بهترین صادرکنندگان میوه های خشک ارگانیک از ایران به اروپا:شادیز

بهترین صادرکنندگان میوه های خشک ارگانیک از ایران به اروپا:شادیز

بهترین صادرکنندگان میوه های خشک ارگانیک از ایران به اروپا:شادیز _صادرکنندگان و بازرگانان میوه خشک ارگانیک در ایران این محصول را با رعایت استانداردهای لازم و با قیمت مناسب و کیفیت عالی روانه بازارهای جهانی می کنند. از جمله این صادرکنندگان، گروه بازرگانی پویا (برند شادیز) است و می توانید با این شرکت تماس بگیرید.

بهترین صادرکنندگان میوه های خشک ارگانیک از ایران به اروپا:شادیز

ایران یکی از برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان میوه خشک در سراسر جهان است. و آن هم به این دلیل که کشور ایران در عین حال دارای آب و هوای متنوعی است، بنابراین توانایی رشد و پرورش انواع میوه ها را دارد.

چه میوه هایی در ایران به طور گسترده کشت و برداشت می شود؟

در ایران انواع میوه ها مانند سیب، موز، کیوی، پرتقال، توت فرنگی، گیلاس، زردآلو، آلو، انجیر و بسیاری از میوه های دیگر به تعداد زیاد برداشت می شود. و به همین دلیل ایران به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان میوه خشک شناخته می شود. میوه خشک ارزش غذایی مشابه میوه تازه دارد. و در برخی موارد میوه های خشک ارزش غذایی بیشتری دارند.

اتحادیه اروپا بزرگترین واردکننده میوه خشک در جهان است. ۴۰ درصد از کل میوه خشک جهان به اروپا وارد می شود. اتحادیه اروپا تولید میوه خشک محدودی دارد و بنابراین نمی تواند نیاز کشورهای عضو خود را تامین کند و به همین دلیل میوه خشک را از کشورهای دیگر از جمله آمریکا و ایران وارد می کند. لازم است بدانید که میوه خشک علاوه بر صادرات میوه خشک درجه یک به کشورهای اروپایی، به کشورهای افغانستان، عراق، گرجستان و سایر کشورهای اطراف ایران نیز با رعایت تمامی اصول بهداشتی و کیفیت بالا صادر می شود.

با توجه به اینکه کشاورزی و باغداری در ایران سنتی تر است، دستکاری های ژنتیکی و استفاده از سموم خطرناک در محصولات هنوز در برخی از کشورها بسیار کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و بنابراین محصولات تقریبا ارگانیک هستند. علاوه بر این باید توجه داشت که میوه های تازه و خشک ایرانی و آجیل بسیار خوشمزه تر از سایر کشورهای تولید کننده هستند.

صادرکنندگان و بازرگانان میوه خشک ارگانیک در ایران این محصول را با رعایت استانداردهای لازم و با قیمت مناسب و کیفیت عالی روانه بازارهای جهانی می کنند. از جمله این صادرکنندگان، گروه بازرگانی پویا (برند شادیز) است و می توانید با این شرکت تماس بگیرید.

نکاتی برای صادرات میوه خشک

نکاتی برای صادرات میوه خشک - شرکت خشکبار شادیز

-در خصوص صادرات میوه های خشک باید به سلامت و ارگانیک بودن آنها توجه کرد، زیرا در کشورهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه، ترکیه و کشورهای عربی مانند امارات، قطر، لبنان و سایر کشورهای … خاورمیانه، توجه ویژه ای به بهداشت عمومی شده است. به همین دلیل سلامت و ارگانیک بودن این محصولات از اهمیت بیشتری برخوردار است و در صورت صادرات کالاهای واجد شرایط مطابق با استانداردها به این کشورها، با استقبال زیادی از خشکبار صادراتی مواجه خواهد شد. برای اینکه مورد استقبال و تایید کشورهای اروپایی، عربی و سایر کشورها قرار گیرند، باید با روش های ارگانیک و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر خشک شوند.

-کیفیت میوه های انتخاب شده برای خشک کردن بسیار قابل توجه است. زیرا میوه های خشک بدون قند و سایر مواد افزودنی جایگزین مناسبی برای سایر تنقلات ناسالم هستند. علاوه بر این، بسته بندی محصولات نیز در این مورد بسیار مهم است. بنابراین در آخرین مرحله بسته بندی محصولات به صورت کاملا مدرن و شیک و مطابق با استانداردهای جهانی انجام می شود. زیرا نوع بسته بندی در صادرات کالا بسیار موثر است. لازم به ذکر است که نوع بسته بندی نیز در قیمت محصولات بسیار تاثیرگذار است; اگر خریدار محصول را به صورت عمده سفارش دهد، قیمت تمام شده محصول برای او کمتر خواهد بود.

توزیع کننده و صادر کننده محصولات ارگانیک در اروپا

توزیع کننده و صادر کننده محصولات ارگانیک در اروپا- شرکت خشکبار شادیز

با توجه به استقبال اروپا از محصولات ارگانیک، لازم به ذکر است گروه تولید و بازرگانی خشکبار و میوه خشک شادیز به عنوان یکی از بهترین شرکت های صادراتی محصولات و میوه های خشک ارگانیک آماده ارائه خدمات به کشورهای اروپایی می باشد.

برای اطلاع از سایر جزئیات با واحد فروش بازرگانی خشکبار شادیز در تماس باشید.

⇐ با ما تماس بگیرید

آجیل و خشکبارانجیر خشکبادام ماماییپستهخرمازردآلو(قیسی)کشمشگل محمدیمغز پسته

آلو خشک ارگانیکانجیر خشک ارگانیکبازار صادرات میوه خشکبرگه زردآلو خشک ارگانیکبسته بندی میوه خشک صادراتیبهترین صادرکنندگان خشکباربهترین میوه خشک صادراتیپرتقال خشک ارگانیکتامین کنندگان میوه خشک در ایرانتوزیع کننده خشکبار ارگانیکتوزیع کننده محصولات ارگانیک در اروپاتولید میوه خشک در ایرانتولید میوه خشک صادراتیتولید و صادرات میوه خشکچیپس میوه خشکخرید آنلاین میوه خشکخرید انجیر خشک صادراتیخرید بادامخرید پستهخرید خرما صادراتیخرید زردآلو خشکخرید زرشکخرید زعفرانخرید عمده میوه خشک ارگانیکخرید قیسی صادراتیخرید میوه خشک ایرانیخرید میوه خشک صادراتیخرید و فروش میوه خشکخرید و قیمت میوه خشک درجه یکخشکبار ارگانیکزردآلو خشک ارگانیکسایت های فروش میوه خشکسیب خشک ارگانیکشرکت تولید میوه خشکشرکت تولید و صادرات میوه خشکشرکت خشکبار تجارت پویا(شادیز)شرکت صادرکننده خشکبار و میوه خشک شادیزشرکت های فروش میوه خشکشرکتهای صادر کننده میوه خشک صادراتیشلیل خشک ارگانیکصادر کننده محصولات ارگانیک در اروپاصادرات خشکبار به اروپاصادرات میوه خشکصادرات میوه خشک عمده به اروپاصادرکنندگان خشکبار ایرانیصادرکنندگان خشکبار در ایرانصادرکنندگان میوه های خشکصادرکنندگان میوه های خشک ایرانصادرکننده خشکبار ارگانیکصادرکننده خشکبار ارگانیک به اروپاصادرکننده میوه خشک ارگانیکعرضه عمده میوه خشکفروش عمده خشکبار و میوه خشکفروش میوه خشک صادراتیقیمت روز میوه خشکقیمت میوه خشکقیمت میوه خشک ارگانیکقیمت میوه خشک انبهقیمت میوه خشک سال 1401قیمت میوه خشک شادیزقیمت میوه خشک کیلوییقیمت میوه خشک مخلوطکیوی خشک ارگانیکلیست قیمت انواع میوه خشکلیست قیمت انواع میوه خشک طبیعیمحصولات ارگانیک ایرانیمرکز بازرگانی خشکبار تجارت پویامرکز بازرگانی خشکبار شادیزموز خشک ارگانیکمیوه خشک ارگانیکمیوه خشک ارگانیک تازهمیوه خشک ارگانیک شادیزمیوه خشک شادیزمیوه خشک صادراتی ایرانمیوه خشک صادراتی بسته بندیمیوه خشک عمدهنارگیل خشک ارگانیکنحوه صادرات خشکبار به اروپاهلو خشک ارگانیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *