمد آقایی (بلند)
این رقم پسته بزرگتر از پسته فندقی است و لذیذ ترین طعم را در بین انواع پسته دارد. در نتیجه، صادرات آن رایج است و در سراسر کشورهای آسیای شرقی محبوبیت دارد.

پسته اکبری (فوق العاده بلند)
این نوع پسته به دلیل کشیده تر بودن بذر آن نسبت به رقم احمد آقایی به‌عنوان گران‌ترین پسته صادراتی ایران شناخته می‌شود که باعث افزایش قیمت شده است. این پسته در دو اندازه ۲۰-۲۲ و ۲۲-۲۴ وجود دارد.

پسته کله قوچی (جامبو)
این نوع پسته دارای طعمی متمایز و درشت و گرد است. اندازه های این پسته ۱۸-۲۰، ۲۰-۲۲، ۲۲-۲۴ و ۲۴-۲۶ می باشد.

پسته بادامی (بادامی-نیمه بلند)
این رقم پسته مغزی شبیه بادام دارد و با رقم احمد آقایی قابل مقایسه است. این پسته در سه سایز ۲۴-۲۶، ۲۶-۲۸ و ۲۸-۳۰ وجود دارد.
پسته سبز (GPPK)
در بخش غذا از این نمونه به عنوان طعم دهنده بستنی و شیرینی استفاده می شود.

کیفیت های مختلف پسته ایرانی

کیفیت های مختلف پسته ایرانی - شرکت پسته شادیز

کیفیت پسته نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شود. پسته ها از نظر کیفیت به شرح زیر دسته بندی می شوند:
۹۰% دهان باز، ۵% دهان بسته = درجه AAA.
۹۰٪ دهان باز، ۱۰٪ دهان بسته برای درجه AA.
۸۵% دهان باز و ۱۵% دهان بسته برای درجه A.
۷۰% دهان باز به اضافه ۳۰% دهان بسته برای درجه C.

قیمت پسته با توجه به نوع، کیفیت، سایز و عوامل دیگری مانند عرضه و تقاضا، حجم خرید، قیمت دلار و … محاسبه می شود.

صادرکننده پسته ایرانی – خرید پسته

صادرکننده پسته ایرانی - خرید پسته - شرکت شادیز

یکی از مهمترین مراحل در میزان موفقیت یک صادرکننده، تهیه و ارائه پسته با کیفیت برای صادرات/واردات است. اگر صادرکننده بتواند پسته را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه تهیه کند، میزان تقاضا و سود معاملات برای هر دو طرف معامله به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد. با توجه به حجم پسته تولیدی سالانه در ایران و کیفیت بسیار بالای پسته ایرانی، تقاضای زیادی برای این آجیل وجود دارد.

شرکت بازرگانی پویا (برند شادیز) به عنوان صادرکننده معتبر پسته، این محصول را به ویتنام، هنگ کنگ، آلمان، امارات متحده عربی، هند، عراق و بسیاری از کشورهای دیگر صادر می کند. گروه تخصصی شادیز با توجه به نیاز مقصد نهایی اقدام به تهیه و صادرات انواع پسته می نماید. به عبارتی پسته را بر اساس نیاز مشتری عرضه می کنیم. این الزامات ممکن است بر اساس کشور مقصد و کیفیت مطلوب پسته متفاوت باشد.

برای خرید پسته مورد نیاز خود می توانید به ما اعتماد کنید.

⇐ با ما تماس بگیرید

پسته

انواع پسته ایرانیبازار پسته ایرانیبزرگترین صادر کننده پسته ایرانیپخش پسته عمدهپسته ایرانی 1402پسته ایرانی درجه یکپسته سبز (GPPK)پسته شادیزپسته عمدهپسته فلهپسته فندقیتامین کنندگان مغز پسته ایرانیتامین کننده پستهتولید کنندگان پسته ایرانیتولید و بسته بندی پستهتولیدکننده پستهخرید آنلاین پستهخرید ارزان پستهخرید اینترنتی پستهخرید پستهخرید پسته ایرانیخرید پسته تازهخرید پسته خامخرید پسته خراسانخرید پسته رفسنجانخرید پسته صادراتیخرید پسته عمده و تناژخرید پسته کرمانخرید مغز پستهخرید و فروش عمده پستهخرید و قیمت انواع پستهخرید و قیمت پسته احمد آقاییخرید و قیمت پسته اکبریخرید و قیمت پسته بادامیخرید و قیمت پسته فندقیخرید و قیمت پسته کله قوچیشرکت صادرکننده پستهصادرکننده پسته ایرانیعرضه پسته عمدهفروش پستهفروش عمده پستهفروش عمده پسته صادراتیفروش عمده پسته صادراتی ایرانقیمت پسته 1402قیمت پسته احمد آقایی امروزقیمت پسته اکبری امروزقیمت پسته ایرانیقیمت پسته بادامی امروزقیمت پسته در آلمانقیمت پسته در آمریکاقیمت پسته در اماراتقیمت پسته در بازار امروز کرمانقیمت پسته در بازار تهرانقیمت پسته در ترکیهقیمت پسته در چینقیمت پسته در دبیقیمت پسته در رفسنجانقیمت پسته در عراققیمت پسته در ویتنامقیمت پسته دهن بستقیمت پسته دهن بست اکبریقیمت پسته دهن بست صادراتیقیمت پسته صادراتی به دلارقیمت پسته صادرتیقیمت پسته فلهقیمت پسته فله برای صادراتقیمت پسته فندقی امروزقیمت پسته کله قوچی امروزقیمت پسته کیلوییقیمت پسته کیلویی امروزقیمت پسته مغز پسته امروزقیمت خرید پستهقیمت عمده پسته ایرانیقیمت فروش پستهقیمت و خرید پستهلیست قیمت پستهلیست قیمت پسته ایرانیمغز پسته سبز (GPPK)نرخ روز قیمت پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *