خرید خرما مضافتی ارگانیک – عرضه کننده عمده خرما ایران

خرید خرما مضافتی ارگانیک - عرضه کننده عمده خرما ایران - شرکت شادیز

خرید خرما مضافتی ارگانیک – عرضه کننده عمده خرما ایران:شرکت خرما شادیز با خوشحالی به اطلاع شما می رساند که یکی از تامین کنندگان اصلی و بزرگترین صادر کننده خرمای ارگانیک مضافتی در ایران و جهان می باشد. بنابراین خرمای ارگانیک ما از بهترین مزارع ارگانیک ایران تهیه می شود که در زیر آفتاب خشک استوایی و در خاک های غنی و حاصلخیز رشد می کند. آنها در اوج پردازش با دقت انتخاب می شوند و تنها بالاترین کیفیت را تضمین می کنند. خرمای ارگانیک ما ۱۰۰% غذای طبیعی و به سادگی واقعی از طبیعت است.

خرید خرما مضافتی ارگانیک – عرضه کننده عمده خرما ایران

نکاتی که هنگام خرید خرما مضافتی ارگانیک باید بدانید.
خرمای مضافتی چیست؟

اگر عاشق خرما هستید، اما طرفدار میوه های خشک نیستید، ممکن است متوجه شوید که یافتن انواع تازه آن در اکثر کشورهای اروپایی بسیار دشوار است. اینجاست که ما وارد می‌شویم: انواع خرمای تازه یا کمی خشک شده مانند خرمای پیارم، خرمای مدجول و همچنین خرمای آبدار و خوشمزه ایران به نام مضافتی را ارائه می‌کنیم.

خرمای مضافتی به دلیل طعم شیرین شدید، اندازه بزرگ و بافت نرم و آبدارش بسیار محبوب شد.
خرمای مضافتی ایرانی به رنگ قهوه ای تیره تا قرمز قهوه ای یا تقریباً سیاه است. این نوع خرما برخلاف خرمای عجوا و عنبره در کشورهای مختلف مانند عربستان سعودی براق نیست، اما دارای درخشندگی مات ابریشمی است که این نوع خرما را از بین مردم متمایز می کند.

خرمای مضافتی ما از کجا می آید؟

خرمای مضافتی ما از کجا می آید؟ - خرید خرما مضافتی ارگانیک - عرضه کننده عمده خرما ایران - شرکت شادیز

این میوه به دلیل رطوبت بالای ۳۵ درصد، گوشتی آبدار با شیرینی قوی و متعادل دارد، به دلیل آب و هوای منطقه ای که منشاء آن است.

بم در جنوب ایران در عرض جغرافیایی ۲۹ قرار دارد، یعنی چهار تا پنج ماه از سال ممکن است در شب یخبندان باشد. این آب و هوا باعث می شود شیرینی بیشتر شود و الیاف میوه را می شکند. این بدان معناست که یک مضافتی رسیده دقیقاً مانند یک شکلات است: یک پوسته نازک ویفری گوشت داخلی شیرین و خامه ای را می پوشاند که به معنای واقعی کلمه در دهان شما ذوب می شود.

خرمای ارگانیک مضافتی از منطقه اطراف شهر بم در ایران می آید. این شهر بیش از ۲۰۰۰ سال قدمت دارد و حومه اطراف آن از صحرا و استپی تشکیل شده است. در واحه‌های حاشیه دشت لوت، «کویر نور» در جنوب شرق ایران، درختان مرکبات و تعداد زیادی نخل می‌رویند و به شدت به سیستم آبیاری زیر آبی که به اصطلاح قنات وابسته هستند. آب های زیرزمینی مناطق مرتفع از طریق کانال های چند صد متری زیر زمین به دشت های کویری منتقل می شود. در اطراف بم حدود ۲۸۰۰۰ هکتار از نخیلات از این طریق آبیاری می شود. اکثر درختان نخل مضافتی هستند که می توانند تا شصت سال میوه تولید کنند – واقعاً یک شکل پایدار از کشت.

برداشت خرمای مضافتی چه زمانی است؟

این میوه عمدتاً در جنوب کشور رشد می کند و بین ماه های مرداد و مهر برداشت می شود و در این زمان بسیار مورد توجه هستند.

چرا خرمای مضافتی ارگانیک بخریم؟

چرا خرمای مضافتی ارگانیک بخریم؟

خرماهای ارگانیک بدون آفت کش ها و کودهای مصنوعی رشد می کنند. این برای محیط زیست، خاک، کارمندان و ما که خرما می خوریم بهتر است. با این حال این هزینه دارد. خرمای ارگانیک حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد گرانتر از خرمای معمولی است. دلیل این امر این است که کشاورزان عملکرد کمتری دارند و گاهی اوقات بسیاری از خرماها به دلیل آسیب حشرات برای صادرات مناسب نیستند. بنابراین ما خوشحالیم که کمی بیشتر برای محصول ارگانیک بپردازیم تا زحمات کشاورزان خود را بابت کار بیشترشان جبران کنیم.

بسته بندی خرما مضافتی ارگانیک

محصول ما در سه درجه AAA، AA و A موجود است
داشتن برند در سطح داخلی و بین المللی.
بسته بندی: جعبه کارتن ۶۰۰ گرم، جعبه کارتن ۵ کیلوگرمی و غیره.

سفارش خرما مضافتی شادیز

سفارش خرما مضافتی شادیز - خرید خرما مضافتی ارگانیک - عرضه کننده عمده خرما ایران - شرکت شادیز

خرمای مضافتی را از تجارت پویا (شادیز) سفارش دهید و از آن لذت ببرید!
ما خرمای ارگانیک مضافتی را از کشاورزانی که با آنها در تماس شخصی منظم هستیم تهیه می کنیم. آنها مانند اکثر کشاورزان ایران خرمای خود را به روش سنتی و بر اساس اقتصاد دایره ای و با استفاده از کمپوستی که خودشان تولید می کنند و هیچ افزودنی دیگری فراتر از آن ندارند، پرورش می دهند. ما می توانیم محصولات کشاورزان خود را بدون تردید، چه با گواهی یا بدون گواهی، توصیه کنیم.

خرما مضافتی را می توان تا ۱۲ ماه در یخچال با دمای ۵ درجه سانتی گراد نگهداری کرد.

برای خرید خرما مضافتی و انواع دیگر محصولات با مدیران فروش شرکت شادیز تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

خرما

بسته بندی خرما مضافتیتامین کننده خرما ایرانیتولید و بسته بندی خرما مضافتیتولیدکنندگان خرما مضافتیتولیدکننده خرما ایرانیخرما مضافتی ارگانیکخرما مضافتی شادیزخرمای مضافتی ارگانیکخرمای مضافتی صادراتیخرید آنلاین خرما صادراتیخرید خرماخرید خرما ارگانیکخرید خرما مضافتیخرید خرما مضافتی ارگانیکخرید خرما مضافتی ایرانخرید خرما مضافتی بمخرید خرما مضافتی شادیزخرید خرما مضافتی کرمانخرید خرما مضافتی(کیمیا)خرید عمده خرمارطب مضافتی بمشرکت خرما مضافتی شادیزصادر کننده خرما ایرانیصادرکنندگان خرما مضافتیصادرکننده خرما مضافتیعرضه کننده خرما ایرانیعرضه کننده خرما مضافتیعرضه کننده عمده خرماعرضه کننده عمده خرما ایرانفروش عمده خرما مضافتیقیمت خرماقیمت خرما ایرانیکارخانه تولید خرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *