مغز پسته گلدار ممتاز زرندی _ خشکبار شادیز

مغز پسته گلدار ممتاز زرندی

مغز پسته گلدار ممتاز زرندی _ خشکبار شادیز انواع مغز پسته اعلا را به صورت عمده به فروش می رساند مغز پسته ممتاز زرند از لوکس ترین انواع مغز پسته در کشور است.

مغز پسته گلدار ممتاز زرندی

مغز پسته ممتاز زرندی همانطور که از نام آن پیداست از پسته ممتاز زرند به دست می آید پسته رقم ممتاز زرند مغز بسیار زیبا و خوش طعمی دارد مغز پسته ممتاز شکل کشیده و رنگ بسیار قرمز و گلداری دارد و درون مغز آن  سبز روشن می باشد. مغز پسته ممتاز زرندی چون از پسته های خندان به دست می آید توسط نیروهای انسانی به مغز تبدیل می شود.

پسته ممتاز زرند به دلیل طعم و مزه خوب،گلدار بودن مغز و پوست سفید استخوانی آن است که لقب ممتاز را گرفته است از مغز پسته ممتاز به دلیل زیبایی در صنایعی که رویت مغز پسته در آن مهم است استفاده می شود مغز پسته ممتاز علاوه بر طعم خوب و زیبایی بسیار درشت می باشد و گرم مغز بالایی دارد از پسته ممتاز زرندی بیشتر برای مصارف مغز استفاده می شود.

همانطور که می دانید لوکس ترین و بهترین پسته ممتاز متعلق به شهرستان زرند کرمان است و قیمت بالایی دارد شهرستان زرند به دلیل ارتفاع مناسب از سطح دریا و آب و هوای خوب با کیفیت ترین پسته را در ایران تولید می کند.

مغز پسته خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود مصرف پسته تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری ها دارد.

مشتریان عزیز می توانند مغز پسته مرغوب گلدار زرندی را به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

مغز پسته گلدارمغز پسته گلدار زرندیمغز پسته گلدار ممتاز زرندیمغز پسته ممتاز زرندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *