بادام منقا لوکس ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

بادام منقا لوکس ایرانی

بادام منقا لوکس ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز عمده بادام منقا لوکس و درجه یک ایرانی را به صورت دست اول و بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

بادام منقا لوکس ایرانی

بادام منقا یکی از محبوب ترین و پر متقاضی ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است . به بادام منقا بادام پوست کاغذی،بادام سفید و بادام محب نیز می گویند. بادام منقا پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد از بادام منقا به صورت خام و شور در انواع آجیلها استفاده می شود. بادام منقا نمونه ای لوکس از خشکبار ایرانی و گزینه مناسبی برای صادرات و پذیرایی از مهمانان می باشد.

بادام منقا درصد مغز به پوست بسیار بالایی دارد میزان مغز بادام منقا از بادام سنگی و بادام مامایی نیز بیشتر است. مغز این بادام طعم شیرین و خواص مغذی فراوانی دارد از بادام منقا به عنوان یک تنقلات خوشمزه برای میان وعده استفاده می شود.

پوست نازک خدادادی این بادام مانع از رسیدن آلودگی به مغز بادام و حفظ کیفیت و تازگی مغز بادام می شود. این بادام در کنار کیفیت بالا قیمت متناسبی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام منقا در استان های چهارمحال بختیاری،استان فارس و اصفهان به صورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.بادام منقا گزینه مناسبی جهت صادرات به صورت عمده می باشد.

تولید و صادرات بادام منقا بسیار سودمند است زیرا این بادام میزان تقاضای بسیار بالایی هم در داخل کشور و هم از سوی کشورهای خارجی دارد.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آأرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام منقا ایرانیبادام منقا لوکسبادام منقا لوکس ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *