عرضه کننده بهترین بادام ایرانی، بادام مامایی

عرضه کننده بهترین بادام ایرانی، بادام مامایی _ شرکت شادیز

عرضه کننده بهترین بادام ایرانی، بادام مامایی:گروه تولیدی و بازرگانی شادیز با ارتباطات متعدد با تولیدکنندگان بادام استان چهار محال بختیاری و داشتن کارگاه های تولید و فرآوری بادام در این استان توانسته است بهترین قیمت و کیفیت این محصول را به مشتریان عرضه کند.

عرضه کننده بهترین بادام ایرانی، بادام مامایی

بادام یکی از محبوب ترین آجیل ها در سراسر جهان است. سرشار از چربی های مغذی و سالم، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی است.
مصرف روزانه ۱۰ عدد مغز بادام، مقدار قابل قبولی برای استفاده از این مغز است. می توان آن را در انواع برش خورده، ورقه شده، پودر گرانولا و .. تولید کرد.

علاوه بر این، می توان از آن در محصولات مختلفی مانند شکلات، خامه، شیرینی، بستنی و بیسکویت استفاده کرد. بادام شیرین را می توان صرفاً به عنوان میان وعده یا با مخلوط سایر آجیل ها استفاده کرد.

ایران یکی از قدیمی ترین کشورهای تولید کننده بادام در جهان است که محصول خود را در سراسر دنیا عرضه می کند. بادام ایرانی از تنوع زیاد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بکی از بهترین انواع بادام ایرانی، بادام مامایی است که از آن در حجم های بالا برای صادرات استفاده می شود.

بادام مامایی با نام تجاری( Mamra Almond ) با اندازه بزرگ و شکل منحصر به فرد خود شناخته می شود. آنها طعم آجیلی دارند و برای اهداف مختلفی استفاده می شوند.بادام مامایی بر خلاف سایر انواع بادام رنگ روشن تر و در صد چربی مفید بسیار بالاتری دارد. این محصول همچنین دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است که باعث شهرت آن در بازارهای جهانی شده است.

خاستگاه تولید بادام استان چهار محال بختیاری به ویژه منطقه بن و سامان در ایران است. این استان به دلیل داشتن پتانسیل خوب آب و هوایی بهترین نوع بادام ایرانی که بادام مامایی است را تولید می کند.

کشور هند یکی از بهترین بازار ها برای صادرات بادام مامایی ایران می باشد. بادام مامایی معمولا به صورت مغز بادام و در گرید های مختلف همچنین در بسته بندی های متنوع برای این کشور سایر کشورها ارسال می گردد.

بازرگانان محترم جهت خریداری بادام مامایی می توانند، با کارشناسان گروه تولیدی و بازرگانی شادیز، عرضه کننده بهترین خشکبار ایرانی، ارتباط برقرار نمایند.

خرید مستقیم بادام مامایی با قیمت مناسب

خرید مستقیم بادام مامایی با قیمت مناسب - عرضه کننده بهترین بادام ایرانی، بادام مامایی _ شرکت شادیز

خرید مستقیم بادام مامایی با کیفیت یکی از مهم ترین بخش ها در رسیدن کالا به مصرف کنندگان می باشد.

گروه تولیدی و بازرگانی شادیز با ارتباطات متعدد با تولیدکنندگان بادام استان چهار محال بختیاری و داشتن کارگاه های تولید و فرآوری بادام در این استان توانسته است بهترین قیمت و کیفیت این محصول را به مشتریان عرضه کند.

قیمت بادام مامایی به دلیل ارزش غذایی بالا و کیفیت بی نظیری که دارد از سایر انواع بادام بالاتر است اما با خرید مستقیم این محصول می توانید هزینه های جانبی و قیمت تمام شده محصول را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت بادام مامایی، سایز و کیفیت آن است، البته عوامل دیگری مانند نوسانات ارز، میزان عرضه و تقاضا و حجم خرید نیز بر قیمت این محصول تاثیرگذار است.

جهت مشاوره، خرید و دریافت قیمت روز بادام مامایی با کیفیت می توانید با مشاورین مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکباربادام مامایی

Mamra Almondبادام مامایی شادیزبازار بادامبازار بادام ماماییبزرگترین تولید کننده بادام ایرانبهارین انواع بادام ایرانیبهترین بادام ایرانیبهترین بادام ایرانی برای صادراتبهترین عرضه کننده آجیل ایرانیبهترین عرضه کننده بادام ایرانیبهترین عرضه کننده بادام ماماییتولید بادام ایرانیتولید کننده بادام ماماییتولید کننده بهترین بادام ایرانیتولید و بسته بندی بادام ماماییتولید و صادرات بادامتولیدکنندگان بادام ایرانیتولیدکنندگان بادام ماماییخرید انواع بادام ایرانیخرید بادامخرید بادام ارزانخرید بادام ایرانیخرید بادام درختی و زمینیخرید بادام شهرکردخرید بادام صادراتیخرید بادام مامایی سامانخرید بادام مامایی صادراتیخرید بهترین بادام ایرانیخرید مستقیم بادام ماماییخرید و قیمت بادام ماماییخواص بادامخواص بادام ماماییشرکت تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیزصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی ایرانصادرات بادام مامایی با کیفیتصادرکنندگان بادامصادرکننده بادام ماماییعرضه بادام ایرانیعرضه بادام مامایی صادراتیعرضه کننده آجیل و خشکبار ایرانیعرضه کننده بادام ماماییعرضه کننده بهترین بادام ایرانیعرضه کننده مغز بادام ایرانیفروش عمده بادام ماماییقیمت بادامقیمت بادام ایرانیقیمت خرید بادامقیمت خرید بادام شهرکردقیمت روز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *