عرضه کشمش سلطانی ارگانیک ایران توسط شادیز

عرضه کشمش سلطانی ارگانیک ایران توسط شادیز

عرضه کشمش سلطانی ارگانیک ایران توسط شادیز _ کشمش سلطانی ارگانیک ایران یک «نیروگاه طبیعی» مملو از مواد مغذی و آنتی‌ اکسیدان‌ها، فاقد سدیم و کلسترول کم است.  این نوع کشمش جایگزین عالی برای شیرینی ها و شکر تصفیه شده است.کشمش سلطانی ایران به دلیل کیفیت عالی خود طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد.

عرضه کشمش سلطانی ارگانیک ایران توسط شادیز

همانطور که می دانید کشمش به هر انگور خشکی اطلاق می شود. سلطانا هم نام یک انگور بی دانه است که منشاء آن ایران و شرق ترکیه است. در حال حاضر کشور ایران به عنوان سومین صادر کننده بزرگ کشمش در جهان شناخته می شود. کشمش سلطانا یا سلطانی ایران یک نوع کشمش مقرون به صرفه و بسیار متنوع است. این نوع کشمش همچنین بسیار زیباتر از کشمش های دانه دار است و طعمی لطیف و منحصر به فرد دارد.

به لطف کیفیت عالی، طعم لذیذ و ماندگاری طولانی، کشمش سلطانی در حال حاضر در محصولات نانوایی،محصولات شیرینی پزی،اسنک ها،در پخت و پز و یا به عنوان میان وعده و تنقلات استفاده می شود.

شرکت تولیدی تجارت پویا(شادیز)، یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید،عرضه و صادرات انواع کشمش ایرانی به ویژه کشمش سلطانی است.

کشمش سلطانی ما از بهترین انگورهای بدون هسته تهیه می شود. برای رسیدن به کیفیت مطلوب، تمامی کشمش ها در هر مرحله دو بار شسته و دسته بندی می شوند و سپس در روغن خوراکی آغشته می شوند و سپس خشک می شوند. کشمش سلطانی ارگانیک ایرانی در دو رنگ قهوه ای روشن و قهوه ای تیره موجود است.

گروه شادیز، با چندین سال تجربه در زمینه تولید، تامین و صادرات محصولات کشاورزی از قبیل کشمش،پسته،خرما، انجیر خشک،زردآلو و… توانسته رضایت مشتریان بسیاری را در بازارهای جهانی کسب نماید. 

عرضه کشمش سلطانی ایران توسط شادیز،با توجه به نیاز مشتریان در کشورهای مختلف در کارتن های ۵ کیلوگرمی، ۱۰ کیلوگرمی و ۱۲.۵ کیلوگرمی با استفاده از برچسب های مشتریان و کارتون های قوی انجام می شود.

انواع کشمش صادراتی شادیز:

انواع کشمش صادراتی شادیز:_ عرضه کشمش سلطانی ارگانیک ایران توسط شادیز

محصولات اصلی ما در زمینه کشمش به شرح زیر است:

  • کشمش انگوری طلایی
  • کشمش طلایی کاشمری
  • کشمش سلطانی
  • کشمش ملایر
  • کشمش سبز
  • مویز ایرانی
  • کشمش آفتابی

شرکت شادیز آمادگی دارد تا محصولات فوق و سایر خشکبار ایرانی را با بهترین کیفیت و استاندارد در اختیار جهانیان قرار دهد.

برای دریافت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاورین شرکت بازرگانی شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

کشمش

انواع کشمش ایرانیانواع کشمش صادراتیانواع کشمش صادراتی ایرانانواع کشمش صادراتی شادیزتامین کننده کشمش صادراتیتولید کننده کشمش ایرانیتولید و صادرات کشمشخرید کشمش ارگانیکخرید کشمش بی دانهخرید کشمش صادراتیخرید کشمش کاشمریخرید کشمش ملایررضه و صادرات انواع کشمششرکت صادرکننده کشمششرکت کشمش تجارت پویا(شادیز)شرکت کشمش و خشکبار ایرانیصادر کنندگان کشمش ایرانصادر کننده بزرگ کشمشصادر کننده کشمش ارگانیکصادر کننده کشمش سلطانیعرضه کشمش ارگانیک ایرانیعرضه کشمش ایرانیعرضه کشمش درجه یکعرضه کشمش سلطانیعرضه کننده کشمشفروش کشمش ارگانیکفروش کشمش ایرانیفروش کشمش سلطانیقیمت کشمش ارگانیک ایرانیکارخانه کشمش تجارت پویا(شادیز)کارخانه کشمش شادیزکشمش ارگانیک ایرانیکشمش ایرانیکشمش ایرانی شادیزکشمش سلطانا ایرانیکشمش سلطانی ارگانیک ایرانکشمش سلطانی بی دانهکشمش صادراتی شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *