پسته ایرانی – تولیدکننده تامین کننده صادرکننده

پسته ایرانی - تولیدکننده تامین کننده صادرکننده - شرکت پسته و خشکبار شادیز

سته ایرانی نیز بازاپسته ایرانی – تولیدکننده تامین کننده صادرکننده:شرکت بازرگانی شادیز یکی از شرکت ها و کارخانه های معروفی است که در زمینه تولید، عرضه و صادرات انواع پسته ایرانی شناخته شده است. این شرکت در سال های اخیر حجم قابل توجهی از محصولات خود را برای صادرات/واردات به کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و عربی عرضه کرده است.

پسته ایرانی – تولیدکننده تامین کننده صادرکننده

اگر می خواهید یک تولید کننده پسته آمریکایی پیدا کنید، “پسته کرمان” را جستجو کنید. بیش از ۹۵ درصد پسته ایران در استان کرمان تولید می شود. ایران در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۵۰ هزار تن پسته تولید کرد که در نتیجه فروش زیادی برای صنعت پسته ایران داشت.

ایران همچنین انواع مغز پسته را با قیمت مناسب تولید می کند. اگر می خواهید یک تولید کننده و تامین کننده پسته ایرانی پیدا کنید، اطلاعات زیر را بررسی کنید.

همچنین اگر به دنبال صادرکننده پسته هستید می توانید مستقیماً با مدیر صادرات شرکت تجارت پویا( شادیز )تماس بگیرید.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از شرکت ها و کارخانه های معروفی است که در زمینه تولید، عرضه و صادرات انواع پسته ایرانی شناخته شده است. این شرکت در سال های اخیر حجم قابل توجهی از محصولات خود را برای صادرات/واردات به کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و عربی عرضه کرده است.

بازارهای صادرات/واردات پسته ایران

بازارهای صادرات/واردات پسته ایران - پسته ایرانی - تولیدکننده تامین کننده صادرکننده - شرکت پسته و خشکبار شادیز

اکثر پسته های ایرانی به عنوان آجیل با پوست فروخته می شوند. البته در کنار پسته با پوسته انواع مغز پسته ایرانی نیز فروش بسیار بالایی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

آجیل پسته عمدتاً برای مصارف مختلف به صورت های مختلف خام،برشته شده و شور فروخته می شود.  از مغز پسته نیز به عنوان مواد تشکیل دهنده در آب نبات ها، محصولات پخته شده، بستنی، شیرینی ها و طعم دهنده ها استفاده می شود. آنها را همچنین می توان به سس ها و دیگر مواد غذایی اضافه کرد.

به طور کلی ایران و پس از آن آمریکا بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده پسته در دنیا هستند به‌ طوری‌ که حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از کل پسته جهان را تامین می کند.

مقصد اصلی صادرات پسته چین،هنگ کنگ، اوکراین، کشورهای اروپایی مانند آلمان، هلند، کانادا، اسپانیا و کشورهای عربی است. اکثر محموله های ارسالی به هنگ کنگ مجددا به چین صادر می شود، جایی که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال این محصول در محصولات پخته و قنادی هستند. هند،چین و روسیه نیز بازارهای مهمی برای پسته ایران هستند.

خرید اینترنتی پسته به صورت عمده

خرید اینترنتی پسته به صورت عمده - پسته ایرانی - تولیدکننده تامین کننده صادرکننده - شرکت پسته و خشکبار شادیز

از کجا می توانم صادرکنندگان پسته را پیدا کنم؟ آیا خرید اینترنتی پسته به صورت عمده و انواع آجیل امکان پذیر است؟

همانطور که می دانید ایران  از بزرگترین تولیدکنندگان پسته در جهان هستند.
با گذشت زمان، فروشگاه های آنلاین بیشتری شروع به کار می کنند. بسیاری از این مغازه ها آجیل و خشکبار می فروشند.
نکته اینجاست که بسیاری از وب سایت ها به خصوص در زمینه فروش پسته یا خرید اینترنتی پسته کار نمی کنند.
سایت خشکبار شادیز این کار را برای شما انجام می دهد، می توانید پسته و مغز پسته را در حجم زیاد سفارش دهید.
در واقع، شادیز یک تولید کننده، تامین کننده و صادر کننده است که در زمینه فروش عمده پسته فعالیت دارد.

انواع پسته در سطوح کیفی مختلف را می توانید با اطمینان از قیمت و کیفیت به صورت عمده و آنلاین از این مرکز خریداری کنید.

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان شادیز به شما کمک خواهند کرد.

⇐ با ما تماس بگیرید

 

پسته

بازار پسته ایرانیبازار های واردات پسته ایرانبازارهای صادرات پسته ایرانبزرگترین تولیدکننده و صادرکننده پستهپسته ایرانیپسته صادراتی شادیزپسته صادراتی کرمانتامین کننده و صادرکننده پسته ایرانیتولید و صادرات پسته ایرانیتولید و عرضه مغز پستهتولیدکنندگان پسته ایرانیخرید آنلاین پسته به صورت عمدهخرید اینترنتی پسته ایرانیخرید اینترنتی پسته به صورت عمدهخرید اینترنتی پسته و آجیل به صورت عمدهخرید پسته 1401خرید پسته ایرانیخرید پسته رفسنجانخرید پسته صادراتیخرید پسته کرمانخرید و قیمت پسته ایرانیشرکت پسته شادیزصادرات انواع پسته ایرانیصادرات/واردات پسته ایرانصادرکنندگان پسته در ایرانصادرکننده پسته ایرانیصادرکننده مغز پسته ایرانیعرضه کننده انواع پسته ایرانیعرضه و صادرات انواع پسته ایرانیفروش عمده پستهکارخانه پسته و خشکبار شادیزواردات پسته از ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *