تولید و عرضه آجیل و محصولات خشکبار

تولید و عرضه آجیل و محصولات خشکبار_ شرکت خشکبار شادیز

تولید و عرضه آجیل و محصولات خشکبار:شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویا(شادیز) حجم زیادی از آجیل و محصولات خشکبار با کیفیت بالا را برای تولیدکنندگان، خریداران و مصرف‌کنندگان در سراسر جهان عرضه می نماید.

تولید و عرضه آجیل و محصولات خشکبار

شرکت خشکبار شادیز با کیفیت ترین انواع آجیل و خشکبار تولیدی ایران را پرورش و فرآوری می کند. ما انواع آجیل های ایرانی نظیر پسته، بادام، گردو، فندق و میوه های خشک با کیفیت را به صورت عمده و در بسته بندی های متنوع عرضه می کنیم.
در این مجموعه انواع  آجیل به صورت خام، برشته و نمکی و به شکل سالم، مغز شده، خلال شده، گرانول و … قابل ارائه می باشد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

محصولات خشکبار شادیز

پسته:

پسته:تولید و عرضه آجیل و محصولات خشکبار_ شرکت خشکبار شادیز

پسته واقعا پادشاه آجیل ها  است. پسته که منشا آن ایران است، در اواخر دهه ۱۹۷۰ به صورت تجاری در دسترس قرار گرفت. پسته همراه با فواید عالی برای سلامتی، یک میان وعده محبوب و یک ماده طعم دهنده منحصر به فرد برای صنعت شیرینی پزی، نانوایی و تنقلات و.. است.

پسته های ایرانی از نظر تنوع، طعم، کیفیت و ارزش غذایی در دنیا شناخته شده می باشند و همواره متقاضیان بسیار زیادی در کشورهای مختلف دارند.

ما به عنوان یک تولید کننده قادر به ارائه تمام گریدها و اندازه های پسته هستیم. انواع پسته با پوسته و مغز پسته خام، بو داده و شور را ارائه می دهیم.

بادام:

بادام:تولید و عرضه آجیل و محصولات خشکبار_ شرکت خشکبار شادیز

قرن‌هاست که بادام نه تنها به دلیل طعم و مزه، بلکه به دلیل خواص مثبت آن برای سلامتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بادام یکی از پرکاربردترین آجیل‌های موجود، یک میان‌وعده محبوب است و همچنین یک ماده مکرر در انواع مختلف شیرینی‌پزی، نانوایی و محصولات غذایی صنعتی است.

شرکت شادیز به‌ عنوان یک پرورش‌دهنده، می‌تواند بادام‌هایی را در انواع، درجه‌ها و اندازه‌های مختلف از جمله: بادام پوسته دار، مغز بادام، خلال بادام، پودر بادام و.. عرضه کند.

گردو:

گردو:تولید و عرضه آجیل و محصولات خشکبار_ شرکت خشکبار شادیز

گردو پرمصرف ترین محصول آجیل در جهان است. گردو نه تنها سرشار از پروتئین است، بلکه از منابع سالمی مانند اسیدهای چرب امگا ۳ نیز برخوردار است. گردو یک آجیل همه کاره است که می تواند در تمام طول سال برای پخت، شیرینی پزی، پخت و پز مواد اولیه و میان وعده استفاده شود.

گردوهای ایرانی در مقایسه به همتایان خود در دیگر نقاط دنیا از محتوای روغن بیشتر، طعم لذیذ تر و ارزش غذایی بالاتری برخوردار می باشند

محصولات گردوی ما به صورت تخصصی از باغ های  که به دلیل تولید گردو با کیفیت بالا شناخته شده است تامین می گردد.

میوه های خشک:

میوه های خشک:تولید و عرضه آجیل و محصولات خشکبار_ شرکت خشکبار شادیز

میوه های خشک خوشمزه و بسیار انعطاف پذیر یک تقویت کننده تغذیه عالی هستند. عرضه عظیم ما شامل سالادهای میوه ارگانیک، مخلوط میوه و آجیل، به‌ علاوه میوه هایی که یافتن آنها سخت‌تر از همیشه است، از جمله لیموترش، انبه و به ! البته، همه میوه های خشک سنتی مورد علاقه را در اینجا پیدا خواهید کرد: کشمش خشک، خرما، انجیر، آلو، موز، زردآلو، کیوی، نارگیل، پرتقال، گیلاس، زغال اخته ،هلو، سیب و گلابی.

موارد فوق تنها بخشی از محصولات شگفت انگیز مجموعه شادیز است که در حجم بالا به بازارهای جهانی عرضه می شود. برای مشاهده سایر محصولات شادیز می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید.

خرید عمده آجیل و خشکبار

خرید عمده آجیل و خشکبار - تولید و عرضه آجیل و محصولات خشکبار_ شرکت خشکبار شادیز

در شرکت تجارت پویا(شادیز)، ما به عرضه انواع مختلف آجیل و میوه های خشک با کیفیت و با قیمت پایین افتخار می کنیم.

 در این مجموعه ،هر ماه کامیون ها و کانتینرهای حمل و نقل مملو از محصولات با کیفیت به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می شود. تعهد ما در ارائه بهترین محصولی است که با کمترین قیمتی که شایسته شماست برای شما ارسال می شود.

جهت خرید عمده آجیل، خشکبار و محصولات شادیز با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

⇐ تماس با ما

 

 

آجیل و خشکبار

آجیل و خشکبار ایرانیآجیل و خشکبار شادیزاسامی شرکت های خشکبارانواع آجیل و خشکبارتولید عمده خشکبار صادراتیتولید کننده آجیل درجه یک صادراتیتولید و پخش آجیل و خشکبارتولید و صادرات خشکبارتولید و عرضه آجیل و خشکبارتولیدکننده آجیل و خشکبارخرید آجیل و خشکبارخرید انواع خشکبارخرید بادام ایرانیخرید پسته صادراتیخرید عمده آجیل و خشکبارخرید فروش انواع آجیلخرید گردمخرید میوه خشکخشکبار شادیزشرکت صادر کننده آجیلشرکت صادرکننده آجیل و خشکبارعرضه آجیل صادراتیعرضه آجیل و خشکبارعرضه پسته و آجیل ایرانیعرضه عمده آجیل و خشکبارعرضه عمده خشکبارعرضه کنندگان آجیل و خشکبارعرضه کننده آجیل و خشکبارفروش عمده آجیل و خشکبارقیمت آجیل و خشکبارکارخانه خشکبار شادیزلیست شرکت های صادر کننده خشکبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *