بهترین مکان برای خرید عمده خرما در ایران کجاست؟

بهترین مکان برای خرید عمده خرما در ایران کجاست؟

بهترین مکان برای خرید عمده خرما در ایران کجاست؟ -خرما میوه‌ای همه‌کاره است که در اندازه‌ها و انواع مختلف وجود دارد. آنها از نخل های خرما که در مناطق معتدل خاورمیانه، شمال آفریقا و جنوب آسیا رشد می کنند، برداشت می شوند. زمانی که خرما را به صورت عمده از شادیز خریداری می کنید، خرماهایی را که به طور پایدار رشد کرده و برداشت شده اند از ایران دریافت می کنید.

بهترین مکان برای خرید عمده خرما در ایران کجاست؟

خرما با گذشت زمان بیشتر و بیشتر در بین مصرف کنندگان محبوب می شود و هم توزیع کنندگان و هم خرده فروشان متوجه این روند شده اند. شرکت خرمای شادیز، خرمای ایران را در بسته بندی مناسب برای هر کسب و کاری در سراسر دنیا عرضه می کند. محصولات جدید و عالی را با خرماهای عمده فروشی با ماندگاری بالا و خوشمزه به انتخاب خود اضافه کنید.

پیشینه خرما

پیشینه خرما

خرما میوه‌ای همه‌کاره است که در اندازه‌ها و انواع مختلف وجود دارد. آنها از نخل های خرما که در مناطق معتدل خاورمیانه، شمال آفریقا و جنوب آسیا رشد می کنند، برداشت می شوند.

خرما یکی از قدیمی ترین میوه های کشت شده توسط بشر است که در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری می روید و سابقه کشت خرما در ایران به ۳ هزار سال پیش می رسد. پراکندگی گونه خرما در ایران و کشورهای عراق، عربستان سعودی، پاکستان، شمال آفریقا و آمریکا قابل مشاهده است. خرما از نظر دارا بودن مقدار زیادی آنتی اکسیدان و فیبر، مقدار قابل توجهی ویتامین و مواد معدنی به عنوان یکی از غنی ترین میوه ها شناخته می شود و به همین دلیل نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورها جایگاه مهمی در رژیم غذایی دارد.

تنوع خرما در ایران

تنوع خرما در ایران

کیفیت و تنوع خرما در ایران بسیار منحصر به فرد است و به همین دلیل اکثر کشورهای بزرگ مانند روسیه، مالزی، اندونزی، هند و چین خرمای ایرانی را خریداری می کنند. بر اساس اطلاعات موجود، از انواع خرمای تولید شده در جهان، بیش از ۹۳ نوع خرما در ایران تولید می شود که نزدیک به ۱۲ نوع از این خرما به بازارهای خارجی صادر می شود. حدود ۱۶ عدد از آنها در بازار داخلی توزیع می شود و برخی دیگر فقط در داخل کشور شناخته می شوند.

از مهم ترین انواع خرما در ایران می توان به خرماهای زیر اشاره کرد:

مضافتی
زاهدی
ربی
کبکاب
پیارم
خاسویی
استعمران
کلوته

مراکز تولید خرما در ایران بر حسب نوع; خرمای استعمران (سایر) مربوط به استان خوزستان، خرمای مضافتی مربوط به استان کرمان، خرمای زاهدی و خرمای کبکاب (استان فارس و بوشهر) و خرمای پیارم مربوط به هرمزگان است.
خرما در مناطقی رشد می کند که زمستان های معتدل و تابستان های گرم و خشک برای رشد و رسیدن خرما دارند

خرمای انتخابی عمده فروشی شادیز

خرمای انتخابی عمده فروشی شادیز

خرمای مضافتی یکی از با ارزش ترین خرماهای جهان است که به دلیل اندازه بزرگ، رنگ مشکی مات، بافت نرم و شیرینی بدیع خود مشهور است. شادیز خرما را به صورت عمده در بسته بندی های مختلف عرضه می کند که همگی بافت نمادین و طعم تازه ای را ارائه می دهند.

کسب و کار شما همچنین می تواند خرما را به صورت عمده از نوع پیارم خریداری کند. این خرماهای عمده فروشی فوق العاده زیبا، کشیده با ظاهری چروکیده و جذاب و طعمی بر خلاف سایر خرماها دارند. خرمای پیارم در دسته خرمای لوکس و نیمه خشک ایرانی قرار می گیرد. آنها بسیار محبوب هستند و بخش قابل توجهی از محموله های عمده فروشی میوه خرما شادیز را تشکیل می دهند.

از دیگر خرماهای عمده فروشی می توان به خرمای زرد طلایی زاهدی اشاره کرد، خرمای زاهدی شیرینی متعادل و فیبر بالایی دارد. این نوع خرما سایز متوسط ​​و پوستی نرم و براق دارد و بیضی شکل است. پوست آن قهوه ای روشن و گوشت آن طلایی است. خرمای زاهدی یا قصب در دسته خرمای خشک قرار می گیرد. شادیز این خرما بی نظیر را در بسته بندی های مختلف عرضه می کند. با شادیز می توانید خرما را در هر کدام از این گونه ها به صورت عمده خریداری کنید.

بهترین مکان برای خرید عمده خرما در ایران

بهترین مکان برای خرید عمده خرما در ایران

شادیز خرید عمده خرما را برای شما آسان می کند. قیمت فوق العاده ای در خرماهای های عمده فروشی در انواع بسته بندی دریافت خواهید کرد. گزینه ها از خرماهای ۲۰۰ گرمی بسته بندی شده تا کارتن های ۱ تا ۵ کیلوگرمی و.. متغیر است. ما یک راه حل مناسب در فروش عمده خرما برای هر توزیع کننده یا خرده فروشی داریم.

آیا سعی می کنید مکانی پیدا کنید تا خرما را به صورت عمده از آنجا بخرید؟ نگاهی به خرماهای شادیز داشته باشید. با خرید عمده خرما با ما، کیفیت بالایی را با قیمت های جذاب دریافت خواهید کرد.

برای اطلاعات قیمت فروش عمده خرما برای کسب و کار خود، لطفاً با ما تماس بگیرید.

⇐ با ما تماس بگیرید

خرما

انواع خرما ایرانیبسته بندی خرمابهترین خرمای ایرانیبهترین مکان برای خرید عمده خرمابهترین مکان برای خرید عمده خرما در ایرانتامین کننده خرماتوزیع کننده خرماتولید کنندگان خرما مضافتیتولید و پخش خرماتولیدکننده خرماخرما ایرانی از کجا بخرمخرما صادراتیخرما صادراتی شادیزخرید اینترنتی خرما ایرانیخرید خرماخرید خرما 1402خرید خرما ایرانیخرید خرما ایرانی ارگانیکخرید خرما بمخرید خرما پیارمخرید خرما زاهدیخرید خرما مضافتیخرید عمده خرماخرید و فروش خرماخرید،فروش و قیمت خرماشرکت تولید و پخش خرماشرکت خرما شادیزصادرات خرما ایرانیصادرکننده خرماعرضه عمده خرماعمده فروشی خرما شادیزفروش اینترنتی خرما عمدهفروش خرمافروش خرما صادراتیفروش عمده خرمای مضافتیقیمت خرما کیلوییقیمت خرید خرماقیمت عمده خرما در بملیست قیمت خرمالیست قیمت رطبمرکز خرید خرما ایرانیمرکز خرید و فروش خرمامرکز فروش خرما در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *