کشمش سلطانا – فروش عمده کشمش ایرانی – شادیز

کشمش سلطانا - فروش عمده کشمش ایرانی - شادیز

کشمش سلطانا – فروش عمده کشمش ایرانی – شادیز: تولید کشمش( انگور خشک )یکی از مهم ترین بخش های کشاورزی ایران است. شرکت تولید کننده و صادر کننده شادیز کشمش پرطرفدار ایرانی را به صورت عمده به بازار عرضه می کند، شادیز با ارائه کشمش مرغوب مطابق با استانداردها و گرایش های روز دنیا جایگاه ویژه ای در بازار جهانی به خود اختصاص داده است.
انگور خشک عمده حجم بسیار کمتری دارد و می توان آن را برای مدت طولانی تازه نگه داشت.

کشمش سلطانا – فروش عمده کشمش ایرانی – شادیز

کشمش سلطانا

ویتیس وینیفرا Vitis Vinifera
میوه های انگور یکی از قدیمی ترین محصولات کشت شده توسط بشر است. آنها در اصل از آسیا می آیند و در میان مصریان و آشوری ها بسیار رایج بودند. انگورهای بدون دانه روشن را به صورت رسیده برداشت می کنند و سپس در آفتاب یا در سایه با رطوبت ۱۵-۱۸ درصد خشک می کنند. این میزان فروکتوز را تا حدود ۳۳ درصد افزایش می دهد. با انگور خشک بین کشمش و سلطانا تمایز قائل شد. کشمش ها به گونه ای قرار می گیرند که به طور طبیعی خشک شده و رنگ آنها تیره شود. سلطان ها را قبل از خشک شدن در پتاس (کربنات پتاسیم) می شستند تا لایه طبیعی موم روی پوست انگور از بین برود که باعث می شود رطوبت آن راحت تر تبخیر شود: میوه سریعتر حفظ می شود و سبک می ماند.

برداشت سالانه انگور خشک در جهان حدود ۱۲۰۰۰۰۰ تن است، اما تا ۴۰ درصد در معرض تغییرات آب و هوایی است. کیفیت ها نیز در معرض تغییرات هستند، به عنوان مثال. اگر در هنگام خشک شدن باران ببارد. سپس اجناس تیره شده و بار میکروبیولوژیکی به خصوص توسط کپک به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

تامین کننده اصلی کشمش ایران و آمریکا (کالیفرنیا) و ترکیه نیز آفریقای جنوبی است. سلطانای ترکی از مناطق داخلی ازمیر، سلطانا «Smyrna» نامیده می شوند. در ایران انواع انگور وجود دارد: مراغه و قوچان انگور متوسط ​​و شیرین، ملایر کوچکتر و به زیبایی درخشان، سلطانا ارومیه قرمز و ترش مزه است. گونه سلطانا با کیفیت بالا از آفریقای جنوبی “Orange River” نامیده می شود.

سلطان ها عمدتاً برای نانوایی ها و در تولید کیک استفاده می شوند. در آلمان، معروف‌ترین محصولی که در آن سلطان‌ها در مقادیر زیاد فرآوری می‌شوند، کیک میوه کریسمس یا کریستولن است. یکی دیگر از صنایع مهم غلات است. کشمش در صنعت شکلات سازی استفاده می شود و به صورت بسته بندی شده، به عنوان مثال، در تریل میکس عرضه می شود.

بهترین مکان برای خرید عمده کشمش سلطانا کجاست؟

بهترین مکان برای خرید عمده کشمش سلطانا کجاست؟ - شرکت شادیز

آیا به دنبال عمده فروش یا صادر کننده کشمش سلطانی هستید؟ شادیز عمده فروش و صادر کننده کشمش سلطانی است. ما طیف گسترده ای از هزاران ماده را ارائه می دهیم که می توانیم به صورت جداگانه یا ترکیبی ارائه دهیم.

کشمش (انگور خشک) با گذشت زمان بیشتر و بیشتر در بین مصرف کنندگان محبوب شده است و هم توزیع کنندگان و هم خرده فروشان متوجه این روند شده اند. شادیز کشمش ایران را به صورت فله در بسته بندی مناسب برای هر شغلی عرضه می کند. با کشمش با کیفیت ایرانی با ماندگاری بالا و خوشمزه، محصولات جدید و عالی را به انتخاب خود اضافه کنید.

لطفاً از طریق وب سایت ما برای اطلاع از قیمت کشمش عمده فروشی برای کسب و کار خود با ما تماس بگیرید.

⇐ با ما تماس بگیرید

کشمش

بازار کشمش ایرانبازرگانی خشکبار و کشمش شادیزبزرگترین کارخانه کشمش ایرانتامین کنندگان کشمش ایرانتولید کننده کشمش صادراتیتولید و بسته بندی کشمشخرید عمده کشمش سلطاناخرید کشمش با کیفیتخرید کشمش سلطانا برای صادراتخرید کشمش طلایی ایرانیخرید کشمش فله تیزابیخرید کشمش کاشمرخرید کشمش گلدن و سلطانا و آفتابیخرید مستقیم کشمش صادراتیخرید و فروش کشمش سلطاناخرید و قیمت روز کشمشخرید و قیمت کشمش سلطاناخواص کشمششرکت تولید و بسته بندی کشمششرکت صادرکننده کشمشصادر کننده کشمش سلطاناصادر کننده کشمش سلطانیصادرات کشمش ایرانیصادرکنندگان کشمش در ایرانعرضه عمده کشمشفروش عمده کشمش ایرانیفروش کشمش سلطانافروش کشمش سلطانا ارزان قیمتفروش کشمش کاشمرفروش کشمش گلدن و سلطانا و آفتابیفروش کشمش ممتاز در بازار تهرانقیمت خرید کشمش سلطانا برای صادراتقیمت کشمش تاکستانقیمت کشمش در بازار تهرانقیمت کشمش درجه یکقیمت کشمش صادراتیقیمت کشمش عمدهقیمت کشمش کاشمرکارخانه بسته بندی کشمشکارخانه تولید و بسته بندی کشمش شادیزکارخانه کشمش بنابکارخانه کشمش صادراتیکارخانه کشمش ملایرکارخانه کشمش ملکانکارخانه های کشمش ایرانیکشمش آفتاب خشککشمش آفتابی کاشمرکشمش ارگانیککشمش انگوری -تیزابیکشمش ایرانیکشمش با کیفیتکشمش بی دانه تاکستانکشمش پلویی مرغوب قهوه ایکشمش تیزآبی ملکانکشمش تیزابی یا سلطاناکشمش سایه خشککشمش سایه خشک 100 گرمیکشمش سبز قلمی ارگانیککشمش سلطاناکشمش سلطانا شادیزکشمش سلطانا عمده ملایر همدانکشمش سلطانا ملایرکشمش صادراتی ایرانکشمش صادراتی بنابکشمش صادراتی شادیزکشمش صادراتی ملایرکشمش صادراتی ملکانکشمش طلایی صادراتیکشمش کاشمرکشمش ممتاز ارگانیکلیست قیمت کشمش سلطانا ملایرمشخصات کشمش فله تیزابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *