فروش عمده پسته در شادیز – محصولات باکیفیت، قیمت منصفانه

فروش عمده پسته در شادیز - محصولات باکیفیت، قیمت منصفانه

فروش عمده پسته در شادیز – محصولات باکیفیت، قیمت منصفانه:خرید پسته مرغوب و تضمین بهترین قیمت عمده را در شادیز تجربه کنید.
ما انواع پسته و محصولات با کیفیت آن را به صورت عمده در ایران تولید می کنیم!

شادیز بهترین آجیل و خشکبار ایرانی را با طعمی منحصربفرد به طور مستقیم از طریق تجربه ای که در هر کجای دنیا از آن لذت خواهید برد، برای شما به ارمغان می آورد.
امیدواریم شما هم مانند ما از محصولات لذت ببرید.
امروز با ما تماس بگیرید.

فروش عمده پسته در شادیز – محصولات باکیفیت، قیمت منصفانه

خرید پسته مرغوب و تضمین بهترین قیمت عمده را در شادیز تجربه کنید.
ما انواع پسته و محصولات با کیفیت آن را به صورت عمده در ایران تولید می کنیم!

شادیز بهترین تولیدکننده آجیل و خشکبار ایرانی را با طعمی منحصربفرد به طور مستقیم از طریق تجربه ای که در هر کجای دنیا از آن لذت خواهید برد، برای شما به ارمغان می آورد.
امیدواریم شما هم مانند ما از محصولات لذت ببرید.
امروز با ما تماس بگیرید.

ایران تامین کننده و صادرکننده پایدار پسته

ایران تامین کننده و صادرکننده پایدار پسته - فروش عمده پسته در شادیز - محصولات باکیفیت، قیمت منصفانه

ایران با تولید ۵۲۰۰۰ تن (بر اساس پسته در پوسته)، سومین تولیدکننده بزرگ جهان در فصل ۲۰۱۸/۱۹ بود. با این حال، آن فصل به دلیل برداشت بسیار کم، استثنایی بود. به طور معمول، ایران دومین تولیدکننده بزرگ پسته در جهان است که میانگین محصول پنج ساله آن ۱۷۲۰۰۰ تن است. ایران نیز مصرف کننده بزرگ پسته است. حدود ۳۵ درصد از این محصول در داخل کشور مصرف می شود و ۶۵ درصد مابقی صادر می شود. سهم صادرات مغز پسته ایران در مقایسه با آمریکا (به طور متوسط ​​۲۰ درصد) بسیار بیشتر است. ایران بزرگترین صادرکننده مغز پسته در جهان است و به طور متوسط ​​۶۰ تا ۷۰ درصد از کل صادرات جهان را به خود اختصاص داده است.

در سال ۲۰۱۸، مقاصد اصلی صادرات پسته ایران، امارات متحده عربی (۱۲ درصد) و هند (۱۱ درصد) بوده است. از کل مقدار صادرات، ۱۶ درصد به اتحادیه اروپا و بیش از ۵۰ درصد از سهم صادرات به آلمان اختصاص دارد. اسپانیا سریعترین بازار پسته ایرانی در اروپا در حال رشد است. صادرات به اسپانیا از ۶۰۰ تن در سال ۲۰۱۴ به بیش از ۱۳۰۰ تن در سال ۲۰۱۸ دو برابر شد.

استان کرمان در جنوب شرقی ایران با بیش از ۲۰۰ هزار هکتار زیر کشت پسته، بزرگترین تولیدکننده پسته کشور است. این استان تقریباً ۷۰ درصد از تولید پسته ایران را به خود اختصاص داده است، اگرچه تولید به دلیل کمبود آب، نیاز به آبیاری و عملیات پس از برداشت با مشکل مواجه است. ارقام برتر پسته ایران فندقی (۴۰ درصد باغات پسته)، کله قوچی (۲۰ درصد)، اکبری (۱۵ درصد) و احمدآقایی (۱۲ درصد) هستند. تولیدکنندگان در مقیاس کوچک که به ندرت از تجهیزات برداشت مکانیکی استفاده می کنند بیش از ۷۰ درصد تولید را تشکیل می دهند.

پسته های ایرانی به دلیل نسبت هسته به داخل پوسته بالا و درصد بالای مغز درشت آن بسیار ارزشمند است. به منظور بهبود تولید، تولیدکنندگان،  و صادرکنندگان ایرانی انجمن پسته ایران (IPA) را تأسیس کردند. IPA از سرمایه گذاری در فناوری تولید مدرن حمایت می کند و به طور منظم در رویدادهای تجاری پیشرو در سراسر جهان شرکت می کند.

خرید پسته با کیفیت از ایران با بهترین قیمت

خرید پسته با کیفیت از ایران با بهترین قیمت - فروش عمده پسته در شادیز - محصولات باکیفیت، قیمت منصفانه

انواع پسته ایرانی با بهترین کیفیت و قیمت در ایران توسط تولید کنندگان مختلف موجود می باشد.
پسته و فرآورده های ایرانی در بازارهای صادراتی خریداران و طرفداران زیادی دارد.
یکی از عمده فروشان این محصول شرکت خشکبار شادیز می باشد.

انواع پسته ایرانی در شرکت شادیز به عنوان تامین کننده و صادر کننده با سابقه این محصول آماده عرضه به بازارهای بین المللی می باشد.

⇐ با ما تماس بگیرید

پستهمغز پسته

آجیل و خشکبار ایرانیاولید و عرضه پسته صادراتیبازار پسته ایرانبزرگترین صادرکننده پسته ایرانبزرگترین صادرکننده مغز پستهپسته عمدهتامین کنندگان پسته ایرانتامین کننده و صادرکننده پستهتامین کننده و صادرکننده خشکبار ایرانتولید کنندگان پسته ایرانتولیدکننده پستهخرید آنلاین پستهخرید پستهخرید پسته 2022خرید پسته احمد آقاییخرید پسته ارزانخرید پسته اکبریخرید پسته ایرانیخرید پسته با کیفیتخرید پسته با کیفیت از ایرانخرید پسته بادامیخرید پسته خراسانخرید پسته درجه یکخرید پسته رفسنجانخرید پسته سروستان فارسخرید پسته صادراتیخرید پسته فندقیخرید پسته کرمانخرید پسته کله قوچیخرید پسته مرغوبخرید پسته1401خرید عمده پستهخرید مغز پستهخرید و فروش پستهشرکت پسته شادیزشرکت پسته و خشکبار شادیزشرکت تولید و صادرات پستهشرکت صادرکننده پستهصادرات پسته ایرانصادرات مغز پستهصادرکنندگان پستهصادرکنندگان خشکبار ایرانعرضه پستهعرضه پسته صادراتیعرضه عمده پستهعرضه کننده عمده پستهعمده فروشان پسته ایرانفروش پستهفروش عمده پستهقیمت پستهقیمت پسته ایرانقیمت عمده پستهلیست قیمت پستهمغز پسته برای بستنیمغز پسته برای شیرینیوبسایت خرید پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *