انجیر وحشی، خشک، ایران – شرکت شادیز


انجیر وحشی، خشک، ایران – شرکت شادیز: انجیر خشک ایرانی به دلیل رنگ و اندازه آن از انواع بی نظیر انجیر در جهان است. در مرکز ایران کشت می شود. انجیر ایرانی در دنیا پرمصرف است.
انجیر خشک شادیز دارای کیفیت تایید شده FSSC 22000 است. این میان وعده سالم و لذیذ سرشار از فیبر و منبع خوبی از چندین ماده معدنی ضروری از جمله منیزیم، منگنز، کلسیم و پتاسیم است.

انجیر وحشی، خشک، ایران – شرکت شادیز

انجیر خشک ما که در دورافتاده ترین مناطق ایران مرکزی و در مسیرهای کوهستانی صعب العبور می روید، به دلیل شیرینی و مواد مغذی بالا، بسیار مورد توجه است.
این زیبایی های کوچک عجیب و غریب از بیرون سخت به نظر می رسند، اما طعمی شیرین، ابریشمی و کاراملی دارند. این انجیر خشک زنگوله شکل شیرین منبع بسیار غلیظی از مواد معدنی و ویتامین ها است. بافت ساتنی انجیر خشک آن را برای استفاده در غذاهای شیرین و خوش طعم عالی می کند.
انجیر خشک شادیز؛ کاملا طبیعی، بدون مواد افزودنی، بدون شکر، بدون مواد شیمیایی و جزو غذاهای ارگانیک محسوب می شود.
برای درخواست خرید عمده انجیر خشک وحشی ایرانی در بسته بندی های ۵، ۱۰ و ۱۲ کیلویی و … با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد سرو انجیر وحشی:

 پیشنهاد سرو انجیر وحشی:انجیر وحشی، خشک، ایران - شرکت شادیز

  • به عنوان یک میان وعده سالم از آن لذت ببرید.
  • صبح به ماست، موسلی یا فرنی اضافه کنید.
  • همراهی عالی برای بشقاب پنیر به ویژه پنیر کاممبر، بری، آبی یا بز.
  • به غذاهای برنجی بریانی اضافه کنید.
  • نوارهای نازک را برش دهید و روی سالاد یا پلو بپاشید.

خرید انجیر وحشی و میوه خشک ایرانی

خرید انجیر وحشی و میوه خشک ایرانی - انجیر وحشی، خشک، ایران - شرکت شادیز

انجیر یکی از محصولات اصلی ایران است که بیشتر در شهرستان های استهبان، نی ریز و پل دختر ایران کاشته می شود. انجیر خواص زیادی برای بدن و سلامتی انسان دارد و مصرف آن برای تمام سنین توصیه می شود.

کشورهای ایران، ترکیه، مصر و مراکش بیشترین تولید انجیر در جهان را دارند که تقریبا نیمی از انجیر جهان را تولید می کنند. انجیر میوه ای بسیار قدیمی است.

درخت انجیر را تقریباً در مناطق گرم و مرطوب می توان کاشت و از آنجایی که به سرمای اوایل بهار بسیار حساس است معمولاً در مکان های سردسیر کاشته نمی شود.

شرکت تجارت پویا (شادیز) یکی از مجموعه های فعال در زمینه تولید و صادرات انجیر خشک ارگانیک در ایران است.

انواع میوه های خشک و خشکبار از جمله انجیر خشک توسط گروه تولیدی و بازرگانی شادیز آماده صادرات به سراسر جهان و تحویل در کشور هدف می باشد. شما عزیزان می توانید انجیر خشک وحشی ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

انجیر بدون گوگرد ما در ایران به صورت ارگانیک کشت می شود و در آفتاب خشک می شود. آنها مطلقاً هیچ گونه نگهدارنده یا افزودنی ندارند و دارای گواهی ارگانیک، غیر GMO و فاقد گلوتن هستند.

⇐ با ما تماس بگیرید

 

انجیر خشک

ارزش غذایی انجیر خشکانجیر خشک ارگانیکانجیر خشک ارگانیک ایرانیانجیر خشک استهبانانجیر خشک ایرانیانجیر خشک صادراتی شادیزانجیر وحشیانجیر وحشی خشک ایرانانجیر وحشی شادیزتولید انجیر خشک ارگانیک در ایرانتولید و صادرات انجیر خشک ارگانیکتولیدکننده انجیر خشکخرید انجیر خشکخرید انجیر خشک ارگانیکخرید انجیر خشک صادراتیخرید انجیر وحشیخرید عمده انجیر خشکخرید میوه خشک ایرانیخرید و فروش انجیر خشکخواص انجیر خشکصادرات انجیر خشک ارگانیکصادرکننده انجیر خشکصادرکننده انجیر خشک ارگانیک ارگانیکعرضه عمده انجیر خشکعرضه کننده انجیر خشکفروش انجیر خشکفروش عمده انجیر خشکقیمت انجیر خشکقیمت انجیر خشک صادراتیمیوه خشک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *