صادرات پسته ایرانی به بحرین _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته ایرانی به بحرین

صادرات پسته ایرانی به بحرین _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک ایرانی را به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشور بحرین صادر می نماید.

صادرات پسته ایرانی به بحرین

صادرات پسته به بحرین از جمله فعالیت های تجاری شرکت شادیز در حوزه تجارت پسته به شمار می رود. کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس مانند بحرین،قطر،عمان و.. جزو مهم ترین کشورهای خریدار پسته ایرانی محسوب می شوند. پسته های ایرانی به دلیل کیفیت بالا و تنوع بی نظیر همواره از متقاضیان بسیاری در نقاط مختلف دنیا برخوردار می باشند.

بحرین از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس است کi در سالهای اخیر از شرکای اصلی تجاری ایران بوده است.با وجود بازار کوچک این کشور صادرات بسیار گسترده ای به بحرین انجام می شود از جمله اقلام صادراتی به بحرین پسته را می توان نام برد.

انواع پسته های درجه یک ایرانی از طریق راه های دریایی به این کشور صادر می گردد. همانطور که می دانید کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به کشورهای لوکس پسند شهرت دارند از این رو بیشتر تمایل به خرید پسته های با کیفیت مانند پسته اکبری و پسته  کله قوچی از ایران دارند.کشور بحرین به دلیل نداشتن محدودیت اقتصادی اغلب پسته های خندان و دستچین شده اکبری و کله قوچی را از ایران خریداری می نماید.

صادرات پسته به بحرین به دلیل نزدیکی با ایران و تعرفه گمرکی کم سود دهی بسیار بالایی دارد و به ارزآوری برای کشور کمک فراوانی می کند.

انواع پسته های صادراتی ایران

همانطور که گفتیم پسته های ایرانی تنوع بسیار بالایی دارند از این رو کشور ایران توانایی تامین محصول برای کشورهای مختلف با ذائقه های مختلف را دارا می باشد. معروفترین انواع پسته صادراتی ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

شرکت بازرگانی شادیز  انواع پسته های درجه یک ایرانی را در تناژهای بالا به کشورهای مختلف عربی و حوزه ی خلیج فارس مانند بحرین صادر می نماید.

در صورت تمایل به خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با مشاورین مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

صادرات پسته ایرانی به بحرینصادرات پسته به بحرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *