شرکت تولیدکننده و صادرکننده انجیر خشک ایران | فواید انجیر ایرانی

شرکت تولیدکننده و صادرکننده انجیر خشک ایران| فواید انجیر ایرانی_ شرکت شادیز

شرکت تولیدکننده و صادرکننده انجیر خشک ایران | فواید انجیر ایرانی _ شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویا(شادیز)؛ شرکتی است که به تولید، فرآوری و صادرات جهانی انواع خشکبار و میوه خشک به ویژه انجیر خشک ارگانیک و معمولی با کیفیت بالا اختصاص دارد.

شرکت تولیدکننده و صادرکننده انجیر خشک ایران | فواید انجیر ایرانی

شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویا(شادیز)؛ شرکتی است که به تولید، فرآوری و صادرات جهانی انواع خشکبار و میوه خشک به ویژه انجیر خشک ارگانیک و معمولی با کیفیت بالا اختصاص دارد.

انجیر خوراکی یکی از اولین گیاهانی است که توسط انسان کشت شد. انجیر یکی از غنی ترین منابع گیاهی کلسیم و فیبر است. طبق اطلاعات، انجیر خشک، غنی ترین منبع فیبر، مس، منگنز، منیزیم، پتاسیم، کلسیم و ویتامین K است. این میوه مفید بسیاری از مواد مغذی دیگر را نیز دارا می باشد. انجیر خاصیت ملین دارد و حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است. مصرف ۴۰ گرم انجیر خشک (دو عدد انجیر سایز متوسط) باعث افزایش قابل توجه ظرفیت آنتی اکسیدانی پلاسما می شود.

کشور ایران یکی بزرگترین تولید کنندگان انجیر خشک در جهان است، انجیر ایران با محتوای جامد و قند محلول بالا، اسیدیته کم، پوست زرد روشن و رنگ کهربایی در داخل، بالاترین کیفیت را در تمام کشورهای تولید کننده انجیر دارا می باشد.
ما به به عنوان تولید کننده و صادر کننده انجیر خشک ایرانی، بالاترین کیفیت این محصول را به خریداران در سراسر جهان عرضه می نماییم.
محصولات ما در مرکز باغ های معروف استهبان(قطب تولید انجیر ایران و جهان) تولید و در بازارهای جهانی عرضه می شود. در فرآیند تولید و فرآوری ما به طور فعال در تمام مراحل  مشارکت و نظارت داریم تا کیفیت برتر را برای مشتریان خود تضمین کنیم.

فواید انجیر خشک ایرانی

فواید انجیر خشک ایرانی_شرکت تولیدکننده و صادرکننده انجیر خشک ایران

مواد معدنی، ویتامین ها و فیبرهای زیادی در انجیر خشک شده ما وجود دارد. این ویتامین ها و مواد معدنی مجموعه ای از فواید سلامتی را برای تعدادی از سیستم های بدن ما فراهم می کنند. مواد مغذی و ویتامین های مهم موجود در انجیر عبارتند از امگا ۳، امگا ۶، ویتامین A، B1، B2، C، E، K، کلسیم، مس، آهن، فسفر، منگنز، سدیم، پتاسیم، کلر و انواع آنتی اکسیدان ها. انجیر خشک ایرانی همچنین سرشار از بتاکاروتن و کربوهیدرات هستند.

فروشنده انجیر خشک مرغوب در ایران

 

فروشنده انجیر خشک مرغوب در ایران

شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ یکی از مراکز اصلی تولید،فروش و عرضه کننده خشکبار و میوه های خشک ایرانی از جمله انجیر خشک معمولی و ارگانیک است.

انواع انجبر خشک درجه یک و خوش طعم ایرانی به صورت عمده توسط شرکت ما به طور مداوم در بازارهای اروپایی،آسیایی و کشورهای همسایه ی ایران عرضه می شوند.

ما انواع آجیل ها، خشکبار و میوه های خشک درجه یک را بدون محدودیت زمانی یا کمیت در دسترس داریم.علاوه بر این، محصولات تازه در فصول خود عرضه می شوند

شرکای تجاری و مشتریان شرکت ما از محصولات با کیفیت و پیشنهادات قیمت رقابتی ما راضی هستند

علاوه بر این، ما با تجربه طولانی مدت خود، خدمات مشاوره یا عرضه محصولات غذایی غیر از سبد محصولات خود را داریم.

شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز،مایل است از شما برای تبدیل شدن به یک خانواده بزرگ در بازار تجاری آینده استقبال کند.

برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش هم اکنون با مشاورین شرکت خشکبار شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

انجیر خشک

انجیر خشک آنلاینانجیر خشک ایرانانجیر خشک ایرانیانجیر خشک با کیفیتانجیر خشک شادیزانجیر خشک فارسانجیر صادراتیانواع انجبر خشکبازار انجیر خشک ایرانیتامین کننده انجیر خشکتولید کنندگان انجیر خشک در ایرانتولید و صادرات انجیر خشکخرید انجیر خشکخواص انجیر ایرانیشرکت انجیر خشک ایرانشرکت تولیدکننده انجیر خشکشرکت خشکبار و میوه خشک شادیزشرکت صادرکننده انجیر خشک ایرانیصادرات انجیر خشکصادرات خشکبار و میوه خشکصادرکنندگان انجیر خشک ایرانیصادرکننده انجیر خشکعرضه کننده انجیر خشکفروش انجیر خشکفروش انجیر خشک صادراتیفروش انجیر خشک مرغوبفروش عمده انجیر خشکفروشنده انجیر خشک ایرانیفروشنده انجیر خشک در ایرانفروشنده انجیر خشک صادراتیفروشنده انجیر خشک مرغوبفواید انجیر ایرانیفواید انجیر خشکقیمت انجیر خشکقیمت انجیر خشک ایرانیقیمت انجیر خشک صادراتیقیمت روز انجیر خشکلتجیر خشک استهبانمرکز خرید انجیر خشکمزیت های انجیر خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *