خرید و قیمت مغز پسته اکبری درجه یک _ بازرگانی شادیز

خرید و قیمت مغز پسته اکبری درجه یک

خرید و قیمت مغز پسته اکبری درجه یک _ بازرگانی شادیز مغز پسته مرغوب اکبری را بصورت عمده و با قیمت فوق العاده به خریداران محترم عرضه می نماید.

خرید و قیمت مغز پسته اکبری درجه یک

مغز پسته اکبری یکی از با کیفیت ترین انواع مغز پسته تولید شده در ایران است که طرفداران بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارد از این رو اطلاع از قیمت مغز پسته اکبری از موارد با اهمیت برای خریداران و تجار است.

قیمت های روز انواع مغز پسته اکبری،احمد آقایی،کله قوچی و فندقی بصورت آنلاین در این مجموعه انجام می شود.

انواع مغز پسته اکبری

یکی از مهم تریت موارد تاقیر گذار بر قیمت مغز پسته اکبری کیفیت آن می باشد. مغز پسته اکبری بر اساس کیفیت به دسته های مختلفی تقسیم می شود که عبارتند از:

مغز پسته اکبری درجه یک:

ابن نوع مغز پسته از پسته های صد در صد خندان و رسیده به دست می آید که شکل ظاهری زیبا و کیفیت بسیار بالایی دارد.

مغز پسته اکبری درجه دو:

این نوع مغز پسته مخلوطی از مغز پسته اکبری خندان و آب خندان است. مغز پسته درجه دو اکبری کیفیت متوسط و قیمت مناسبی دارد. از این نوع مغز پسته برای صادرات به کشورهایی که به دنبال قیمت مناسب و یا به اصطلاح قیمت محور هستند استفاده می شود.

مغز پسته اکبری درجه سه:

این نوع مغز پسته از پسته های آب خندان اکبری به دست می آید و کیفیت و هم چنین قیمت پایین تری نسبت به دو رقم بالا دارد. پسته های آب خندان به پسته هایی می گویند که به دلیل رشد نامناسب به صورت طبیعی خندان نشده اند و دهن بست باقی مانده اند. این نوع پسته ها را با استفاده از روش های مکانیکی خندان می شوند که به اصطلاح به آن ها آب خندان می گویند.

قیمت مغز پسته اکبری

پسته اکبری یکی از لوکس ترین پسته های صادراتی ایران است و طرفداران بسیاری دارد. این پسته در مناطق مختلف ایران مانند رفسنجان،انار،سیرجان،نی ریز،دامغان،فیض آباد،اردکان و ..تولید می گردد. پسته اکبری از انس ۱۸ تا ۲۸ دانه در بازار موجود می باشد. مغز پسته اکبری کشیده،خوش طعم و دور قرمز است.

قیمت مغز پسته اکبری با توجه به پارامترهای مختلفی نظیر انس،تازگی و کیفیت مغز پسته،درصد شکستگی و .. تعیین می گردد. بر خلاف پسته اکبری که گران ترین نوع پسته است مغز پسته اکبری از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.

این محصول از میزان صادرات بالایی برخوردار است و به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد. کشور هند،ترکیه و کشورهای اروپایی از مهم ترین خریداران مغز پسته ایران هستند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته را در تناژ بالا برای بازارهای داخلی و خارجی بصورت مستقیم تهیه و با قیمت مناسب عرضه می نماید.

هم اکنون جهت سفارش محصول و استعلام قیمت ها با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

خرید مغز پسته اکبری درجه یکخرید مغز پسته درجه یکخرید و قیمت مغز پسته اکبریخرید و قیمت مغز پسته اکبری درجه یکقیمت مغز پسته اکبریقیمت مغز پسته درجه یکمغز پستهمغز پسته اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *