توزیع کنندگان بادام صادراتی ایران – بادام شادیز

توزیع کنندگان بادام صادراتی ایران - بادام شادیز

توزیع کنندگان بادام صادراتی ایران – بادام شادیز:شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز; با چندین سال سابقه در این صنعت، انواع بادام و فرآورده های بادام را با استفاده از بادام خام مرغوب و درجه شیرینی بالا که از بهترین باغ های ایرانی تهیه می شود، در اختیار نانوایی ها، قنادی ها، تجار و کارآفرینان مواد غذایی در سراسر جهان قرار می دهد.

توزیع کنندگان بادام صادراتی ایران – بادام شادیز

شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز)، یکی از پیشروترین توزیع کنندگان آجیل و بادام در ایران می باشد. ما طیف وسیعی از محصولات از جمله بادام خام، بادام شور، بادام بلانچ، خلال بادام و غیره را در بخش های خرده فروشی، عمده فروشی و بازرگانی عرضه و توزیع می کنیم.
بادام درختی با کیفیت برتر و صادراتی به شکل های مختلف از جمله بادام خام، بادام شور، بادام بلانچ شده و خلال بادام به صورت بسته بندی شده توسط توزیع کنندگان عرضه می شود. بادام نوعی میوه خشک پر مصرف است. و دارای درختی به ارتفاع چهار تا ده متر و دارای برگهای باریک است. این میوه ابتدا سبز رنگ است، پس از خشک شدن از پوسته داخلی آن جدا شده و در انواع مختلف مانند بادام شور به فروش می رسد.

شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز; با چندین سال سابقه در این صنعت، انواع بادام و فرآورده های بادام را با استفاده از بادام خام مرغوب و درجه شیرینی بالا که از بهترین باغ های ایرانی تهیه می شود، در اختیار نانوایی ها، قنادی ها، تجار و کارآفرینان مواد غذایی در سراسر جهان قرار می دهد.

عوامل موثر بر کیفیت بادام درختی

عوامل موثر بر کیفیت بادام درختی - توزیع کنندگان بادام صادراتی ایران - بادام شادیز

محصول بادام پس از جمع آوری از باغات کشاورزی به روش های مختلف فرآوری شده و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال مقداری از آن را خرد کرده و به صورت آجیل خام به فروش می رسانند.

در راه دیگر فروش بادام به همراه پوست شورمی شود سپس به این صورت به مشتریان ارائه می شود. روش دیگری که برای فروش بادام درختی استفاده می شود، ارائه این محصول به کارخانجات صنایع غذایی است که از مغز آن برای مصارف مختلفی مانند تهیه انواع شیرینی استفاده می شود.

بخشی از محصول بادام نیز برای تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. بنابراین کیفیت بادام درختی با استفاده و مصرف آن مشخص می شود. در مورد بادام شور، علاوه بر تازگی بادام شور، نوع بسته بندی آن نیز نقش بسزایی دارد.

بسته بندی مناسب یکی از عوامل مهم تضمین کننده کیفیت بادام درختی است. روش های مختلفی برای بسته بندی وجود دارد که بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی شده و در شرایط کاملاً بهداشتی تهیه می شود که نقش مهمی در ماندگاری و سلامت این ماده غذایی دارد.

برخی از ارقام این محصول از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و از انواع بادام صادراتی به کشورهای دیگر می باشد. از این رو چنین محصولاتی به دلیل کیفیت بالا مشتریان زیادی در بازار کشورهای دیگر دارد. همچنین صادرات آنها با درآمد ارزی قابل توجهی در داخل کشور همراه است.

مراکز تولید بادام صادراتی

مراکز تولید بادام صادراتی - توزیع کنندگان بادام صادراتی ایران - بادام شادیز

بادام نوعی فرآورده درختی است که از آن به صورت خام، بو داده و با شور استفاده می‌کنند. این محصول دارای کیفیت صادراتی بوده و بخشی از آن پس از آماده سازی به بازار مصرف سایر کشورهای جهان ارسال می شود.

ایران پس از کشورهای دیگر مانند آمریکا، اسپانیا، مراکش یکی از تولیدکنندگان بادام درختی در جهان است و از جایگاه خوبی برخوردار است. استان چهار محال و بختیاری در داخل کشور به عنوان قطب تولید بادام شناخته می شود و بخش قابل توجهی از تولید آن به کشورهای دیگر صادر می شود.

بادام مامرا(Mamra Almonds) که یکی از ارقام بادام کشت شده در ایران است، دارای چربی بالا و رنگ طلایی است. این نوع بادام دارای مغزهای جفتی است که از این نظر بادام مرغوبی محسوب می شود.

این نوع بادام ارزش صادراتی دارد و به همین دلیل به روش های مختلف فرآوری و مصرف می شود. مثلاً بخشی از آن به صورت مغز و بخشی هم به صورت با پوسته استفاده می شود که هر کدام مشتریان خاص خود را دارند. از نوع شور آن عمدتاً برای تهیه آجیل مخلوط با سایر میوه های خشک استفاده می شود.

گروه شادیز به عنوان یکی از بزرگترین توزیع کنندگان و صادرکنندگان بادام و خشکبار ایران، این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت آنلاین در سایت خود عرضه می کند.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکباربادام

ارزش غذایی باداماستعلام قیمت عمده بادام ماماییانواع بادام صادراتیانواع بادام صادراتی ایرانبادام خام مرغوببادام درجه یکبادام درختیبادام شادیزبادام صادراتیبادام صادراتی ایرانبادام صادراتی شادیزبادام عمدهبادام و خشکبار شادیزبسته بندی بادامتامین کنندگان بادامتامین کننده بادامتوزیع کنندگان بادامتوزیع کنندگان بادام ایرانیتوزیع کنندگان بادام در ایرانتوزیع کنندگان بادام صادراتیتوزیع کنندگان بادام و خشکبار ایرانتوزیع و پخش عمده بادامتولید کنندگان بادامتولید و فروش بادامخرید آنلاین بادامخرید بادامخرید بادام آجیلیخرید بادام ارزانخرید بادام ایرانیخرید بادام با کیفیت صادراتیخرید بادام چهار محال بختیاریخرید بادام خام مرغوبخرید بادام درختیخرید بادام درختی و زمینیخرید بادام سامانخرید بادام سنگیخرید بادام شادیزخرید بادام شاهرودیخرید بادام شورخرید بادام صادراتی ایرانخرید بادام کاغذیخرید بادام ماماییخرید بادام محبخرید بادام1401خرید بادام2022خرید خلال بادامخرید عمده بادامخرید مغز بادامشرکت بادام شادیزشرکت بادام و خشکبار شادیزشرکت صادرکننده بادامصادرات بادامصادرکنندگان بادامصادرکنندگان بادام و خشکبار ایرانصادرکننده بادام ایرانیعرضه عمده بادامعرضه کننده بادام صادراتیعرضه مستقیم بادامفروش آنلاین بادامفروش بادامفروش بادام با کیفیتفروش عمده بادامقیمت بادام صادراتیقیمت روز بادامقیمت عمده بادامکارخانه بادام شادیزکارخانه فرآوری باداملیست قیمت باداممراکز تولید بادام در ایرانمراکز تولید بادام صادراتیمرکز خرید باداممرکز صادرات بادام ایرانیمرکز فروش بادام صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *