فروش و صادرات پسته کرمان _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش و صادرات پسته کرمان

فروش و صادرات پسته کرمان _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته کرمان را در سراسر ایران به فروش می رساند هم چنین در زمینه صادرات پسته نیز فعالیت می نماید.

فروش و صادرات پسته کرمان

پسته تولید شده در کرمان به عنوان مرغوب ترین پسته تولید شده در کشور همواره از میزان فروش و صادرات پر رونقی برخوردار است. پسته کرمان به دلیل برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب، کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارد.

انواع مختلف پسته های تجاری شامل پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و پسته فندقی به صورت عمده در مناطق مختلف کرمان تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. پسته تولید شده در کرمان به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به کشورهای اروپایی،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد و درآمد های ارزی خوبی برای کشور به همراه دارد.

شهرستان های رفسنجان،سیرجان،انار،زرند،شهربابک و رابر از جمله قطب های تولید کننده پسته در کرمان می باشند.استان کرمان از مناطق پیشتاز در زمینه تولید پسته در ایران است که نام آن به عنوان مرغوب ترین پسته ایرانی در دنیا شناخته شده است.پسته های تولید شده در کرمان ظاهر لوکس،طعم عالی و درجه خندانی بسیار بالایی دارند.

پسته درختی کوچک و بیابانی است که در مناطق دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم رشد می کند. استان کرمان به دلیل ارتفاع مناسب از سطح دریا هم چنین خاک خوب محیط مناسبی جهت کشت و پرورش انواع پسته است.

پسته گونه ای گیاهی است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پسته کرمانفروش پسته کرمانفروش و صادرات پستهفروش و صادرات پسته کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *