قیمت بادام محب چهارمحال برای صادرات _ بازرگانی خشکبار شادیز

قیمت بادام محب چهارمحال برای صادرات

قیمت بادام محب چهارمحال برای صادرات _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام محب درجه یک چهار محال بختیاری را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

قیمت بادام محب چهارمحال برای صادرات

استان چهار محال بختیاری بزرگترین قطب تولید کننده انواع بادام درختی در ایران به شمار می رود از این رو یکی از تعیین کنندگان قیمت بادام محب در ایران می باشد. شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام درختی از جمله بادام محب در استان چهار محال بختیاری است. حجم بالای تولید بادام در این شهرستان سبب خرید و فروش پر رونق آن شده است. قیمت بادام محب در شهرستان سامان که تولید عمده بادام محب در آن صورت می گیرد پایین تر و مناسب تر از هر مکان دیگری است.

مشتریان محترم می توانند جهت آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان شادیز تماس حاصل فرمایند.

بادام محب چیست؟

بادام محب یا همان بادام پوست کاغذی به بادامی می گویند که پوست چوبی بسیار نازک و شکننده ای دارد و به آسانی با فشار انگشت شکسته می شود. بادام محب با نام های بادام پوست کاغذی و بادام سفید نیز در بازار شناخته می شود.

مغز این نوع بادام بسیار ترد،شیرین و خوش طعم است هم چنین خواص مغذی بسیار فراوانی دارد. بادام محب یکی از لوکس ترین انواع بادام های ایرانی است و طرفداران بسیاری هم در داخل کشو و هم در کشورهای مختلف خارجی دارد.

از مهم ترین مزیت های بادام محب که سبب شهرت و افزایش تقاضای آن شده است می توان موارد زیر را نام برد:

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

مغز ترد و خوش طعم

ارزش غذایی بالا

قیمت مناسب و متعادل

مناسب جهت صادرات

مناسب برای مصارف آجیلی

درصد مغز به پوست بالا

انبارداری آسان

زمان ماندگاری بالا

همه این ویژگی ها سبب رونق بازار داخلی و صادراتی این نوع بادام شده است. بادام محب بصورت عمده به کشورهای مختلف خارجی نظیر امارت،ترکیه،روسیه،آلمان،قطر،ارمنستان،پاکستان و .. صادر می گردد.

فروش عمده بادام محب چهار محال بختیاری

فروش عمده بادام محب چهار محال بختیاری به منظور مصارف آجیلی و برای صادرات به کشورهای خارجی انجام می شود. شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده در حوزه بادام،انواع بادام درختی صادراتی نظیر بادام محب،بادام مامایی و .. را با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت سفارش محصول و دریافت مشاوره، از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام محب

بادام محب چهارمحالقیمت بادامقیمت بادام برای صادراتقیمت بادام محب برای صادراتقیمت بادام محب چهار محالقیمت بادام محب چهارمحال برای صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *