کارخانه تولید و فرآوری پسته ایرانی

کارخانه تولید و فرآوری پسته ایرانی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

کارخانه تولید و فرآوری پسته ایرانی _ کارخانه پسته شادیز یکی از اصلی ترین مراکز تولید پسته در ایران است که فرآیند تهیه، فرآوری و بسته بندی پسته را بر اساس نیاز بازار هدف انجام می دهد.

کارخانه تولید و فرآوری پسته ایرانی

پسته یکی از محبوب ترین انواع آجیل ها در دنیا است که از آن به عنوان غذای پادشاهان یاد شده است. پسته که منشا آن ایران است، ارزش تغذیه ای بسیار بالایی دارد. پسته در کنار فواید عالی برای سلامتی، یک میان وعده محبوب و یک ماده طعم دهنده منحصر به فرد برای صنعت شیرینی پزی، نانوایی و تنقلات است.

ما به عنوان یک تولید کننده و پرورش دهنده قادر به ارائه تمام گریدها و اندازه های پسته هستیم. کارخانه تولید و فرآوری پسته شادیز در ایران می تواند انواع پسته های با پوسته،مغز پسته  خام، بو داده و شور را بر اساس استاندارد های بین المللی به خریداران در کشورهای دور و نزدیک ارائه دهد.

 

استان کرمان ( رفسنجان) و خراسان از پیشتازان در زمینه عرضه و فرآوری پسته ایرانی هستند. کارخانه های مستقر در این مناطق ارائه دهنده خدمات مختلف در زمینه تولید،فرآوری، بسته بندی و صادرات پسته به خریداران هستند.

کارخانه پسته شادیز یکی از اصلی ترین مراکز تولید پسته در ایران است که فرآیند تهیه، فرآوری و بسته بندی پسته را بر اساس نیاز بازار هدف انجام می دهد.

علاوه بر پسته،شما می توانید انواع مغز پسته را با تنوع بالا و در حجم وسیع از کارخانه پسته شادیز به صورت مستقیم تهیه کنید.

کارخانه فرآوری و تولید پسته شادیز می تواند ارائه دهنده خدمات زیر باشد:

  • فرآوری پسته تازه باغات در فصل تولید

  • تفت و پردازش پسته خام آجیلی

  • بسته بندی پسته برای عرضه به بازار

کیفیت پسته ایران

کیفیت پسته ایران_ کارخانه پسته و خشکبار شادیز

این موضوع را همه میدانند که پسته ایران بهترین و با کیفیت ترین پسته ی تولیدی در دنیا است.
چند مورد از این ویژگیها را در زیر بیان می کنیم.

۱- تنوع پسته ایران:
پسته اکبری، پسته کله قوچی، پسته فندقی، پسته احمد آقایی، پسته بادامی، پسته ممتاز زرندی تنها چند گونه‌ از ۹۰ نوع پسته ایرانی است. به طوری که دیگر کشورهای تولید کننده پسته مانند آمریکا در برابر تنوع پسته‌ای که ایران پیش روی مشتریان جهانی می‌گذارد به‌ آسانی خلع سلاح می شود.

۲- پسته ایران به علت دارا بئدن روغن زیاد تا دمای ۱۷۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل می‌کند. این در حالی است که دیگر انواع پسته مانند پسته های آمریکایی در برابر حرارت ۱۳۰ درجه سانتی‌گراد می‌سوزد.

۳- یکی دیگر از مزیت‌های پسته ایران درصد مغز بسیار بالای آن است. به طوری که به طور متوسط درصد مغز پسته ایران ۵۶ درصد است در حالی که میزان مغز دیگر انواع پسته حد اکثر ۵۲ درصد گزارش‌شده است.

۴- رویت و ظاهر زیبا ی پسته های ایرانی در دنیا زبانزد است.

بازرگانی پسته تجارت پویا(شادیز)

بازرگانی پسته تجارت پویا(شادیز)

شرکت بازرگانی پسته تجارت پویا(شادیز)، به عنوان مرکز توزیع پسته ایران در بازار خاورمبانه، کشورهای خاور دور و کشورهای اروپایی شناخته شده است.

گروه شادیز با تخصص و سال ها تجربه در تولید، فرآوری و بازاریابی پسته ایران در سراسر جهان،پیچیدگی و چالش های مرتبط با صادرات پسته به بازارهای مختلف را درک می کند. تمرکز اصلی شادیز به عنوان یک پیشرو در صنعت پسته و خشکبار ایران، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برتر به مشتریان از طریق درک جامع نیاز بازارهای مختلف است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید یا کارشناسان شرکت تجارت پویا(شادیز) ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

 

پسته

انواع پسته ایرانبازار پسته ایرانبازار صادرات پستهبازرگانی پسته تجارت پویا(شادیز)بازرگانی پسته و خشکبار شادیزپسته ایرانی با کیفیتپسته صادراتی ایرانتامین کننده پسته ایرانیترمینال ضبط پستهتولید آجیل و پسته ایرانیتولید پسته صادراتیتولید و فرآوری پستهتولیدکننده پسته ایرانیخرید پسته از کارخانهشرکت پسته و خشکبار شادیزشرکت صادر کننده پستهصادر کننده پسته ایرانیعرضه کننده پسته ایرانیفرآوری پسته ایرانفروش پسته رفسنجانفروش پسته کرمانکارخانه پسته ایرانیکارخانه پسته رفسنجانکارخانه پسته شادیزکارخانه پسته کرمانکارخانه تولید پسته ایرانیکارخانه فرآوری پستهکیفیت پسته ایرانمرکز توزیع پستهمرکز تولید پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *