فروش انجیر خشک صادراتی – خرید میوه خشک ایرانی

فروش انجیر خشک صادراتی - خرید میوه خشک ایرانی_ شرکت خشکبار شادیز

فروش انجیر خشک صادراتی – خرید میوه خشک ایرانی:گروه تولیدی و بازرگانی بازرگانی پویا (شادیز); با سالها تجربه در عرضه و صادرات خشکبار ایرانی به ویژه انجیر خشک و داشتن کارگاه های تولید و فرآوری انجیر خشک در مراکز تولیدی؛ توانسته است بهترین قیمت و کیفیت این محصول را به مشتریان ارائه دهد.

برای مشاوره، خرید، قیمت محصول و صادرات یا واردات این محصول بی نظیر می توانید با یک تماس ساده با مشاورین شرکت بازرگانی شادیز تماس بگیرید.

فروش انجیر خشک صادراتی – خرید میوه خشک ایرانی

فروش انجیر خشک ایرانی برای صادرات/واردات از ایران به سایر کشورها بسیار مقرون به صرفه و سودآور می باشد.

برای خرید انجیر خشک صادراتی با قیمت مناسب، باید یک تامین کننده خوب پیدا کنید. اطلاع از قیمت انجیر خشک در بازارهای عمده فروشی و مراکز تولیدی بسیار مهم است.
انجیر خشک ایرانی محصول بزرگترین باغ انجیر دیم جهان شهرستان استهبان در استان فارس است.

انجیر خشک ایرانی یکی از بهترین انواع میوه خشک ایرانی در بازارهای جهانی است. انجیر خشک از محصولات خوشمزه ای است که دانه های ریز و درشت دارد.
به علاوه این محصول در رنگ های سفید، کرم، زرد و حتی قهوه ای روشن دیده شده است. انجیر خشک در انواع مختلف موجود است.

نحوه تولید انجیر خشک در ایران

 نحوه تولید انجیر خشک در ایران - فروش انجیر خشک صادراتی - خرید میوه خشک ایرانی_ شرکت خشکبار شادیز

انجیرها را روی شاخه می گذارند تا خشک شوند و انجیرهایی را که به اندازه کافی خشک شده و از درخت جدا شده اند به صورت دوره ای در طول دوره برداشت توسط کارگران دست چین می شوند.

پس از جمع آوری، آنها را در زیر نور خورشید بر روی یک سکوی بتنی مسطح، که به طور محلی به عنوان آشفنگ شناخته می شود، پخش می کنند تا تا سطح رطوبت ۱۲ تا ۱۴ درصد خشک شوند. سپس به مراکز تمیز کردن و مرتب سازی فرستاده می شوند.

در مراکز فرآوری، انجیر خشک را برای از بین بردن شاخه ها، برگ ها و سایر مواد خارجی باد می زنند و برای از بین بردن وجود حشرات و آفات، بخور می دهند. مرحله بعدی مرتب سازی انجیر بر اساس نیاز مشتری است.

انواع انجیر خشک ایرانی و درجه بندی آن

انواع انجیر خشک ایرانی و درجه بندی آن - فروش انجیر خشک صادراتی - خرید میوه خشک ایرانی_ شرکت خشکبار شادیز

از آنجایی که هیچ استانداردی برای مشخص کردن ویژگی‌های انجیر خشک ایرانی وجود ندارد، درجه‌بندی آن از یک طرح استاندارد بین‌المللی یا ملی خاصی پیروی نمی‌کند و بیشتر بر خرد متعارف بازار متکی است. در درجه بندی انجیر خشک ایران سه پارامتر در نظر گرفته می شود:

سایز: انجیر خشک ایرانی بر اساس قطر در ۳ سایز مختلف درجه بندی می شود. با ثابت نگه داشتن سایر متغیرها (رنگ، ​​عرض دهان)، هر چه انجیر بزرگتر باشد، گرانتر است.

رنگ: رنگ بر اساس طیفی از زرد روشن (به طور محلی سفید در نظر گرفته می شود) تا زرد کم رنگ و قهوه ای/خاکستری (به طور محلی به عنوان “Locky” شناخته می شود) درجه بندی می شود. با ثابت نگه داشتن سایر متغیرها (اندازه، عرض دهان)، هر چه رنگ روشن تر باشد، انجیر گران تر است.

عرض دهان: انجیر خشک ایرانی به دو دسته اصلی دهان باز و دهان بسته تقسیم می شود.

بسته به پهنای انجیرهای دهان باز، به سه دسته «S»، «۱۰۱» و «پرک» تقسیم می شوند.

درجه “S” انجیر با دهان کمی باز در نظر گرفته می شود.
درجه “۱۰۱” انجیر با دهان کاملا باز است. به قول مردم محلی “یک در صد”.
درجه “پرک” انجیر خشک تمام شکوفه است.
با ثابت نگه داشتن سایر متغیرها (اندازه، رنگ)، هرچه دهان بازتر باشد، انجیر گرانتر است.

از آنجایی که انجیر خشک عمدتاً به صورت دستی دسته بندی می شود، این امکان برای پردازنده ها وجود دارد که با تنظیم درصد انجیرهای دهان باز/دهان بسته، تیره/روشن، کوچک/بزرگ سفارش را تهیه کنند و بنابراین محصولی مطابق با بودجه مشتریان ارائه کنند.

ما در صنعت میوه‌های خشک و آجیل شادیز خوشحال می‌شویم که به سوالات شما در مورد این غذای خوش طعم کمک کنیم.

⇐ با ما تماس بگیرید

 

 

انجیر خشک

انجیر خشک صادراتی شادیزانجیرخشک ممتاز طبیعیانواع انجیر خشک ایرانیتامین کنندگان انجیر خشک ایرانیتولید کننده انجیر خشک در ایرانتولید و صادرات انجیر خشکمخرید انجیر خشک صادراتیخرید میوه خشک ایرانیخرید و فروش انجیر خشکخرید و قیمت انجیر صادراتی استهباندرجه بندی انجیر خشک صادراتیشرکت خشکبار شادیزشرکت صادرکننده انجیر خشکصادر کننده انجیر خشکصادرات انجیر خشکصادرکنندگان انجیر خشکصادرکننده انجیر خشکعرضه عمده انجیر خشکعرضه و صادرات انجیر خشکعرضه و صادرات خشکبار ایرانیفروش انجیر خشکفروش انجیر خشک ارگانیکفروش انجیر خشک استهبانفروش انجیر خشک ایرانیفروش انجیر خشک صادراتیفروش عمده انجیر خشک صادراتیقیمت انجیر خشکقیمت انجیر خشک 1401قیمت انجیر خشک ایرانیقیمت انجیر خشک در ایرانقیمت انجیر خشک در بازارقیمت انجیر خشک در شیرازقیمت انجیر خشک دراستهبانقیمت خرید انجیر خشکقیمت روز انجیر خشکقیمت روز انجیر خشک استهبانقیمت روز انجیر خشک صادراتیقیمت فروش انجیر خشکقیمت هر کیلو انجیر خشک استهبانلیست قیمت انجیر خشکمراکز خرید انجیر خشک در ایرانمرکز فروش انجیر خشکنحوه تولید انجیر خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *