فروش مغز گردو درجه یک تویسرکان _ شرکت شادیز

فروش مغز گردو درجه یک تویسرکان

فروش مغز گردو درجه یک تویسرکان _ شرکت شادیز مغز گردوی مرغوب و تازه تویسرکان را با قیمت و کیفیت مناسب بصورت عمده به فروش می رساند.

فروش مغز گردو درجه یک تویسرکان

فروش مغز گردوی درجه یک تویسرکان بصورت عمده و بی واسطه در این مجموعه انجام می شود. خریداران محترم می توانند انواع گردو و مغز گردوی تویسرکان را بصورت تضمینی و در کوتاه ترین زمان ممکن از این مرکز خریداری نمایند.

مغز گردو جزو خشکبارهای مقوی است که آن را با نام  غذای مغز بیان کرده اند. چرا که سرشار از امگا۳ است و به کارکرد بهتر مغز و تقویت حافظه کمک می کند.

گردو یا جوز میوه ای گردو و دو پوسته ای است یک پوست نرم و سبزرنگ بیرونی که به تدریج خشک می شود و دیگری پوست سخت و چوبی آن است که مغز گردو درون آن قرار دارد.مغز گردو تنها بخش خوراکی گردو است و روغن فراوانی دارد. از مغز گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و صنایع روغن گیری استفاده می شود.

 ویژگی های مغز گردو تویسرکان

مغز گردوی تویسرکان از مرغوبترین انواع مغز گردوی تولید شده در کشور از نظر طعم،رنگ،ارزش غذایی و روغن دهی است. گردوی تویسرکان مرغوبترین و با کیفیت ترین گردوی تولید شده در ایران است که در شهرستان تویسرکان واقع در استان همدان تولید می گردد. کیفیت بالا و طعم بی نظیر این گردو سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

شهرستان تویسرکان  به سبب برخورداری از شرایط جغرافیایی خوب و آب و هوای مناسب مرغوبترین انواع گردو و مغز گردو را در کشور تولید می کند. شهر تویسرکان به پایتخت گردو در ایران شهرت دارد.

انواع گردوی تویسرکان به شکل مغز شده و با پوست به کشورهای مختلف خارجی نظیر عمان،قطر،کویت،ترکیه،روسیه و کشورهای اروپایی صادر می گردد.

ویژگی های مغز گردو تویسرکان عبارتند از:

مغز درشت و سفید

طعم لذیذ و طبیعی

چربی فراوان

ارزش غذایی بالا

مناسب جهت صادرات

میزان تقاضای بالا

همه این ویژگی ها سبب افزایش تقاضای این محصول در داخل و خارج از ایران شده است از همین رو شرکت بازرگانی شادیز فروش و صادرات انواع گردو و مغز گردوی تویسرکان را در راس فعالیت های تجاری خود قرار داده است.

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یی از بزرگترین شرکت ها در حوزه تولید،فروش و صادرات گردو،بهترین انواع گرو و مغز گردوی ایرانی را به خریداران در نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

فروش گردوفروش مغز گردو درجه یک تویسرکانمغز گردومغز گردو تویسرکانمغز گردو درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *