تولید و عرضه عمده بادام مامایی – مرکز فروش بادام صادراتی

تولید و عرضه عمده بادام مامایی - مرکز فروش بادام صادراتی_ خشکبار شادیز

تولید و عرضه عمده بادام مامایی – مرکز فروش بادام صادراتی:آیا به دنبال بادام مامایی(مامرا) با بهترین کیفیت در ایران هستید؟ما در شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویا(شادیز) بادام مامایی صد درصد طبیعی را ارائه می دهیم. اینها بادام مامایی با کیفیت برتر انتخاب شده و عاری از مواد شیمیایی مصنوعی هستند.

تولید و عرضه عمده بادام مامایی – مرکز فروش بادام صادراتی

آیا به دنبال بادام مامایی(مامرا) با بهترین کیفیت در ایران هستید؟ما در شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویا(شادیز) بادام مامایی صد درصد طبیعی را ارائه می دهیم. اینها بادام مامایی با کیفیت برتر انتخاب شده و عاری از مواد شیمیایی مصنوعی هستند.

در مجموعه شادیز بادام مامایی با کیفیت پس از فرآوری در بسته بندی وکیوم شده ویژه آماده شده و به مشتریان در سراسر جهان عرضه می گردد.

بادام مامایی ایران به دلیل طعم و چربی فوق العاده، مواد مغذی غنی و شکل منحصر به فردش شناخته شده است. طعم آجیلی دارند و برای مصارف مختلفی استفاده می شوند. آنها را می توان به صورت خام، شور و برشته استفاده کرد. همچنین می توان آنها را برش داد و روی بستنی با سس شکلات برای دسر استفاده کرد.
عرضه عمده و مستقیم بادام مامایی در بازارهای داخلی و بین المللی توسط شرکت شادیز برای کلیه مشتریان علاقمند انجام می گردد.

مرکز تولید و فروش بادام مامایی در ایران

 

مرکز تولید و فروش بادام مامایی در ایران _تولید و عرضه عمده بادام مامایی - مرکز فروش بادام صادراتی_ خشکبار شادیز

یکی از بهترین انواع بادام ایرانی بادام مامایی است که برای صادرات استفاده می شود. درخت بادام مامایی از ارقام دیرگل است و در برابر آفات و بیماری ها مقاومت بالایی دارد. این نوع بادام زودرس است و در اوایل شهریور قابل برداشت است. مغز بادام مامایی بسیار ترد و خوشمزه است و از نظر طعم و رنگ و چربی بسیار مرغوب است.

بیشترین حجم تولید بادام مامایی در ایران مربوط به استان چهارمحال بختیاری و مناطق زاینده رود مانند شهرستان سامان در این استان است. البته انواع دیگر بادام مانند بادام سنگی، شاهرودی، ربیع و بادام کاغذی نیز در این مناطق تولید می شود، اما بیش از ۵۰ درصد بادام تولیدی در این استان مامایی است.

فواید بادام مامایی (مامرا) ایرانی:

منشاء تولید بادام مامایی ایران است البته در برخی دیگر از مناطق مانند افغانستان و هند نیز به صورت محدود تولید می گردد.
بادام مامایی ایرانی حاوی روغن بیشتری است همچنین سایز بزرگتری دارد.
بادام مامایی ایرانی نسبت به دو نوع دیگر از نظر محتوای قند غنی‌تر است و به همین دلیل به عنوان یک میان وعده انرژی‌زا به حساب می‌آید.
بادام مامایی( مامرا  بادام)محتوای کربوهیدرات بیشتری دارد.

تولید کننده و صادر کننده بادام مامایی ایران

تولید کننده و صادر کننده بادام مامایی ایران _ تولید و عرضه عمده بادام مامایی - مرکز فروش بادام صادراتی_ خشکبار شادیز

آجیل و  خشکبار شادیز صادرکننده اصلی بادام مامایی ایران است، بادام مامایی ایران به هند، امارات متحده عربی ، عمان، کویت، قطر، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، کانادا، استرالیا، جمهوری چک، سوئیس و کشورهای اروپایی عرضه و صادر می شود. .
شرکت تجارت پویا(شادیز)، به عنوان تولید کننده، عرضه کننده، توزیع کننده و صادرکننده برجسته بادام و خشکبار ایرانی، این محصول را با کیفیت فوق العاده و با قیمت رقابتی در بازارهای جهانی عرضه می نماید.

برای دریافت محصولات با کیفیت و خدمات ویژه با کارشناسان شادیز ارتباط برقرار نمایید.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکباربادامبادام مامایی

بادام مامایی (مامرا) ایرانیبادام مامایی ایرانبادام مامایی با کیفیت ایرانیبادام مامایی با کیفیت و ارگانیکبادام مامایی تازه صادراتیبادام مامایی در هندبادام مامایی شادیزبادام مامایی شهرکردبازار بادام مامایی ایرانبازرگانی صادر کننده بادام ماماییتامین کنندگان بادام ماماییتولید بادام مامایی با کیفیتتولید کننده و صادر کننده بادام ماماییتولید و صادرات بادام ماماییتولید و عرضه بادام ماماییخرید انواع بادام صادراتیخرید بادام مامایی ارزانخرید بادام مامایی سامانخرید عمده بادام مامایی ایرانخرید مغز بادام ایرانیخرید و قیمت بادام ماماییشرکت آجیل و خشکبار شادیزعرضه بادام مامایی با کیفیتعرضه عمده بادام ماماییعرضه کننده بادام ماماییفروش عمده بادام ایرانیفروش عمده بادام ماماییفواید بادام ماماییقیمت بادام صادراتیقیمت روز بادام ایرانیلیست قیمت بادام صادراتیلیست قیمت بادام ماماییمرکز تولید بادام ماماییمرکز خرید بادام صادراتیمرکز صادرت بادام ایرانیمرکز فروش بادام ایرانیمرکز فروش بادام صادراتیمرکز فروش بادام ماماییمرکز فروش بادام مامایی در ایرانمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *