شرکت صادرکننده و عرضه کننده کشمش در ایران – شادیز

شرکت صادرکننده و عرضه کننده کشمش در ایران - شادیز

شرکت صادرکننده و عرضه کننده کشمش در ایران – شادیز:شرکت شادیز یکی از صادرکنندگان معتبر آجیل و خشکبار ایرانی به ویژه کشمش در ایران می باشد. کشمش ارائه شده توسط ما از انگور مرغوب ایرانی تهیه می شود. علاوه بر این، برای حفظ طعم و مواد مغذی، این کشمش ها با مواد مناسب فرآوری می شوند.

شرکت صادرکننده و عرضه کننده کشمش در ایران – شادیز

شرکت شادیز یکی از صادرکنندگان معتبر آجیل و خشکبار ایرانی به ویژه کشمش در ایران می باشد. کشمش ارائه شده توسط ما از انگور مرغوب ایرانی تهیه می شود. علاوه بر این، برای حفظ طعم و مواد مغذی، این کشمش ها با مواد مناسب فرآوری می شوند.

مزیت رقابتی ما درست از منبع شروع می شود، جایی که ما کشمش، آلو، انجیر، خرما و انگور را مستقیماً از شبکه ای از مزارع منتخب تهیه می کنیم. این شبکه مناطق مختلف ایران را در بر می گیرد و به ما این امکان را می دهد که میوه های خود را از مزرعه تا مشتری ردیابی کنیم و اطمینان حاصل کنیم که بالاترین کیفیت محصول را با کارایی بی نظیر ارائه می دهیم.

ما کشمش ارگانیک و معمولی را در بسته بندی های عمده و مصرفی برای آسیا، اروپا و کشورهای عربی ارائه می دهیم.

شادیز در حال حاضر به بسیاری از شرکت‌های بزرگ صنعتی و سوپرمارکتی امروزی در کشورهای مختلف خدمات می‌دهد و ما از این فرصت استقبال می‌کنیم تا تامین‌کننده انتخابی شما باشیم!

انواع کشمش شادیز

انواع کشمش شادیز - شرکت صادرکننده و عرضه کننده کشمش در ایران - شادیز

به طور کلی محصولات ما شامل انواع زیر است:

کشمش زرد طلایی / کشمش تیره / کشمش (ملایری) / کشمش مخلوط / کشمش سبز / کشمش سلطانا / کشمش قهوه ای / کشمش خشک شده در آفتاب

مزیت شادیز

مزیت شادیز - شرکت صادرکننده و عرضه کننده کشمش در ایران - شادیز

-ارائه محصولات با کیفیت ثابت
-ارائه محصول با برچسب خصوصی شما
– بهترین کیفیت و تنوع در بسته بندی
– بالاترین کیفیت کنترل
– گواهی های کوشر
– دارای گواهی ارگانیک
– امکان خرید آنلاین و عمده محصولات
-تحویل به موقع
– انعطاف پذیری در روش های پرداخت

جهت مشاوره و خرید، دریافت قیمت روز یا صادرات/واردات کشمش با مشاورین گروه شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ با ما تماس بگیرید

کشمش

انواع کشمش شادیزتامین کنندگان کشمش ایرانیتولید کننده کشمش در ایرانتولید و بسته بندی کشمشتولید و صادرات کشمشتولیدکنندگان کشمش در ایرانخرید عمده کشمشخرید کشمشخرید کشمش آفتاب خشکخرید کشمش ارزانخرید کشمش ارگانیکخرید کشمش ایرانیخرید کشمش درجه یکخرید کشمش سبزخرید کشمش سلطاناخرید کشمش سلطانیخرید کشمش صادراتیخرید کشمش طلاییخرید کشمش کاشمریخرید مویز صادراتیشرکت تولید کننده و صادرکننده کشمششرکت کشمش شادیزصادر کننده کشمش در ایرانصادرکنندگان کشمش در ایرانصادرکننده کشمشعرضه عمده کشمشعرضه کننده کشمش در ایرانعرضه کننده کشمش صادراتیعمده فروشی کشمشفروش عمده کشمشفروش کشمشقیمت روز کشمشقیمت عمده کشمشقیمت کشمشقیمت کشمش ایرانیکارخانه کشمش در ایرانکارخانه کشمش شادیزکشمشکشمش ارزانکشمش ایرانیکشمش با کیفیت صادراتیکشمش صادراتی ایرانکشمش صادراتی شادیزکشمش عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *