کشمش ایرانی | قیمت و خرید کشمش – شرکت شادیز

کشمش ایرانی | قیمت و خرید کشمش - شرکت شادیز

کشمش ایرانی | قیمت و خرید کشمش – شرکت شادیز:شرکت ما (بازرگانی شادیز – تجارت پویا) یکی از صادرکنندگان کشمش ایرانی است که همواره متعهد به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا و قیمت رقابتی بوده است.

کشمش ایرانی | قیمت و خرید کشمش – شرکت شادیز

شرکت ما (بازرگانی شادیز – تجارت پویا) یکی از صادرکنندگان کشمش ایرانی است که همواره متعهد به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا و قیمت رقابتی بوده است.

کشمش یک انگور خشک است. کشمش در بسیاری از مناطق جهان تولید می شود و ممکن است به صورت خام مصرف شود یا در آشپزی، پخت و پز و دم کردن استفاده شود. در بریتانیا، ایرلند، نیوزلند و استرالیا، کلمه کشمش برای انگور بزرگ خشک شده تیره رنگ محفوظ است که سلطانا یک انگور خشک طلایی رنگ و مویز یک انگور کوچک بدون دانه سیاه کورینت خشک است.

کشمش چیست؟

کشمش چیست؟ - کشمش ایرانی | قیمت و خرید کشمش - شرکت شادیز

انگورهای شیرینی که اجازه خشک شدن و چروک شدن دارند کشمش نامیده می شوند. تا قرون وسطی، کشمش پس از عسل به عنوان بهترین انتخاب برای شیرین کننده ها در رتبه دوم قرار داشت.

کشمش قهوه ای، سبز یا طلایی است. کشمش قهوه ای را در آفتاب خشک می کنند، معمولاً با گذاشتن آن در تاکستان ها به مدت دو تا چهار هفته، پس از آن کشمش ها درجه بندی، تمیز و بسته بندی می شوند. کشمش طلایی (به استثنای سلطان ها) معمولاً در فر خشک می شود و اغلب با دی اکسید گوگرد درمان می شود تا رنگ خود را حفظ کند. بیشتر اوقات، کشمش قهوه ای در محصولات پخته شده استفاده می شود، در حالی که کشمش طلایی برای غذاهای شور ترجیح داده می شود. به طور کلی، همه کشمش ها ارزان هستند که بر جذابیت آن ها می افزاید.

کشمش سبز از خشک کردن دانه های سبز انگور به دست می آید. کشمش سبز طبع گرمی دارد و به طور کلی برای پیشگیری از پوکی استخوان، تقویت قلب، کبد و حافظه مفید است.
این نوع کشمش به روش خاصی فرآوری می شود که آن را بسیار خوشمزه می کند. به گونه ای که حتی در پخت انواع شیرینی و کیک نیز کاربرد دارد.

انواع کشمش ایرانی

کشمش سومین محصول آجیل است. کشمش بعد از بادام و پسته نقش سوم را دارد. ایران، ترکیه و آمریکا سه صادرکننده عمده کشمش هستند.

کشمش ایران از سال ها قبل علاوه بر کشورهای همسایه مانند امارات، عراق، ترکیه، پاکستان، آذربایجان و قزاقستان به کشورهای اروپایی مانند روسیه، اوکراین، آلمان، لهستان، انگلیس، رومانی، هلند، مجارستان و اسپانیا و شمال آفریقا صادر شده است. کشورهایی مانند مصر، الجزایر و مراکش و کشورهای دیگر مانند کانادا صادر می شود.

جالب است بدانید که ترکیه به عنوان بزرگترین صادرکننده کشمش در جهان، کشمش را نیز از ایران وارد می‌کند، البته به صورت فله که پس از بسته‌بندی با نام کشورشان، با برندهای ترکیه‌ای دوباره به اروپا صادر می‌شود. در سال گذشته ساختار اصلی بازار کشمش جهانی تغییر کرده و مهمترین واردکنندگان کشمش ایران اروپای شرقی و برخی کشورهای همسایه هستند.

انواع کشمش ایرانی که توسط شرکت شادیز به خریداران سراسر دنیا عرضه می شود شامل موارد زیر است:

کشمش طلایی

۱.کشمش طلایی محصول در حال فرآیند از انگورهای بی دانه از گونه Vitis vinifera می باشد. کشمش طلایی در تاکستان‌های آفتاب‌گیر بناب کشت می‌شود و با استفاده از روش بخور گوگردی تهیه می‌شود و در سایه خشک می‌شود و به رنگ کهربایی طلایی با طعمی طبیعی شیرین و میوه‌ای است. مرحله. این خصوصیات صرفاً در انگورهای کشت شده در منطقه بناب وجود دارد و این شهرستان تنها و بهترین تولید کننده این نوع کشمش در ایران است. کشمش طلایی پس از دوبار شستن خشک شده، با روغن نباتی پوشش داده می شود، ساقه، تمیزکاری مکانیکی، لیزر و دسته بندی شده با دست و سپس فلز در شرایط بهداشتی تشخیص داده می شود.

کشمش سبز (کشمش جامبو) - کشمش ایرانی | قیمت و خرید کشمش - شرکت شادیز

۲.کشمش سبز (کشمش جامبو) کشمش سبز با نام‌های کشمش جامبو سبز، کشمش سبز کاشمری (کشمیری) و کشمش قلمی سبز نیز شناخته می‌شود. همانطور که از نام آن مشخص است رنگ این کشمش سبز است. کشمش به طور کلی انگور خشک است. آنها انگورهای بی دانه هستند. کشاورزان با دوبار شستن کشمش بلند سبز، فرآوری آن را آغاز می کنند. سپس آن را زیر سایه خشک می کنند. سپس آنها را با روغن نباتی می پوشانند تا رطوبت خود را خیلی زود از دست ندهد. همچنین، برای اینکه کشمش ها به یکدیگر نچسبند. علاوه بر این، روغن درخشندگی متوسطی به آن ها می دهد. مرحله بعدی این است که ساقه ها را جدا کرده و تمیز کنند. مرحله آخر مرتب سازی لیزری آنها است. میزان رطوبت کشمش سبز جامبو زیر ۱۵ درصد است.

کشمش سلطانا (کشمش قرمز)

۳.کشمش سلطانا (کشمش قرمز) نام آنها در اصل از یک انگور سبز ترکی گرفته شده است که از آن منحط شده است، رقمی که امروزه بیشتر برای تولید کشمش در سراسر جهان استفاده می شود، بدون دانه تامپسون. شیرین به دلیل محتوای قند بالایی که دارند. به منظور تسریع فرآیند خشک کردن، معمولاً سلطان ها را قبل از خشک شدن در محلول روغنی می پوشانند. سلطان ها باید در کارخانه های مخصوص خشک کن خشک شوند. آنها را می توان با گوگرد درمان کرد تا رنگ قهوه ای روشن به دست آورد. اما محبوب ترین نوع سلطانا قهوه ای تیره بدون استفاده از گوگرد است. مدت زمان بیشتری برای خشک شدن بیش از ۳ هفته طول می کشد و محصولات معمولاً قهوه ای تیره هستند. این نوع از سلطانا را معمولاً «کشمش سلطانای طبیعی» می نامند.

مویز (کشمش سیاه) - کشمش شادیز

۴.مویز (کشمش سیاه) مویز نوعی کشمش است که از انگور سیاه تهیه می شود و بهترین نوع آن در ایران از انگور سیاه تهیه می شود که به آن انگور شاهانی می گویند. در واقع تفاوت اصلی کشمش و مویز در این است که کشمش عمدتاً از انگورهای کوچکتر و مویز از انگورهای سیاه درشت است. مویز در واقع نوعی کشمش است و نمی توان آن را به انواع دیگر آجیل یا سایر محصولات طبقه بندی کرد. این نوع کشمش از انگورهای درشت انگور سیاه تهیه می‌شود و از نظر ظاهری بسیار متفاوت است. البته انگور شاهانی به دو نوع انگور سبز و قرمز تقسیم می شود که برای تهیه انگور قرمز از آن استفاده می شود.

استفاده و دستور العمل ها

استفاده و دستور العمل ها - کشمش ایرانی شرکت شادیز

کشمش معمولا استفاده می شود:

به عنوان رویه سالاد
مخلوط با بلغور جو دوسر
در ماست
در گرانولا یا غلات
شما همچنین ممکن است آنها را به صورت پخته شده در کوکی ها، کیک ها، نان ها و کلوچه های خوشمزه خورده باشید. کشمش با وجود اندازه کوچک، سرشار از انرژی و سرشار از فیبر، ویتامین و مواد معدنی است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید کشمش با کارشناسان شادیز تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

کشمش

انواع کشمش صادراتیانوع کشمش ایرانیبازار صادرات کشمش ایرانیبازار کشمش ایرانبزرگترین تولید کننده کشمش در ایرانبزرگترین صادرکننده کشمشبسته بندی کشمش صادراتیبهترین کشمش ایرانبهترین کشمش صادراتی ایرانتامین کننده کشمشتولید کنندگان کشمش ارگانیک ایرانیتولید کننده کشمش ایرانیتولید و عرضه کشمشتولیدکنندگان کشمش در ایرانخرید آنلاین کشمشخرید اینترنتی کشمشخرید کشمشخرید کشمش ارزانخرید کشمش ارگانیکخرید کشمش از تولید کنندگانخرید کشمش از کارخانهخرید کشمش ایرانیخرید کشمش ایرانی از شرکت شادیزخرید کشمش با کیفیتخرید کشمش درجه یکخرید کشمش سبز قلمیخرید کشمش سلطاناخرید کشمش طلاییخرید کشمش کاشمریخرید مویزخرید و فروش کشمشخرید و فروش کشمش عمدهخواص کشمششرکت صادرکننده کشمش ایرانیشرکت کشمش ایرانیصادرات کشمشعرضه عمده کشمش صادراتیعرضه کنندگان کشمش ایرانعمده فروشی کشمشعمده فروشی کشمش سبز ، پلویی ، مویز ، زردفروش آنلاین کشمشفروش عمده کشمشفواید کشمشقیمت خرید کشمشقیمت خرید کشمش کاشمرقیمت روز کشمش ایرانیقیمت فروش کشمشقیمت کشمش آفتابی1402قیمت کشمش ارگانیکقیمت کشمش امروزقیمت کشمش پلوییقیمت کشمش تیزابیقیمت کشمش صادراتیقیمت کشمش ملایرقیمت و خرید کشمشکارخانه تولید کشمشکشمش ارگانیککشمش ایرانیکشمش ایرانی شادیزکشمش ایرانی صادراتیکشمش چیست؟کشمش طلایی ایرانیکشورهای تولید کننده کشمشلیست قیمت انواع کشمش صادراتی در ایرانلیست قیمت کشمش و مویزمرکز تولید کشمشمهمترین واردکنندگان کشمش ایراننحوه صادرات کشمشنحوه صادرات کشمش ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *