شرکت پسته شادیز: پسته ارگانیک

شرکت پسته شادیز: پسته ارگانیک

شرکت پسته شادیز: پسته ارگانیک – بازرگانی پویا (شرکت پسته شادیز) که به عنوان تولید کننده و صادرکننده پسته ایران شناخته می شود، طی سالیان متمادی با ارائه محصولات طبیعی، با کیفیت و منحصر به فرد، مشتریان وفادار خود را در سراسر جهان ایجاد کرده است. . نتیجه انتخاب شادیز سلامتی و طعم فوق العاده شدید پسته است.

شرکت پسته شادیز: پسته ارگانیک

شرکت شادیز به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پسته در ایران، با هدف عرضه پسته ارگانیک با بهترین طعم و کاملا طبیعی برای خریداران و مصرف کنندگان در سراسر جهان فعالیت می کند.

پسته ارگانیک شادیز در مزارع ما در شهرستان رفسنجان استان کرمان (قطب تولید پسته ایران و جهان) کشت می شود. روزهای آفتابی و شب های خنک و صاف این منطقه برای رشد ارگانیک عالی است.

شادیز پسته تمام مراحل تولید را کنترل می کند. از کاشت، کشاورزی و برداشت، تا طعم‌دهنده آب نمک، برشته کردن هوای گرم و بسته‌بندی دستی. ما می توانیم تضمین کنیم که تمام پسته های ما با استانداردهای دقیق کیفیت ما مطابقت دارند.

شرکت پسته شادیز که به عنوان تولید کننده و صادرکننده پسته ایران شناخته می شود، طی سالیان متمادی با ارائه محصولات طبیعی، با کیفیت و منحصر به فرد، مشتریان وفادار خود را در سراسر جهان ایجاد کرده است. . نتیجه انتخاب شادیز سلامتی و طعم فوق العاده شدید پسته است.

محصولات پسته شادیز

مغز پسته با پوست سبز:

مغز پسته با پوست سبز: شرکت شادیز

مغز پسته سبز ایرانی یکی دیگر از انواع مرغوب ترین و سبزترین مغز پسته است که به دلیل رنگ و طعم بی نظیرش گران ترین نوع آن محسوب می شود و به تمام نقاط جهان صادر می شود. این نوع آجیل به دلیل خوشمزه بودن و طبیعی بودن بدون هیچ گونه افزودنی بسیار محبوب است. ما همیشه یک محصول ویژه برای شما داریم، اگر قصد خرید این محصول فوق العاده و خوش طعم را دارید با ما همراه باشید.

مغز پسته معمولی:

مغز پسته معمولی: شرکت پسته شادیز

مغز پسته معمولی اولین محصول تولید شده در فرآوری پسته با ارزش غذایی بالا می باشد. این محصول تنها قسمت خوراکی پسته است که خواص زیادی برای بدن دارد.

ما در شرکت شادیز مغز پسته معمولی را با کیفیت بالا و بهترین قیمت در بازار برای مشتریان خود فراهم می کنیم.

پسته جامبو (کله قوچی):

پسته جامبو (کله قوچی): شرکت پسته شادیز

پسته جامبو یکی از انواع پسته محبوب ایرانی است که در مقایسه با پسته گرد (فندقی) بزرگتر و درازتر است. شرکت شادیز محصول بدون آفلاتوکسین را با بهترین قیمت موجود در بازار عرضه می کند.
اگر به دنبال یک پسته جامبو با کیفیت عالی برای تولید خود هستید، پسته شادیز بهترین انتخاب شماست.

پسته گرد (فندقی):

پسته گرد (فندقی):شرکت پسته شادیز

پسته گرد در بین سایر پسته های ایرانی کوچکترین اندازه را دارد. پسته گرد یکی از اقتصادی ترین انواع پسته برای خریداران عمده و خرده است. اگر به دنبال خریدی مقرون به صرفه هستید، شرکت شادیز اینجاست تا بهترین پسته گرد موجود در بازار را به شما ارائه دهد.

پسته فوق بلند (اکبری):

پسته فوق بلند (اکبری):شرکت پسته شادیز

تنوع در بین انواع پسته ایرانی قابل توجه است. حتی انواع مختلفی از پسته بزرگ وجود دارد که در میان آنها پسته اکبری بیشترین قطر را دارد. پسته اکبری که در سطح بین المللی با نام هایی مانند پسته فوق العاده بلند(Super Long) شناخته می شود، به دلیل ظاهر شیک و طعم شگفت انگیزش بسیار محبوب است.

پسته نیمه بلند (بادامی):

پسته نیمه بلند (بادامی):

پسته بادامی از خانواده پسته های بلند است و در رده پسته اکبری و احمدآقایی قرار می گیرد اما کوچکتر از پسته اکبری است. پسته بادامی یا نیمه بلند به دلیل طعم عالی و قیمت مناسب طرفداران قابل توجهی دارد.

آجیل شادیز

آجیل با کیفیت شادیز به اندازه کافی مغذی برای تنقلات و پخت و پز روزانه است، به اندازه کافی برای سرگرمی خوشمزه است و به اندازه کافی همه کاره است که می تواند در هر دستور غذایی استفاده شود.

مشتریان ما به ما می گویند آجیل ما طعم بهتری نسبت به سایرین دارد! تفاوت طعم پسته شادیز به دلیل روش تولید طبیعی، مواد اولیه مرغوب و فرآوری منحصر به فرد ما است.

برای خرید پسته و سایر محصولات شادیز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

پسته

آجیل شادیزآجیل و خشکبار شادیزارزش غذایی پستهانواع پسته برای خریدبازار پسته ایرانبهترین قیمت پستهپسته ارگانیکپسته درجه یکتامین کننده پستهتولید کننده و صادرکننده پسته ایرانتولید و بسته بندی پستهخرید پسته احمد آقاییخرید پسته ارگانیکخرید پسته اکبریخرید پسته بادامیخرید پسته رفسنجانخرید پسته صادراتیخرید پسته فندقیخرید پسته کرمانخرید پسته کله قوچیخرید خلال پستهخرید مغز پستهخرید مغز پسته سبزخرید و قیمت پسته ارگانیکشرکت آجیل و خشکبار شادیزشرکت پسته شادیزشرکت صائرکننده پسته شادیزصادرات پسته ارگانیک باکیفیتصادرکننده پسته ارگانیکصادرکننده پسته و خشکبار ارگانیکصادرکننده مغز پستهعرضه پسته ارگانیکعرضه پسته ایرانیعرضه عمده پستهفروش پسته ارگانیکفروش پسته بدون آفلاتوکسینقیمت پسته ارگانیکقیمت پسته ایرانیقیمت پسته عمدهقیمت مغز پسته صادراتیکارحانه فرآوری پستهکارخانه تولید و فرآوری پستهلیست قیمت پستهمحصولات پسته شادیزمغز پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *