خرید خرما ایرانی | فروشنده خرما | شرکت صادرکننده خرما

خرید خرما ایرانی | فروشنده خرما | شرکت صادرکننده خرما_ شادیز

خرید خرما ایرانی | فروشنده خرما | شرکت صادرکننده خرما _ شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز؛ یک نهاد خصوصی و متخصص در تولید،فروش،بسته بندی و صادرات خرما و خشکبار ایرانی به سراسر جهان است.

خرید خرما ایرانی | فروشنده خرما | شرکت صادرکننده خرما

کارخانه خرمای شادیز، یکی از زیرمجموعه های گروه تجارت پویا است که به عنوان تولید کننده، فروشنده و صادرکننده انواع خرمای ارگانیک ایرانی از جمله خرمای مضافتی،خرمای ربی، خرمای پیارم،خرمای زاهدی،خرمای کبکاب،خرمای مجول خرمای خرد شده و طیف گسترده ای از خرماهای کامل از نقاط مختلف جهان تاسیس شد. این کارخانه دارای گواهینامه HACCP،IFS ، FSSC22000 و BRC (UKAS)  با ظرفیت تولید سالانه ۱۸۰۰۰ تن با فروش در پنج قاره است.

کارخانه خرمای شادیز،  تاسیسات خود را در شهرهای خرماخیز ایران روز به روز گسترش می دهد تا به بزرگترین کارخانه خصوصی خرما در جهان تبدیل شود که محصولات خرما را به ۷۹ کشور صادر می کند.

خرمای ایرانی از با کیفیت ترین انواع خرمای تولید شده در دنیا محسوب می شود که طعم لذیذ و خواص و ویژگی های فرآوانی دارد. متقاضیانی که تمایل به خرید خرمای ایرانی دارند می توانند از طریق این وبسایت این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنند.

ما می توانیم انواع خرما ی با کیفیت ایرانی را طبق نیاز شما به صورت منظم با نرخ های رقابتی ارائه دهیم.

انواع خرمای صادراتی ایران

انواع خرمای صادراتی ایران_خرید خرما ایرانی | فروشنده خرما | شرکت صادرکننده خرما

هر ساله بخش عظیمی از خرمای تولید شده در ایران به تقریبا ۸۰ کشور دنیا صادر می شود که کشور هندوستان بزرگترین خریدار خرمای ایران می باشد.

انواع و گونه های مختلفی از خرما در ایران تولید می شود و نوع مضافتی آن، گونه ای است که بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده است. استان کرمان قطب خرمای ایران است و منطقه بم (رطب مضافتی بم)، نام آشنا ترین نقطه این استان است. از دیگر مناطق تولید کننده خرمای درجه یک در ایران می توان استان هرمزگان، خوزستان و فارس را نام برد.

انواع خرما از قبیل خرمای شاهانی، خرمای کبکاب، زاهدی، استعمران (سایر)، ربی و خرمای پیارم نیز در لیست صادرات قرار دارد که گونه پیارم، گرانترین نوع خرمای صادراتی به حساب می آید.

به غیر از هندوستان، کشورهایی چون : استرالیا، اسپانیا، اتریش، عمان،عراق،امارات،لبنان روسیه، یونان، هنگ کنگ، آلمان،کانادا،، مالزی، گرجستان و پاکستان، کشورهایی هستند که انواع خرمای صادراتی را از ایران خریداری می کنند. همانگونه که اشاره شد، این میوه صادراتی ایران در کشور های مختلف دنیا به فروش می رسد و کشورهای مذکور تنها تعداد کمی از کشورهای خریدار خرمای ایرانی محسوب می شوند.

قیمت خرمای صادراتی ایران

قیمت خرمای صادراتی ایران_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

جهت خرید یا استعلام قیمت خرمای صادراتی می توانید در ساعات اداری شرکت صادرات خرمای شادیز، با بخش فروش تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت روز محصول از خدمات مشاوره شرکت نیز استفاده نمایید.

⇐ خرید و مشاوره

 

 

خرما

انواع خرمای صادراتیانواع خرمای صادراتی ایرانبازار صادرات خرمای ایرانیبازرگانی خرمای شادیزتولید کننده خرمای درجه یکتولید و صادرات خرماخرمای ارگانیک ایرانیخرمای ایرانیخرمای شادیزخرمای شاهانیخرمای صادراتی ایرانخرمای مرغوب ایرانیخرید آنلاین خرماخرید خرماخرید خرما ایرانیخرید خرمای استعمرانخرید خرمای پیارمخرید خرمای ربیخرید خرمای سایرخرید خرمای کبکابخرید خرمای کرمانخرید خرمای مجولخرید خرمای مضافتیخرید عمده خرما ایرانیخریدار خرمای ایرانرطب مضافتی بمرطب و خرمای بمشرکت تامین کننده خرماشرکت تولیدکننده خرماشرکت خرمای ایرانیشرکت صادرات خرمای شادیزشرکت صادرکننده خرماشرکت صادرکننده خرما در ایرانشرکت عرضه کننده خرماصادرات خرمای ایرانصادرکننده خرمای ارگانیک ایرانیصادرکننده خرمای ایرانیعرضه کننده خرمافروش خرمافروش عمده خرمافروشنده خرمافروشنده خرمای ارگانیک ایرانیقیمت خرمای ایرانیقیمت خرمای صادراتی ایرانکارخانه خرمای شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *