خرید میوه خرما ایرانی با کیفیت | بهترین خرمای مضافتی صارداتی

خرید میوه خرما ایرانی با کیفیت | بهترین خرمای مضافتی صارداتی

خرید میوه خرما ایرانی با کیفیت | بهترین خرمای مضافتی صارداتی:خرمای مضافتی یکی از خرماهای مرغوب ایران است. این خرما ذاتاً سرشار از مواد معدنی است.
شرکت خرمای شادیز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان خرما مضافتی با ارائه کیفیتی بی نظیر از این محصول و طرح های بسته بندی بسیار متنوع توانسته است حداکثر رضایت مشتری را به دست آورد.

خرید میوه خرما ایرانی با کیفیت | بهترین خرمای مضافتی صارداتی

خرمای مضافتی یکی از خرماهای مرغوب ایران است. این خرما ذاتاً سرشار از مواد معدنی است.
شرکت خرمای شادیز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان خرما مضافتی با ارائه کیفیتی بی نظیر از این محصول و طرح های بسته بندی بسیار متنوع توانسته است حداکثر رضایت مشتری را به دست آورد.

شرکت بازرگانی تجارت پویا(برند شادیز) توزیع کننده و صادر کننده مستقیم خرما مضافتی درجه یک می باشد. این امر باعث می شود قیمت خرید خرمای مضافتی برای واردکنندگان خرمای مضافتی ارزان شود.

بهترین پیشنهاد فروش خرمای ایرانی

بهترین پیشنهاد فروش خرمای ایرانی - خرید میوه خرما ایرانی با کیفیت | بهترین خرمای مضافتی صارداتی

بهترین خرمای مضافتی
-خرماهای نرم و شیرین
-۱۰۰% طبیعی
-کم چرب،
-منبع خوب فیبر، پتاسیم، ویتامین B، منیزیم و آهن است

ما اینجا هستیم تا خرما مضافتی را در امن ترین شرایط برای شما ارسال کنیم، از مرحله تولید تا تحویل به انبار شما همراه شما هستیم.

گروه بازرگانی شادیز آماده دریافت سفارشات مشتریان عزیز می باشد. کیفیت خوب و قیمت مناسب را از شرکت بازرگانی پویا (شادیز) تهیه کنید.
لطفا برای اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل یا واتساپ با ما تماس بگیرید.

بسته بندی خرما مضافتی

بسته بندی خرما مضافتی

خرمای مضافتی به دو دسته اصلی درجه A و درجه AA طبقه بندی می شود. ما به سادگی بهترین خرمای مضافتی خود را برای فروش به مشتریان منطقه ای یا بین المللی خود انتخاب می کنیم.

خرماهای درجه AA در جعبه های ۴۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی، ۶۰۰ گرمی، ۵ کیلوگرمی و … برای رفع نیاز مصرف کنندگان چیده می شوند.

خرمای درجه A در جعبه های ۵۰۰ گرمی و ۵ کیلوگرمی بسته بندی می شود زیرا به نظر می رسد مطابق با تقاضای بازار باشد.

بسته بندی در برندها و کلاس های مختلف خرما متفاوت است. ما در خرما مضافتی این جایگزین را به مشتریانی با فرهنگ ها و پیشینه های مختلف ارائه می دهیم.

قیمت خرما مضافتی (قیمت خرما کیمیا)

قیمت خرما مضافتی (قیمت خرما کیمیا) - شرکت شادیز

خرمای مضافتی در مقایسه با سایر انواع خرما، تولید، برداشت و بسته بندی متفاوتی دارد. عوامل متعددی کیفیت و قیمت خرمای مضافتی را تعیین می کند که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

روش های برداشت:
برای تخمین کیفیت و قیمت خرمای مضافتی باید روش های برداشت و پس از برداشت را در نظر گرفت. از آنجایی که این نوع خرما دارای پوست حساس و بافت نرمی است، باید آنها را با دقت تمیز و مرتب کنیم. برای لذت بردن از خرمای مضافتی شادیز برای مصرف کنندگان، تمام تلاش خود را می کنیم تا از این میوه ها در برابر آسیب ها و انواع آلودگی ها محافظت کنیم.

شرایط نگهداری:
قیمت و کیفیت خرما بسیار به شرایط نگهداری آن بستگی دارد. برای اینکه خرمای مضافتی طعم و بافت متمایز خود را حفظ کند، باید آنها را در فضایی خنک نگهداری کنیم.

تقاضای جهانی برای خرما:
برخی از انواع خرمای ایرانی در سراسر جهان مصرف کنندگان بیشتری دارند. خرمای مضافتی به دلیل کیفیت ممتازی که دارد توسط بسیاری از خرده فروشان به عنوان خرمای درجه یک شناخته می شود که بر قیمت آن تأثیر می گذارد.

نرخ ارز در ایران:
نوسانات پول ایران در برابر دلار آمریکا نیز تاثیر زیادی بر قیمت خرمای عرضه شده دارد.

برچسب گذاری خصوصی:
در شادیز، ما به مشتریان خود گزینه ای برای برچسب زدن و برندسازی خصوصی ارائه می دهیم. برای رفع نیازهای برند شما، می توانیم خرمای مضافتی را با برند شرکت شما عرضه کنیم.

لطفا برای اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل یا واتساپ با ما تماس بگیرید.

⇐ نماس با ما

خرما

انواع بسته بندی خرمابزرگترین تولید کنندگان خرما مضافتیبسته بندی خرما 400 گرمیبسته بندی خرما 5 کیلوگرمیبسته بندی خرما 500 گرمیبسته بندی خرما 600 گرمیبسته بندی خرما مضافتیبهترین خرمای ایرانیبهترین خرمای مضافتیبهترین خرمای مضافتی صادراتیتامین کننده خرما مضافتیتولید و بسته بندی خرماتولیدکنندگان خرما ایرانیخرما ایرانی با کیفیتخرما مضافتی با کیفیتخرما مضافتی درجه یکخرما مضافتی شادیزخرمای صادراتیخرید آنلاین خرما صادراتیخرید آنلاین خرما عمدهخرید انواع خرما و رطب تازهخرید خرماخرید خرما 1402خرید خرما ایرانیخرید خرما درجه یکخرید خرما صادراتیخرید خرما مضافتیخرید خرما مضافتی صادراتیخرید خرما مضافتی عمدهخرید خرمای ارزانخرید خرمای شادیزخرید میوه خرماخرید میوه خرما ایرانیخرید و فروش خرما عمدهشرکت بازرگانی پویا (شادیز)شرکت بسته بندی خرماشرکت خشکبار و خرمای شادیزشرکت صادرکننده خرماشرکت صادرکننده خرما مضافتیصادرات خرماصادرکنندگان خرما ایرانیعرضه خرما ایرانی با کیفیتفروش خرمای ایرانیفروش خرمای مضافتی عمدهفروش عمده خرمای ایرانیقیمت خرما امروزقیمت خرما فلهقیمت خرما کیلوییقیمت خرما کیمیاقیمت خرما مضافتیقیمت خرما مضافتی بمقیمت خرمای صادراتی ایرانقیمت خرمای مضافتی بم در تهرانقیمت عمده خرما در بمکارخانه بسته بندی خرمالیست قیمت خرمالیست قیمت رطب و خرما مضافتیمرکز خرید و فروش خرماواردکنندگان خرمای مضافتیوزیع کننده و صادر کننده خرماوزیع کننده و صادر کننده خرما مضافتیوزیع کننده و صادر کننده مستقیم خرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *