خرید و فروش مغز بادام مامایی _ شرکت خشکبار شادیز

خرید و فروش مغز بادام مامایی

خرید و فروش مغز بادام مامایی _ شرکت خشکبار شادیز مغز بادام مامایی تازه و مرغوب را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

خرید و فروش مغز بادام مامایی

بادام مامایی نمونه ای مرغوب از انواع بادام درختی در ایران است پوست چوبی این بادام بسیار سخت و مستحکم است مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد مغز بادام مامایی بسیار درشت است و درصد دو قلویی بالایی دارد .

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود از بادام مامایی به دلیل چربی زیاد در تولید صابون نیز استفاده می شود.

بادام مامایی بومی استان چهارمحال بختیاری است و تنها در این استان و در نواحی حاشیه زاینده رود به صورت عمده کشت می شود از بادام مامایی به صورت مغز و با پوست برای  صادرات به کشورهای خارجی نیز استفاده می شود کشور هندوستان از خریداران اصلی بادام مامایی ایران است.

بادام مامایی علاوه بر مرغوبیت بالا خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی نیز دارد مصرف بادام مامایی سرشار از انواع ویتامین ها،آنتی اکسیدان،پروتئین و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است مصرف بادام مامایی سبب استحکام استخوان ها و دندان ها،تقویت قوای جنسی،تقویت سیستم ایمنی بدن و هم چنین تقویت پوست و مو می شود و حافظه را تقویت می کند.

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به کیفیت و سایز آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز بادام درشت تر و خوش طعم تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

مجموعه خشکبار شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران عزیز عرضه می نماید شادیز هم چنین محصولات مرغوب تولید کنندگان را به صورت نقدی خریداری می نماید.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

خرید مغز بادام ماماییخرید و فروش مغز بادامخرید و فروش مغز بادام ماماییفروش مغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *