بادام مامایی شهرکرد در کارخانه شرکت شادیز

بادام مامایی شهرکرد در کارخانه شرکت شادیز

بادام مامایی شهرکرد در کارخانه شرکت شادیز: کارخانه خشکبار شرکت شادیز یکی از مراکز تولید بادام در ایران است که تا کنون بهترین نمونه مغز بادام مامایی را عرضه کرده و طبق آمار رضایت مشتریان را در پی داشته است.

بادام مامایی شهرکرد در کارخانه شرکت شادیز

بادام مامایی شهرکرد در کارخانه شرکت تجارت پویا(شادیز) فرآوری شده و پس از تقسیم بندی به قسمت های مختلف بر اساس نوع و اندازه، بسته بندی می شود.

یکی از معتبرترین شرکت های تولید، عرضه و صادرات بادام در ایران، کارخانه شرکت شادیز است که سال هاست در زمینه بسته بندی مغز بادام مرغوب و درجه یک فعالیت گسترده ای دارد.

گروه بازرگانی شادیز صادرات میوه های خشک مانند (پسته، کشمش، مغز پسته پوست کنده سبز، انجیر، زعفران، بادام، زردآلو، گردو، گیاهان دارویی، برنج) را نیز دارد.

محصولات غذایی ما تقریبا ارگانیک بوده و از بهترین باغ های ایران که در طول سال تحت نظارت ما هستند، برداشت می شود.

بادام مامایی(Mamra Almond)ایرانی

بادام مامایی(Mamra Almond)ایرانی - بادام مامایی شهرکرد در کارخانه شرکت شادیز

بادام مامایی به دلیل طعم برتر و ارزش غذایی بالا شناخته شده است و در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب است. این نوع بادام بومی ایران است و تمرکز تولید آن در منطقه شهرکرد در استان چهارمحال بختیاری است.

بادام مامایی شهرکرد اغلب به عنوان “Mamra Badam” شناخته می شود و در اشکال و اندازه های مختلف موجود است، این یک غذای بسیار مغذی است. بادام سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین و فیبر است و با تعدادی از فواید سلامتی همراه است. به عنوان منبع ویتامین E، مس، منیزیم و پروتئین با کیفیت بالا، فقط یک مشت بادام حاوی یک هشتم پروتئین مورد نیاز روزانه ما است. بادام مامایی ایران در مقایسه با بادام کالیفرنیایی از نظر اندازه بزرگتر است همچنین محتوای روغن بیشتری  دارد. بادام مامایی شهرکرد به دلیل آب و هوای معتدل شهرکرد بسیار شیرین است.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این نوع بادام می توان به نسبت مغز به پوست بالا و درصد بالای مغز دوقلو در آن اشاره کرد.

فواید مغز بادام برای سلامتی:

فواید مغز بادام برای سلامتی:بادام مامایی شهرکرد در کارخانه شرکت شادیز

− آنها به کاهش خطر حملات قلبی کمک می کنند.
− بادام حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم، اسید فولیک، پروتئین، چربی های تک اشباع و ویتامین E است که احتمال ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
− بادام به دلیل وجود فسفر در آن به ساخت استخوان ها و دندان های قوی کمک می کند
− آنها به تنظیم فشار خون کمک می کنند.
− بادام برای پوست شما عالی است. آنها پوست شما را نرم تر، لطیف تر و بی عیب می کنند.

− بادام سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین و فیبر است و با تعدادی از فواید سلامتی همراه است.

− به عنوان منبع ویتامین E، مس، منیزیم و پروتئین با کیفیت بالا، فقط یک مشت بادام حاوی یک هشتم پروتئین مورد نیاز روزانه ما است.

− بادام حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم، اسید فولیک، پروتئین، چربی های تک اشباع شده و ویتامین E است که شانس قلب شما را کاهش می دهد.

خرید مغز بادام مامایی ۱۰۰% ارگانیک و طبیعی

خرید مغز بادام مامایی 100% ارگانیک و طبیعی - بادام مامایی شهرکرد در کارخانه شرکت شادیز

بادام مامایی یکی از معروف ترین بادام های ایرانی است که به دلیل کشت ارگانیک شهرت زیادی دارد. آنها در واقع یکی از بهترین و مغذی ترین مواد غذایی در دنیا به شمار می آیند. بادام مامایی منبع غنی پروتئین، مواد معدنی و ویتامین است. این ماده مغذی از بیماری عروق کرونر و سکته های مغزی جلوگیری می کند

کارخانه خشکبار شرکت شادیز یکی از مراکز تولید بادام در ایران است که تا کنون بهترین نمونه مغز بادام مامایی را عرضه کرده و طبق آمار رضایت مشتریان را در پی داشته است.
سایز های مختلف مغز بادام مامایی شهرکرد در کارخانه شرکت شادیز به صورت تخصصی سورت و بسته بندی شده و با بهترین قیمت و کیفیت به بازارهای جهانی عرضه می گردد.محصولات ما مستقیماً از باغ های شهرکرد و سامان در استان چهار محال بختیاری تهیه می شود.

شادیز، بزرگترین شرکت تولید، فرآوری و صادرات آجیل، خشکبار و محصولات کشاورزی است. این مجموعه با همکاری نیمی از کشاورزان ایرانی حجم زیادی از عرضه خشکبار جهان را تولید می کند.

جهت مشاوره، دریافت قیمت و یا خرید انواع محصولات خشکبار شادیز خصوصا مغز بادام مامایی  با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

بادامبادام مامایی

استعلام قیمت بادام ماماییبادام درختی شهرکردبادام مامایی ارگانیک صادراتیبادام مامایی ایرانیبادام مامایی چهارمحال و بختیاریبادام مامایی خام و درجه یکبادام مامایی شادیزبادام مامایی شهرکردبادام مامایی عمدهبادام مامایی مرغوب سامانبادام مامایی(Mamra Almond)ایرانیبازار بادام ماماییبازار جهانی بادام ماماییبازار فروش عمده بادام ماماییبزرگترین عرضه کننده بادام ماماییبسته بندی بادام مامایی با کیفیتبهترین قیمت بادام ماماییتامین کنندگان بادام ماماییتامین کننده اصلی بادام ماماییخرید بادام ارگانیکخرید بادام ایرانیخرید بادام درختیخرید بادام مامایی ارگانیکخرید بادام مامایی شهرکردخرید عمده بادام ایرانیخرید مغز بادام ماماییخرید مغز بادام مامایی 100% ارگانیکخرید و فروش بادام ماماییخواص بادام ماماییشرکت تولید و صادرات بادامصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی شهرکردصادرکننده بادام ماماییصادرکننده مغز بادامعرضه عمده بادام ماماییفروش بادام مامایی شهرکردفروش عمده بادام ماماییفواید بادام ماماییفواید مغز بادام برای سلامتیقیمت بادام مامایی صادراتیکارخانه بادام شادیزکارخانه خشکبار شادیزکارخانه شرکت شادیزمراکز تولید بادام در ایرانمرکز تولید بادام در ایرانمرکز خرید بادام ماماییمرکز فروش بادام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *