خرمای شادیز | مضافتی ایران| صادرکننده عمده خرمای ایران

خرمای شادیز | مضافتی ایران| صادرکننده عمده خرمای ایران

خرمای شادیز | مضافتی ایران| صادرکننده عمده خرمای ایران:شادیز با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید و صادرات آجیل و خشکبار به ویژه خرما به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان خرما شناخته می شود. شادیز از ابتدای فعالیت به سمت میوه معجزه گر برای مدیریت کلی که نمادین و بومی حوضه جنوب ایران است متمایل شده است. در حال حاضر شادیز پیشروترین صادرکننده خرمای مضافتی در جهان است و همچنین انواع دیگر خرما را به سراسر جهان صادر می کند.

خرمای شادیز | مضافتی ایران| صادرکننده عمده خرمای ایران

شادیز یک شرکت متخصص در تولید، بسته بندی و صادرات خرما است که بهترین نوع خرمای دنیا یعنی خرمای مضافتی را تولید و عرضه می کند.

شادیز خرمای مضافتی را در بم (استان کرمان) در ایران تولید می کند که در آن درختان خرما با روش های نوین و با رعایت سنت های آبا و اجدادی کشت می شوند.

برای جلب رضایت مشتریان خود، شادیز منابع قابل توجهی را برای مدیریت خواسته های آنها و ارائه محصولات با کیفیت بالا به آنها اختصاص می دهد.

شادیز یکی از صادرکنندگان عمده خرمای مضافتی است که با داشتن فضای ذخیره سازی بزرگ توانسته است نیاز خریداران را در تمام طول سال برطرف کند.

خرمای مضافتی

خرمای مضافتی - شرکت خرمای شادیز

مضافتی (خرمای مضافتی و بم که در بلوچی موضافتی نیز نامیده می‌شود) از درختان خرما است. خرمایی تیره، نرم، گوشتی و شیرین با اندازه متوسط، حدود ۲.۵-۴.۵ سانتی متر (۱-۲ اینچ) با رطوبت نسبتاً بالا بین ۱۶-۳۵٪ است که با زمان برداشت و محل کشت متفاوت است. . فصل برداشت محصول از اواخر سپتامبر تا اواسط اکتبر هر سال است. بهترین خرما در شهرستان بم تولید می شود. رطب مضافتی بم یکی از محصولات خرمای ایران است. این نوع خرما به دلیل رطوبت زیاد جزو میوه های خشک محسوب نمی شود. خرمای مضافتی شیره فراوانی دارد.

تولید خرمای مضافتی

تولید خرمای مضافتی

تولید عمده خرمای مضافتی در مناطق جنوبی ایران به ویژه شهرستان بم پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان و خریداران خواهد بود. این محصول در کشورهای اروپایی و آسیایی فروش بسیار بالایی دارد.

خرمای مضافتی بم بسته بندی شده و کاملا بهداشتی توسط شادیز به دست خریداران و مصرف کنندگان می رسد. توزیع این محصول به صورت بسته بندی شده باعث حفظ کیفیت و ارزش غذایی آن در زمان نگهداری و حمل می شود.

میزان تولید خرمای مضافتی در فصل تابستان و فصل گرم سال بسیار زیاد است و همین امر باعث شده تا خریداران عمده در فصل تابستان اقدام به خرید کنند تا بتوانند با خرید مستقیم و بدون واسطه خرمای مضافتی هزینه کمتری برای خرید این محصولات بپردازند.

همچنین این محصول قابلیت نگهداری طولانی مدت را دارد و می توانید در تمام طول سال آن را از ما تهیه کنید.

بهترین شرکت صادرکننده خرمای ایران

بهترین شرکت صادرکننده خرمای ایران - شرکت خرمای شادیز

شادیز با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید و صادرات آجیل و خشکبار به ویژه خرما به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان خرما شناخته می شود. شادیز از ابتدای فعالیت به سمت میوه معجزه گر برای مدیریت کلی که نمادین و بومی حوضه جنوب ایران است متمایل شده است. در حال حاضر شادیز پیشروترین صادرکننده خرمای مضافتی در جهان است و انواع دیگر خرما را نیز به سراسر جهان صادر می کند. شادیز با ارسال بیش از ۱۰۰۰ تن خرما از ایران به چهار گوشه جهان جایگاه خود را به عنوان پیشرو در بازار بین المللی خرما تایید کرده است.

خرید خرمای ایرانی از شادیز

خرید خرما مضافتی ارگانیک - عرضه کننده عمده خرما ایران - شرکت شادیز

ما متعهد هستیم که محصولات تولید شده با بالاترین استانداردهای سلامت و کیفیت را در اختیار شما قرار دهیم. برای ثبت سفارش خرید خرماهای روز دنیا با کیفیت بالاتر می توانید با کارشناسان ما در شادیز تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد سفارش خرمای ایرانی با ما تماس بگیرید.

⇐با ما تماس بگیرید

خرما

بهترین شرکت صادرکننده خرمای ایرانپخش عمده خرمای مضافتی درجه یکتولید خرمای مضافتیتولید عمده خرمای مضافتیتولید و بسته بندی عمده انواع خرما مضافتیتولید و صادرات خرمای مضافتیتولیدکنندگان و صادرکنندگان خرما در ایرانخرما مضافتی ایرانخرما مضافتی چیستخرمای شادیزخرمای مضافتی شادیزخرید انواع خرمای تازهخرید خرما کیمیاخرید خرما مضافتی بمخرید خرمای ایرانیخرید و فروش خرماخرید و قیمت خرما بمخرید و قیمت رطب مضافتی بمشرکت خرما و خشکیار شادیزشرکت صادرت خرما به هندشرکت صادرکننده خرمای ایرانشرکتهای بسته بندی خرماصادرکننده خرما مضافتی به دبیصادرکننده عمده خرمای ایرانعرضه کننده خرما مضافتیفروش عمده خرما مضافتی ایرانیقیمت خرما ایرانیقیمت خرما مضافتیقیمت خرما مضافتی 1402قیمت خرما مضافتی امروزقیمت خرمای مضافتی بم در تهرانقیمت خرمای مضافتی صادراتیکارخانه خرمای شادیزمرکز خرید خرمای ایرانیمضافتی ایرانهمه چیز درباره خرما مضافتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *