صادرات بادام منقا چهار محال بختیاری _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام منقا چهار محال بختیاری

صادرات بادام منقا چهار محال بختیاری _ بازرگانی شادیز در حوزه ی فروش و صادرات بادام منقا پوست کاغذی به صورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

صادرات بادام منقا چهار محال بختیاری

بادام منقا یا بادام پوست کاغذی یکی از محبوب ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است بیشترین حجم از این بادام متعلق به استان چهارمحال بختیاری است صادرات بادام منقا از این استان رونق بالایی دارد.

بادام منقا به بادامی می گویند که پوست آن بر روی مغز استحکام کافی ندارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود یکی از مهم ترین مزیت های این بادام درصد مغز به پوست بالای آن است میزان مغز بادام منقا از بادام مامایی و سنگی نیز بیشتر است.

بادام منقا گزینه مناسبی جهت صادرات به صورت عمده است کشور ایران پنجمین کشور بزرگ تولید کننده بادام در دنیا است و در بین کشورهای تولید کننده بادام مانند آمریکا و اسپانیا جایگاه بسیار مناسبی در صادرات بادام را به خود اختصاص داده است بادام منقا نیز مانند بادام مامایی از بازار صادراتی پر رونقی برخوردار است.

بادام منقا طعم بسیار خوب و خواص مغذی فراوانی دارد از این بادام به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات از آن استفاده می شود بادام منقا علاوه بر کیفیت عالی قیمت مناسبی دارد به همین دلیل یکی از پر متقاضی ترین انواع بادام درختی در ایران می باشد بادام منقا توسط تجار ایرانی به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و کشورهای همسایه صادر می گردد.

بادام منقا را با نام های بادام پوست کاغذی،بادام محب و بادام سفید نیز می شناسند بادام منقا اغلب با پوست خرید و فروش می شود زیرا خرید مغز آن با خرید آن با پوست تفاوت چندانی ندارد.

بازرگانی شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز در داخل و خارج از کشور می باشد.

جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

صادرات بادام چهار محال بختیاریصادرات بادام منقاصادرات بادام منقا چهار محالصادرات بادام منقا چهار محال بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *