مغز گردو معمولی تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز

مغز گردو معمولی تویسرکان

مغز گردو معمولی تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی معمولی تویسرکان را به صورت عمده و بدون واسطه با قیمت مناسب به فروش می رساند.

مغز گردو معمولی تویسرکان

مغز گردو یکی از پر کاربرد ترین انواع خشکبار است امروزه از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی و بهداشتی استفاده می شود مغز گردو خواص مغذی و املاح معدنی فراوانی دارد مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند اما نه به دلیل شباهت آن به مغز انسان بلکه به دلیل امگا۳ فراوان آن که سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود.

شهرستان تویسرکان از قطب های مهم تولید کننده گردو در استان همدان است گردوی تویسرکان از نظر طعم،مزه و درشتی بسیار مرغوب می باشد و مغز روشنی دارد مغز گردوی تویسرکان نیز مانند دیگر انواع گردو با درجه های کیفی مختلف در بازار خرید و فروش می شود.

مغز گردو در انواع مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه در بازار خرید و فروش می شود مغز گردو معمولی به مغز گردویی می گویند که نه رنگ کاملا روشن و نه رنگ کاملا تیره ای داشته باشد مغز گردویی که نه در گروه مغز گردوی سفید قرار بگیرد و نه در دسته مغز گردوی خورشتی را مغز گردوی معمولی می گویند این نوع مغز گردو طعم خوب،چربی مناسب و کیفیت مطلوبی دارد قیمت مغز گردو معمولی از مغز گردوی سفید پایین تر و از مغز گردوی خورشتی بالاتر است.

قیمت مغز گردو با توجه به کیفیت و رنگ آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز گردو رنگ روشن تر و طعم بهتری داشته باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

مجموعه خشکبار شادیز انواع مغز گردوی با کیفیت تولید شده در تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

مغز گردو تویسرکانمغز گردو معمولیمغز گردو معمولی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *