صادر کننده انواع بادام مامایی اعلا به هندوستان _ بازرگانی شادیز

صادر کننده انواع بادام مامایی اعلا

صادر کننده انواع بادام مامایی اعلا به هندوستان _ بازرگانی شادیز انواع بادام مامایی مرغوب ایرانی را با مناسبترین قیمت به کشور هندوستان صادر می نماید.

صادر کننده انواع بادام مامایی اعلا به هندوستان

بادام مامایی یکی از مهمترین محصولات صادراتی ایران در حوزه بادام است. بیشترین حجم این بادام به شکل مغز شده به کشور هندوستان صادر می گردد. فروش بادام مامایی به سبب داشتن ارزش غذایی و کیفیت بالا از رونق بالایی در این کشور برخوردار می باشد.

به طور کلی مصرف بادام در کشور هند بسیار زیاد است زیرا مردم هند از بادام به عنوان جایگزینی برای گوشت در مصارف خوراکی استفاده می کنند.از این رو در شناخت بادام های مرغوب بسیار با تجربه هستند. تجار هندی بر این باورند که با کیفیت ترین بادام جهان در کشور ایران تولید می گردد. بادام مامایی یکی از مرغوبترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که حدود ۸۰ درصد آن به کشور هند صادر می گردد.

علاوه بر هند،بادام مامایی به سایر کشورها مانند روسیه،ترکیه،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس هم چنین کشورهای اروپایی صادر می گردد.بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری در ایران است. این نوع بادام تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان تولید می گردد. منطقه سامان به دلیل داشتن آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز مرغوبترین انواع بادام درختی از جمله بادام مامایی را در ایران تولید کرده و به کشورهای خارجی صادر می نماید.

این نوع بادام هنوز در بین مردم به طور کامل شناخته نشده و هم چنین قیمت بالایی دارد به همین دلیل برخلاف صادرات پر رونق،مصرف داخلی چندانی ندارد.مغز بادام مامایی سایزهای مختلفی دارد و معمولا به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می شود. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز و کیفیت آن محاسبه می گردد. یعنی هر چه سایز بادام بزرگتر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

خصوصیات بادام مامایی ایران

خصوصیات بادام مامایی عبارتند از:

مغز روشن و طلایی رنگ

طعم بسیار لذیذ

چربی فراوان

درصد دوقلویی بالا

ارزش غذایی بالا

طعم صد در صد شیرین

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی را به صورت مستقیم و در حجم های بالا به خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا صادرات محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

صادر کننده انواع بادام ماماییصادر کننده انواع بادام مامایی اعلا به هندوستانصادر کننده انواع بادام مامایی به هندوستانصادر کننده بادام مامایی اعلا به هندوستانصادر کننده بادام مامایی به هندوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *