خرمای شادیز – تولیدکننده، بسته بندی، صادرکننده خرمای ایران

خرمای شادیز - تولیدکننده، بسته بندی، صادرکننده خرمای ایران

خرمای شادیز – تولیدکننده، بسته بندی، صادرکننده خرمای ایران:شرکت شادیز طیف وسیعی از خرمای ارگانیک و معمولی کشت شده در ایران را با کیفیت عالی و بسته بندی های متنوع و استاندارد در سطح بین المللی عرضه می کند.
شادیز با سالها تجربه در این صنعت و ارتباط با شرکای بالقوه داخلی و صادراتی محصولات خرمای ایران را بر اساس نیاز بازار و نیاز مشتریان در کشورهای مختلف توزیع می کند.

خرمای شادیز – تولیدکننده، بسته بندی، صادرکننده خرمای ایران

شرکت شادیز طیف وسیعی از خرمای ارگانیک و معمولی کشت شده در ایران را با کیفیت عالی و بسته بندی های متنوع و استاندارد در سطح بین المللی عرضه می کند.
شادیز با سالها تجربه در این صنعت و ارتباط با شرکای بالقوه داخلی و صادراتی محصولات خرمای ایران را بر اساس نیاز بازار و نیاز مشتریان در کشورهای مختلف توزیع می کند.

تولید و مصرف خرما در ایران

تولید و مصرف خرما در ایران - خرمای شادیز - تولیدکننده، بسته بندی، صادرکننده خرمای ایران

در حال حاضر حدود ۸.۵ میلیون تن خرما در سراسر جهان تولید می شود که در این میان مصر، ایران، عربستان سعودی و الجزایر چهار تولیدکننده بزرگ هستند. معمولاً رتبه های دوم و سوم تولید بین ایران و عربستان در سال های مختلف پرش می شود.
شش استان جنوبی ایران یعنی خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس بیشترین تولید خرما را دارند.
استان های مذکور تقریباً ۹۸ درصد از تولید خرمای کشور را به خود اختصاص داده اند.

استان کرمان با تولید انواع خرما از جمله مضافتی و کلوته بیشترین سهم تولید را در ایران دارد.

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خرما در جهان است، سرانه مصرف خرما در کشور حدود هشت کیلوگرم در سال است. در مجموع سالانه ۶۵۰ تا ۷۰۰ هزار تن خرما توسط ایرانیان مصرف می شود.
ایران کشوری مسلمان با بیش از ۸۰ میلیون نفر جمعیت است که در آن مراسم مذهبی زیادی با خرما برگزار می شود.

خاستگاه تولید و استفاده خرما در ایران به حدود ۴۰۰۰ سال قبل از میلاد می رسد. امروزه بیش از ۴۰۰ نوع خرما و انواع خوراکی های خرما مورد مصرف مردم ایران است.

بازار خرمای ایران
ایران بزرگترین صادرکننده خرما در جهان

بازار خرمای ایران ایران بزرگترین صادرکننده خرما در جهان - خرمای شادیز - تولیدکننده، بسته بندی، صادرکننده خرمای ایران

خرمای ایران بیشتر به کشورهای آسیای جنوب شرقی از جمله سنگاپور، اندونزی، هند، افغانستان، پاکستان و امارات و همچنین کشورهای اروپای غربی از جمله هلند، آلمان، فرانسه، بلژیک و روسیه و کشورهای CIS مانند ازبکستان، آذربایجان و ترکمنستان … صادر می شود.

پرطرفدارترین خرمای ایرانی

پرطرفدارترین خرمای ایرانی - خرمای شادیز - تولیدکننده، بسته بندی، صادرکننده خرمای ایران

رایج ترین و پرطرفدارترین انواع خرما در ایران مانند مضافتی، زاهدی، پیارم، سایر، ربی و کبکاب معرفی شد. همچنین انواع محبوب محصولات خرما مانند خرما پلو، تخم مرغ و شیرینی خرما ثبت شد. علاوه بر این، جنبه های فرهنگی و اجتماعی این غذاها مورد توجه قرار گرفت.

چرا باید میوه خرما بخورید!

چرا باید میوه خرما بخورید! - خرمای شادیز - تولیدکننده، بسته بندی، صادرکننده خرمای ایران

خرما مانند همه میوه ها حاوی ویتامین ها به ویژه ویتامین های A، B1، B2، B3، B5 است. این میوه ها سرشار از مواد معدنی به ویژه پتاسیم، منیزیم و آهن هستند. خرما با محتوای گلوکز، فروکتوز و ساکارز به شما انرژی می بخشد.
مصرف آنها در بین ورزشکاران و افراد مسن توصیه می شود. وجود فیبر و اسیدهای آمینه در این میوه به هضم غذا کمک می کند. تنظیم کننده عبور روده و غذای ملین است.
وقتی تازه هستند، به لطف مشتقات کاروتنوئیدی (بتا کاروتن و پروویتامین A) سرشار از آنتی اکسیدان هستند. این باعث ایجاد سیستم دفاعی ایمنی می شود. وقتی خشک می شود، فاز کم آبی باعث می شود بخشی از این خاصیت را از دست بدهند.
با ۵۰ گرم خرما، یعنی ۶ تا ۸ میوه، ماهیچه های خود را با کربوهیدرات تغذیه می کنید (۹۶ درصد میوه حاوی آنها است). با این مقدار میوه، ۱۰ درصد از مقدار توصیه شده روزانه مواد معدنی بدن خود را تامین می کنید. بلکه یک چهارم نیاز روزانه به فیبر رژیمی.

بهترین شرکت خرما ایران

بهترین شرکت خرما ایران - شرکت خرمای شادیز

ایران به دلیل داشتن آب و هوای سازگار، خوشمزه ترین و با کیفیت ترین انواع خرما را دارد. در کنار بهترین کیفیت، ما برای خرماهایی که در هیچ جای دیگری یافت نمی شوند، قیمت های مناسب ارائه می دهیم.

خرما یک میوه عالی است و فواید زیادی دارد. بهترین خرما خرمای ایرانی است. طعم لذیذ و خرمای مرغوب ایرانی، طلای سیاه ایران را به میوه ای ارزشمند تبدیل کرده است.

شرکت شادیز یکی از بهترین و بزرگترین صادرکنندگان خرما سال هاست که با مشتریان خود معامله می کند.

⇐ تماس با ما

خرما

انواع خرمای ایرانیبازار خرمای ایرانبزررگترین شرکت خرما ایرانبزرگترین صادرکننده خرمابزرگترین صادرکننده خرما ایرانیبسته بندی خرما صادراتیبهترین شرکت خرما ایرانبهترین شرکت خرما در ایرانپرطرفدارترین خرمای ایرانیتولید خرما در ایرانتولید کنندگان خرما در ایرانتولید کننده خرما ایرانیتولید و بسته بندی خرماتولید و مصرف خرما در ایرانخرما ارگانیک ایرانیخرمای با کیفیت ایرانیخرمای شادیزخرید آنلاین خرماخرید خرما ارزانخرید خرما ارگانیکخرید خرما درجه یکخرید خرما صادراتیخرید عمده خرماشرکت بسته بندی خرماشرکت خرما در ایرانشرکت خرمای شادیزشرکت صادرات خرماصادرکنندگان خرماصادرکننده خرمای ایرانعرضه کنندگان خرما ایرانیفروش خرمافروش خرما ایرانیفروشنده خرماقیمت خرماقیمت خرمای ایرانقیمت صادرات خرماقیمت و خرید خرما ایرانیلیست قیمت خرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *